Електричний мінівен Mercedes-Benz EQV пройшов випробування холодом | Та4ани

Тимофій Тарасюк / 2020-03-25 Тимофій Тарасюк

Електричний мінівен Mercedes-Benz EQV пройшов випробування холодом


Mercedes-Benz завершив випробування електричного мінівена EQV за Полярним колом.

Протягом декількох тижнів команда розробників піддавала Mercedes-Benz EQV випробувань на зносостійкість в Арьеплуге, Швеція. Перший повністю електричний мінівен марки пройшов завершальну серію тестів на зледенілих дорогах і в глибокому снігу при температурах, що досягають -30°С.

Група більш ніж з 30 інженерів, експертів в галузі електроніки та механіків з Mercedes-Benz Vans піддали електрокари численних випробувань на полігоні, недалеко від Полярного кола. Керованість, ергономіку і комфорт мінівенів перевіряли, намотуючи кілометри по поверхні замерзлого озера. Також випробування холодом зазнали компоненти приводу, інтерфейси і програмне забезпечення. Особливу увагу випробувачі приділили роботі зарядної системи мінівена, здатної заповнювати заряд батареї від 10 до 80% ємності за 45 хвилин. Як зазначається, водії EQV зможуть прогрівати салон мінівена, розтоплювати сніг або лід на вікнах, не виходячи з будинку або офісу через додаток Mercedes me. Якщо в цей час EQV підключений до зарядної точці, потрібне електрика буде надходити з мережі, а не від батареї.

Також тести показали, що низька центральне розташування літій-іонної батареї в днищі кузова робить позитивний вплив на керованість автомобіля, особливо в зимових умовах. На думку випробувачів, це дозволить використовувати Mercedes-Benz EQV навіть в арктичних умовах.

На ринок мінівен вийде в другій половині 2020 року. Це друга модель електричного бренду EQ. Mercedes-Benz EQV запропонують у двох варіантах колісної бази з шести-, семи - і восьмиместным салоном. Мінівен укомплектований компактним електричним модулем (eATS), що складається з 204-сильного електромотора, понижуючого редуктора (ведучі колеса передні), системи охолодження і силової електроніки. Живиться установка від встановленої під підлогою літій-іонної батареї ємністю 100 кВтгод. Корисна ємність батареї 90 кВтгод Запас ходу - 405 км Споживання енергії в змішаному циклі заявлено на рівні 27 кВт•год/100 км. Максимальна швидкість - 160 км/год.

Mercedes-Benz EQV укомплектований мультимедійною системою Mercedes-Benz User Experience (MBUX) з 10-дюймовим дисплеєм, підтримкою голосових команд і жестів. Активується «мультимедийка» фрази «Hey Mercedes». Навігаційна система мінівена автоматично розраховує швидкий і зручний маршрут з кількома короткими зупинками для зарядки.

Источик: Daimler


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Autoua.net"

Переглядів: 172




Перегляньте також:

Нове
Range Rover Velar обзавёлся новыми моторами и оснащением
Нове
В Тель-Авиве построена дорога с беспроводной зарядкой
Нове
Внедорожники Infiniti QX56 вызваны на замену эйрбэга
Нове
Karma анонсировала «бюджетную» линейку GS Series
Нове
Баркетта McLaren Elva станет настоящим раритетом




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!