або


Констатуємо, що найшвидший Porsche Macan буксує на льоду — тест-драйв, огляд Porsche | Та4ани

Артем Герасимчук / дата додавання: 2016-12-26 Артем Герасимчук

Констатуємо, що найшвидший Porsche Macan буксує на льоду — тест-драйв, огляд Porsche


Пакет Performance здорожує Porsche Macan Turbo на 550 000 рублів, до базових 6 645 000. Список доступних опцій нескінченний, і підсумкова ціна може запросто вийти за десять мільйонів.

Ф рустрация це коли очікування настільки розходяться з реальністю, що ситуація породжує психологічні проблеми. З фінського тест-драйву кросовера Porsche Macan Turbo з пакетом Performance я повернувся не в собі. Під капотом аж 440 к. с, на сорок сил більше, ніж у звичайного Turbo, але під колесами лід, лід і ще, місцями, лід. Час розгону до сотні, кажуть, зменшилася на 0,4 секунди, і Turbo Performance вибирає всі ліміти фінських регіональних шосе, де і 100 км/год рідкість, всього за 4,4 секунди. Однак у грудневій Лапландії за полярним колом, приблизно стільки ж займало рушання з місця.

Шильдик Macan Turbo з придбанням пакета Performance не змінюється. Бічні скла передніх і задніх дверей шумозахисні, ламіновані. В салоні чутно рівно стільки, скільки потрібно, щоб не відчувати себе відірваним від реальності.

Пакет Performance до самої швидкої версії Macan Turbo продається вже півроку. За півмільйона з хвостиком можна отримати на 10% більше потужності і на 15 мм менше дорожнього просвіту. Сюди ж входить набір Sport Chrono з «будильником» на панелі приладів і трекових режимом Sport Plus, а також спортивний вихлоп. Крім його здвоєних патрубків, візуальних відмінностей немає. З важливого збільшені на 30 мм в діаметрі передні гальмівні диски і додаткові проточки на задніх. З зайвого виріс майже на літр міський витрата палива.

Посадка водія скроєна по фольксвагеновским лекалами, і тільки розташування блоку клімат-контролю на тунелі вимагає звикання. Композитні вставки в передній панелі опція, що доступна і для звичайного Turbo.

Бачити на борткомпьютере цифри середньої витрати в 12-13 літрів особливо неприємно, коли годинами їдеш зі швидкістю не більше сотні, без обгонів і розгонів. З іншого боку, фінська їзда відкриває нові таланти Макана: якщо не чіпати кнопки Sport і Sport Plus, це у всіх сенсах комфортний автомобіль. Навіть будучи заниженою, пневмопідвіска (а можна замовити ще більш спортивний варіант «мінус 25 мм») ковтає будь сніжно-льодові надовби. Силовий агрегат і рульове управління неагресивні в реакціях, і спорт тут не надлишковий, а дружелюбний. Навіть спортивний вихлоп бубонить боязко і ввічливо. Поки не продавишь газ.

Нова медіасистеми PCM хороша графікою, швидкістю відгуків і наявністю фізичних кнопок і «крутилок». Повноцінна інтеграція зі смартфоном передбачена тільки для айфонів є додаток Apple CarPlay, але аналогів для Android немає.

Ковзає по льоду Macan Turbo Performance зрозуміло, навіть незважаючи на «злегка зимові» європейські нешиповані шини Pirelli. Затискати спортивними режимами підвіску не варто, тому що в них машина стає різкуватій. А ось спортрежим системи стабілізації PSM хороший: і глибокі ковзання дозволяє, і імітацію блокувань міжколісних диференціалів повністю не прибирає. Електропідсилювач «не затикається» і при самому швидкому обертанні керма, баланс зносу і заносу з приємним невеликим задньопривідним акцентом... Цей винищувач дійсно всепогоден!

Входять в пакет Performance спортивну вихлопну систему з кнопкою збільшення гучності вихлопу і пакет Sport Chrono з хронометром і режимом Sport Plus можна замовити і для звичайного Turbo в сумі за 240 000 рублів.

А адже пакет Performance цілком міг бути окремою модифікацією під назвою Turbo S поки, на відміну від Кайена і купе 911, її у Макана немає. Може бути, через якийсь час, коли купівельний інтерес до Макану почне природним чином танути, так її і поименуют. Поки ж на кормі звичайний шильдик Macan Turbo, а чорний декор і оригінальні колісні диски посадковим діаметром до 21 дюйма опціональні і доступні навіть для звичайного Turbo.

Пакет Performance не здатний позбавити Macan від головного недоліку, тісноти на задніх сидіннях, але повинен поліпшити і без того хороші їздові властивості. Залишилося переконатися в цьому на асфальті...

Зараз Macan продається не просто добре, а випереджаючими темпами обганяє старіючий Cayenne. За одинадцять місяців минулого року у світі Macan купували на 20 відсотків частіше, але в Росії «маленький» поки у півтораразовому програші. Цікаво: якщо найпопулярніша версія Кайена нешвидка і економічна дизельна (72% продажів), то серед Маканов з часткою в дві третіх домінують бензинові модифікації. Тому як би там не їхав і не буксував Macan Turbo з пакетом Performance, споживач у нього є.

Паспортні дані
МодельPorsche Macan Turbo PerformanceКузовДвигунТрансмісіяХодова частинаЕксплуатаційні характеристики
Тип кузовауніверсал
Число дверей/місць5/5
Довжина, мм4699
Ширина, мм1923
Висота, мм1609
Колісна база, мм2807
Колія передня/задня, мм1655/1651
Споряджена маса, кг1850
Повна маса, кг2550
Об'єм багажника, л500-1500
Типбензиновий з безпосереднім уприскуванням і подвійним турбонаддувом
Розташуванняспереду, подовжньо
Число і розташування циліндрів6, V-образно
Число клапанів24
Робочий об'єм, см33604
Макс. потужність, л. с./об/хв440/6000
Макс. крутний момент, Н•м/об/хв600/15004500
Коробка передачроботизована, семиступінчаста
Привідповний що підключається
Передня підвісканезалежна, пневматична, двохважільна
Задня підвісканезалежна, пневматична, багатоважільна
Передні гальмадискові вентильовані
Задні гальмадискові вентильовані
Шини235/55 R19 спереду і 255/50 R19 ззаду
Дорожній просвіт, мм165-205
Максимальна швидкість, км/год272
Час розгону з 0 до 100 км/ч, з4,4
Витрата палива, л/100 км
— міський цикл12,3
— заміський цикл7,7
— змішаний цикл9,4
Норма токсичностіЄвро-6
Ємність паливного бака, л75
ПаливоАІ-98

Техніка Роберт Есенов, Микита Гудков

Інженери Porsche взяли за основу Макана кузов співплатформеного Audi Q5. Загальні у них панель підлоги, моторний щит, а також те, що капот і кришка багажника зроблені з алюмінію. Як і в «ку-п'ятого», частка високоміцних сталей в конструкції становить приблизно 45%, а елементів із сталі глибокої витяжки — близько 31%. При цьому на над - і ультравысокопрочные стали припадає в загальній складності майже 16%. Кузов Макана трохи жорсткіше, ніж у Q5.

Схематично все, як у Audi Q5, — двухричажка спереду і багаторичажка ззаду. Але пружини переналаштовані, електроннокеровані амортизатори отримали іншу програму управління, а за доплату доступна пневмопідвіска (стандартне оснащення для Росії, як і адаптивне шасі). Відрізняється і рульове управління. Наприклад, у Макана електропідсилювач розташований на рейці, а не на рульовому валу, а передаточне відношення знижено — 14,3:1 проти 15,9:1. Характеристики рульового управління залишаються незмінними незалежно від режиму мехатроніки.

Найпотужніший Macan оснащується «шісткою» 3.6 з двома рівновеликими турбокомпресорами. Віддача у версії Turbo — 400 л. с. і 550 Н•м, а з пакетом Performance вона доведена до 440 к. с. і 600 Н•м. В основі цього агрегату — блок від трилітрового V6 (навіть міцність така ж), але із збільшеним ходом поршня (з 69 до 83 мм) і власним навісним обладнанням. Робочий об'єм змінився з 2997 до 3604 см3. Двигун отримав безпосередній впорскування палива (робочий тиск 200 бар), фазообертачі на впуску і випуску, а також систему регулювання ходу впускних клапанів. Мотор може похвалитися системою змащення із сухим картером.

Якщо у Audi Q5 повний привід постійний, а тяга йде до осях через несиметричний диференціал Torsen, то в Макане трансмісія встановлюється, як у Кайена і Панамери. Момент на передні колеса передає електрокерована багатодискова муфта, здатна заблокуватися за 0,1 с. Відмова від постійного повного приводу — це економія 33 кг маси і скорочення максимальних втрат. При розрахунку ступеня блокування міжосьової муфти враховується маса параметрів: від швидкості переміщення акселератора до кута повороту керма і переміщення коліс по вертикалі. Коли рух нормальне, на передні колеса надходить не більше 10% тяги, але в певних ситуаціях на передок може йти до 100% доступного моменту. У Макана також є позашляховий режим руху, активується кнопкою праворуч від важеля коробки передач: електроніка перенастроює роботу силового агрегату, акселератора, повнопривідної трансмісії (збільшується ступінь преднатяга муфти) і піднімає пневмопідвіску у верхнє положення.

За доплату Macan оснащується заднім диференціалом Porsche Torque Vectoring Plus з електроннокерованим блокуванням і системою зміни вектора тяги. Задіюючи її одночасно з гальмуванням внутрішнього колеса в повороті, система дозволяє передати велику тягу на зовнішнє навантажене колесо і надати машині більший обертовий момент навколо вертикальної осі. Диференціал блокується пакетом фрикціонів за допомогою електроприводу. У позашляховому режимі — до 100%.

За кадром

Щоб доставити журналістів за полярне коло на фінський аеродром Кіттіля, компанії Porsche довелося організувати чартер. Політ на турбореактивном літаку Dornier 328-300 проходив настільки неформально, що капітан особисто привітав всіх пасажирів і запрошував в кабіну! Оскільки мій батько льотчик, а сам в авіацію я не потрапив лише в силу обставин, двічі просити не довелося. Я напросився посидіти за спинами пілотів на самому відповідальному етапі польоту на заході на посадку. Повний захват! А на пам'ять залишилося це відео.

Чим привабливий пакет Performance до кросовера Porsche Macan Turbo?
  • 1.Поліпшенням динаміки
  • 2.Спортивної вихлопної системою
  • 3.Заниженою підвіскою
  • 4.Відсутністю зовнішнього декору
  • 5.Macan Turbo і так гарний
  • 6.Я б будь Porsche купив, якби міг

  • При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Drive"

    Переглядів: 482




    Перегляньте також:

    Volkswagen Polo GT: спорт без азарту
    Тест-драйв Subaru XV: синя ворона
    Mazda6: з новим «оком»!
    Оцінюємо прогрес купе Audi R8 V10 у другому поколінні — тест-драйв, огляд Audi
    Впрыгиваем в Новий рік на позашляховику Mercedes G 500 4x42 — тест-драйв, огляд Mercedes-Benz
    Слухаємо розум і почуття в седанах Kia Optima і Ford Mondeo — тест-драйв, огляд Ford, KIA




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!