Катерина Кульчіцька / 2017-01-28
На цьому тлі обнадіює вторинний ринок автомобілів. У листопаді минулого року на російському ринку легкових авто з пробігом було продано 447,3 тис. одиниць, що на 11,6% перевищує листопадові показники 2015 року. Як міські жителі, так і жителі передмість особливу увагу приділяють б/у машини з підвищеною прохідністю. При цьому віддають перевагу більш надійні і витривалі іномарки або порівнянну з ними по якісним характеристикам вітчизняну техніку. Багато автолюбителів замість стовідсотково місцевої нової «Лади Веста» вирішують купити наполовину італійку б/у «Ниву Шевроле». За даними порталу «Автопошук», продаж «Ниви Шевроле» з пробігом здійснюється в ціновому діапазоні 100-600 тис. рублів.
Цінові особливості вітчизняних позашляховиків
На основі пропозицій порталу «Автопошук» в Пітері, можна зробити такі висновки:
•Найдешевшою є «Нива Шевроле» з 200 тисячами кілометрів пробігу 2004 р. випуску.
•Моделі з кілометражем до 100 тис. км (2004-2007 р. випуску) продаються від 100 тис. рублів.
•Найдорожче оцінюються варіанти 2016 р. з пробігом до 10 тис. км: такі рішення пропонуються за 550-650 тис. рублів.
•Автомобілі з повним приводом становлять 97% усіх пропозицій, їх вартість стартує від 120 тис. рублів. Передньопривідних машин представлено всього 1,46%, їх можна купити за 270-330 тис. руб.
За інформацією агентства «Автостат», у 2016 р. 18% автомобілів Сhevrolet Niva було реалізовано в рамках корпоративної програми. Тобто, позашляховик приваблює не лише приватних осіб, а й корпоративних клієнтів: сировинні, лізингові, транспортні компанії і силові структури. Причина цього — у бюджетній ціновій політиці компанії і відмінних робочих параметрів машини.
16+
На правах реклами
Переглядів: 14455