Електричний мінівен Mercedes-Benz EQV пройшов випробування холодом | Та4ани

Тимофій Тарасюк / 2020-03-25 Тимофій Тарасюк

Електричний мінівен Mercedes-Benz EQV пройшов випробування холодом


Mercedes-Benz завершив випробування електричного мінівена EQV за Полярним колом.

Протягом декількох тижнів команда розробників піддавала Mercedes-Benz EQV випробувань на зносостійкість в Арьеплуге, Швеція. Перший повністю електричний мінівен марки пройшов завершальну серію тестів на зледенілих дорогах і в глибокому снігу при температурах, що досягають -30°С.

Група більш ніж з 30 інженерів, експертів в галузі електроніки та механіків з Mercedes-Benz Vans піддали електрокари численних випробувань на полігоні, недалеко від Полярного кола. Керованість, ергономіку і комфорт мінівенів перевіряли, намотуючи кілометри по поверхні замерзлого озера. Також випробування холодом зазнали компоненти приводу, інтерфейси і програмне забезпечення. Особливу увагу випробувачі приділили роботі зарядної системи мінівена, здатної заповнювати заряд батареї від 10 до 80% ємності за 45 хвилин. Як зазначається, водії EQV зможуть прогрівати салон мінівена, розтоплювати сніг або лід на вікнах, не виходячи з будинку або офісу через додаток Mercedes me. Якщо в цей час EQV підключений до зарядної точці, потрібне електрика буде надходити з мережі, а не від батареї.

Також тести показали, що низька центральне розташування літій-іонної батареї в днищі кузова робить позитивний вплив на керованість автомобіля, особливо в зимових умовах. На думку випробувачів, це дозволить використовувати Mercedes-Benz EQV навіть в арктичних умовах.

На ринок мінівен вийде в другій половині 2020 року. Це друга модель електричного бренду EQ. Mercedes-Benz EQV запропонують у двох варіантах колісної бази з шести-, семи - і восьмиместным салоном. Мінівен укомплектований компактним електричним модулем (eATS), що складається з 204-сильного електромотора, понижуючого редуктора (ведучі колеса передні), системи охолодження і силової електроніки. Живиться установка від встановленої під підлогою літій-іонної батареї ємністю 100 кВтгод. Корисна ємність батареї 90 кВтгод Запас ходу - 405 км Споживання енергії в змішаному циклі заявлено на рівні 27 кВт•год/100 км. Максимальна швидкість - 160 км/год.

Mercedes-Benz EQV укомплектований мультимедійною системою Mercedes-Benz User Experience (MBUX) з 10-дюймовим дисплеєм, підтримкою голосових команд і жестів. Активується «мультимедийка» фрази «Hey Mercedes». Навігаційна система мінівена автоматично розраховує швидкий і зручний маршрут з кількома короткими зупинками для зарядки.

Источик: Daimler


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Autoua.net"

Переглядів: 104




Перегляньте також:

В Україні продають раритетний позашляховик зі славною історією
Вантажний КамАЗ перетворили на розкішний автодім з сауною та каміном
На занедбаному складі виявили три сотні рідкісних суперкарів (відео)
В Україні дозволили автосалонам працювати в карантин
Седан Audi A8 стане гібридом




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!