або


Зварювальник-втікач, спробуй знайди. | Та4ани

Ігор Шевчук / дата додавання: 2016-11-16 Ігор Шевчук

Зварювальник-втікач, спробуй знайди.


Якщо вам прийшла ідея взятись за реставрацію якогось старого, іржавого автомобіля, то вам у будь-якому разі знадобляться послуги автозварювальника. Не знаю як в інших регіонах, проте у Києві знайти нормального зварювальника задача не з простих.

Ті, яких ви знайдете неподалік від вашої домівки — на 90% виявляться затятими пияками, з якими починати серйозний проект просто страшно, оскільки існує висока ймовірність, що автомобіль вони розберуть, а збирати будуть дуже довго в силу того, що їм заважатимуть постійні запої.

Окрім алкоголіків, вам, напевно, вдасться знайти адекватного по відношенню до горілки майстра (ні, пити він також буде, по іншому не буває, проте зранку він буде працювати тверезий), от тільки дана категорія осіб проявляє неадекватність у формуванні цінової політики за свої послуги. По-перше, ви маєте бути готові до того, що ціни називатимуть вам у доларах (майже як адвокати), по-друге, ціна формуватиметься не за час роботи, а за кожну конкретну точку.

Точкою у зварювальників прийнято називати окрему деталь: крило, поріг, двері, бризговик тощо. Один мені навіть калькуляцію на папері робив. Так і писав: два пороги по 50 доларів, крила по 30, підлога 200 і т.п. 

Зварювальники, які працюють за цим принципом, не займаються виготовленням, чи реставрацією пошкоджених частин автомобіля. Вони пишуть вам перелік кузовних запчастин, які вам потрібно купити, і просто зварюють усе до купи. Це, мабуть, ідеальний варіант, проте дуже не бюджетний з огляду на вартість їхніх послуг та ціни на нові кузовні елементи.

Який же оптимальний варіант обрати? Шукати дідка, який знаходиться не на модній станції технічного обслуговування, а працює вдома (у приватному секторі).

Такі, як правило, володіють ремеслом чеканки, і можуть власноруч виготовити частину пошкодженої деталі. Це значно заощаджує кошти, оскільки такі майстри не вимагають від вас купувати цілий кузовний елемент лише з тієї причини, що він частково пошкоджений. А якщо й просять щось придбати, то це буде якась ремонтyа вставка, а не ціла запчастина. Мінусом у послугах таких майстрів буде час виконання робіт. Вони нікуди не поспішають. Як правило, у роботі такого майстра одночасно знаходиться декілька машин. Це той унікальний випадок, коли дешево, якісно, але довго.


Мабуть кожен випадок унікальний і варто виходити із вартості самого автомобіля. Все ж таки є різниця у відновлені рідкісного, старовинного автомобіля і москвича за 100 доларів. Тут велику роль грає економічна доцільність.

Переглядів: 659




Перегляньте також:

Тривалий тест-драйв FIAT Doblo: для дому, для сім'ї
Тест-драйв нової Toyota Camry: ось тепер тебе люблю я!
5 найбільш великих кросоверів і позашляховиків з трьома рядами крісел
Пішли і не повернулися: як змінилися Chevrolet Cruze, Opel Astra і Honda Civic
Тест-драйв Honda Pilot: чимала авіація
Як краще всього використовувати старі автомобільні шини




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!