або


Chevrolet Tahoe: спокуса розкішшю | Та4ани
error_outline




Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти







Олексій Подільський / дата додавання: 2017-03-12 Олексій Подільський

Chevrolet Tahoe: спокуса розкішшю



Фото автора і компанії General Motors Тільки наявність дружини, трьох малолітніх дітей і домашньої щури заважає вашому кореспонденту плюнути на все і розміняти свою малогабаритну «троячку» поблизу Третього транспортного кільця на «однушку» в ближньому Підмосков'ї і... Chevrolet Tahoe. А потім послати до біса остогидлий офіс, і разом з «американцем» прокрутити гроші, що залишилися в подорожах по світу, викликаючи заздрісне повагу європейців, які жирують в Каннах, і поважну заздрість співвітчизників, що балансують на межі виживання у важкодоступних селах Зауралля.
Олександр Ростарчук

Спокуса цієї чотириколісної розкішної штучкою настільки велике, що, заперечуючи розлучення, розподіл майна і лякаючись дитячих сліз, як крайню міру збереження сім'ї та власного психічного здоров'я подумую про боргову яму у вигляді автокредиту. А займати доведеться багато, якщо врахувати, що в комплектації LTZ автомобіль при поточних акції-знижки варто зі всіма наворотами близько 4 100 000 рублів. Можна, звичайно, розглянути і варіант LT (приблизно 3 200 000 «дерев'яних»), але падаючи у фінансову прірву, яка різниця, скільки в підсумку будеш вічно винен банку, та так ніколи і не віддаси? Зате поскупившись 900 000 «штук», позбудешся таких смачних опцій, що всі нерозсудливість втратить сенс. Так що при таких розкладах — до біса економію!

І адже ось що дивно. Не фанатея ні від однієї марки і моделі автомобіля, від Chevrolet Tahoe млею, тільки побачивши його в потоці. А вже підійшовши ближче, а потім сідаючи за кермо, впадаю мало не в оргаистический транс, близький до екстазу. Хоча, здавалося б, з чого? Ні, зрозуміло, що у своєму четвертому поколінні він фантастично додав і в брутальності, і одночасно — так, так буває — у вишуканості. При цьому автомобіль став неймовірно сексуальним (як квазимодистые Челентано і Депардьє, втомлені від уваги дам уже в першій своїй статевої п'ятирічці).






  • Та це не я вам кажу, а жінки, які до того, як автор цих рядків прокатав їх на «Тахо», бачили в ньому лише цікавого співрозмовника. Довелося навіть пошкодувати, що в нинішньому своєму вигляді машина з'явилася в Росії тільки в 2015 році і на редакційні тести потрапляла в різних конфігураціях всього три рази...

    Ну та Бог з ними, з прелестницами, орієнтуються до всього блискучого, шикарного і дорогого. Мене то одним — нехай і від модного кравця — костюмом не купиш. А що ж тоді?

    Ну так, внутрішній зміст цього великого позашляховика під стать зовнішньому вигляду. Простору в салоні як у тій однокімнатній квартирі, що, може бути, мені доведеться все-таки взяти. Ось тільки зумію декорувати її так, як це зробили дизайнери Tahoe? Відмінною, нарочито грубуватою вичинки шкіри по всьому периметру, якісного пластику і лаконічним вставками з дерева можуть позаздрити не тільки японські конкуренти, але і фешенебельні клуби, готелі і вітальні середньої руки олігархів.

    І все це інтер'єрне багатство сплетено в єдине ціле настільки елегантним чином, не залишається сумнівів ні в преміальності самої машини, ні її власника. Особливо якщо врахувати велику кількість вішалок, підстаканників, поличок і ніш для різних дорожніх дрібничок, а також розеток і портів для підзарядок будь-яких гаджетів. До речі сказати, в моєму ще не проданої «трійці» їх не багатьом більше, а вже про бездротовий пристрій для зарядки смартфона в ній і мови не йде. Вінчають картину холодильник, акустична система Bose і стельовий DVD-плеєр. Вам мало?

    Новий позашляховик Range Rover Velar покажуть 1 марта4506




  • Як УАЗ вирішив зам'яти скандал з самозаймання позашляховиків UAZ Patriot17933

    Тоді синхронізуйте свій «айфон» з мультимедійною системою автомобіля за допомогою Apple CarPlay та отримуйте всю необхідну інформацію через великий 8-дюймовий сенсорний екран (тикати пальцями необов'язково, процесами можна управляти голосом). Зрозуміло, що при всьому цьому достатку про кліматичну складову, як і про налаштування крісел під анатомічні нюанси кожного вершника, якщо мова йде про модифікації з двома «капітанськими» сидіннями у другому ряду, говорити, як про само собою зрозуміле, не доводиться (про третій ряд ввічливо промовчимо, так і садити туди нікого не будемо, щоб не перетворювати панські хороми в комуналку).

    І, думаю, більшість читачів погодитися, що машина укомплектована непогано. Але от чи достатньо цього для того, щоб клястися їй у вічній любові, та ще під загрозою повного банкрутства? Особливо якщо врахувати, що подібними «плюшками» можуть сьогодні похвалитися багато представників luxury-сегмента.

    Звичайно — ні, хоча любов, як відомо, зла. Але ж не можна забувати, що у надзвичайно вузькому сегменті рамних позашляховиків такими наворотами — зібраними тут і зараз — похвалитися сьогодні ніхто, окрім Tahoe, за великим рахунком, не може. А адже цей плейбой з усіма своїми миллионерскими замашками — справжній, в хорошому сенсі цього слова, пройдисвіт. Який, навіть незважаючи на свої 3300 кг ваги і 200 мм дорожнього просвіту, здатний успішно штурмувати важке бездоріжжя — міжосьовий і задній диференціали плюс двоступенева роздатка йому в допомогу. Як і шалена тяга, в якій, враховуючи характеристики мотора (обсяг — 6,2 літра, потужність — 409 к. с., максимальний крутний момент — 610 «ньютонів»), не прийде в голову сумніватися навіть самому прожженному скептику.






  • Зрозуміло, що по розкислому весняному до непристойності полю цей мастодонт не пройде, але практично всі інші позашляхові вправи йому по плечу (докладніше про оффроудных здібностях машини ви можете прочитати тут). А вже в тому, що цей розкішний автомобіль недооцінений в Росії як повноправний член «Клубу 44» — не його вина.

    Що ж стосується «трасових» та міських нюансів експлуатації «американця», то тут, як мені здається, все, беручи до уваги наведені вище характеристики силового агрегату, очевидно. У першому випадку він може як вальяжно «бубоніти» на швидкості 90 км/год на адаптивний круїз-контроль з системами запобігання зіткнень і автоматичного гальмування, так і здійснювати дуже ризиковані обгони, вистрілюючи (з поправкою на буквально секундне роздум) як з гармати. У місті, незважаючи на свої габарити — довжина більше 5 м, ширина близько 2 м — управляти їм не складніше, ніж компактним кросовером. Цьому сприяє і дуже точне, я б навіть сказав — гостре рульове управління, і просунута (фактично, кругова) система контролю сліпих зон.

    ...Так що випробування розкішшю я, швидше за все, не пройду. Тобто куплю цю машину, чого б це ні коштувало.

    Lexus LX 450d: спасибі, що живой14952
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 570




  • Перегляньте також:

    Чудовий час для покупки: Mercedes-Benz CLK500 edition
    Новий старий Mitsubishi Pajero в 2019 році
    Opel Astra J седан: чи є сенс купувати у 2018?
    Саморобний Багі на базі Opel
    ВАЗ 2105 по типу Porsche design
    Уве Гембалла та його BMW M635CSi




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!