STOP RUSSIAN AGRESION


Загорівся Check Engine: 4 популярні причини спрацьовування індикатора і що потрібно робити | Та4ани

Марина Піддубна / 2022-06-16 Марина Піддубна

Загорівся Check Engine: 4 популярні причини спрацьовування індикатора і що потрібно робити


Коли загорілася лампочка «Check Engine» на панелі приладів це, мабуть, один з найбільш тривожних і важливих знаків. Ігнорувати її в жодному разі не можна. При цьому багато автомобілістів, вперше зіткнувшись зі спрацьовуванням даного індикатора, губляться і не знають, що робити. Чи можна почекати чи треба одразу бігти до майстра? Для того, щоб розібратися в цьому, спочатку доведеться зрозуміти, чому і індикатор спрацьовує в принципі.

1. Які причини спрацьовування датчика «Check Engine»? Просто так не загоряється.

Причин може бути дуже багато. Всі вони однак повязані з працездатністю силового агрегату машини. Тим не менш, окремо можна виділити чотири найбільш поширені приводи спрацьовування оповіщення.

Перший це пошкодження кисневого датчика, найчастіше виходить з ладу при ударі колесами або сильному ударі по днищу машини. Другий – відверто неякісний бензин. Третій – результат некваліфікованих кузовних робіт з нанесення антикора, встановлення додаткової шумоізоляції, також в результаті неправильного ремонту вихлопної системи. Врешті, четвертий привід – це виникнення проблем у системі управління двигуном. Насамперед мається на увазі вихід з ладу будь-яких датчиків або проводки.

2. Чи можна їхати, коли світиться «Check Engine»? Краще не ризикувати.

Щоб відповісти на це питання, спочатку доведеться оцінити стан та поведінку автомобіля. Якщо після загоряння лампочки розгін, гальмування, динаміка, тяга двигуна ніяк не змінилися, а також не зявилося жодних ривків, то, швидше за все, можна їхати далі. Також не зайвим буде подивитися на поведінку тахометра та перевірити автомобіль на перегрів. Проте, навіть якщо здається, що нічого не змінилося, краще рухатися в бік сервісу або СТО. Якщо ж машина почала вести себе незвично, краще дістатися ремонту за допомогою евакуатора.

3. Як погасити Check Engine? Вирушайте до майстерні.

Якщо проблема справді тимчасова і несерйозна, то датчик рано чи пізно згасне сам. Можна почистити память електронного блоку від помилок. Якщо після цього «Check Engine» знову не загориться, то спрацьовування було випадковим і жодної проблеми не було в принципі. Для цього достатньо відєднати клему від АКБ на 10-15 хвилин. Однак насправді краще не ризикувати та не розраховувати на долю. Найкраще рішення – звернутися до фахівця за допомогою.

Можна спробувати самому.

Виявити помилку можна і самостійно, проте для цього знадобиться мати в господарстві хоча б найпростіший сканер. Таким, наприклад, є ELM 327. Вставляється він у гніздо OBD-II. Також потрібен смартфон або ноутбук із додатком під сканер. Звязати пристрої можна буде через Bluetooth або Wi-Fi.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб детальніше прочитати про плюси та мінуси вирізання каталізатора замість його заміни


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автострайк"

Переглядів: 249




Перегляньте також:

Hosting Ukraine
Нове
Bi-Led лінзи для авто: порівняльний тест Koito Original і Aozoom AMS (відео)
Нове
Шведський автовиробник Volvo вирішив не покидати рф
Нове
Бюджетний Логан перетворили на екстремальний спорткар (фото)
Нове
Українські військові показали рідкісний БТР-4 quotБуцефалquot вартістю до $1 600 000
Нове
4 помилки при використанні фум-стрічки, які допускають навіть майстри




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!