Тест-драйв Infinity QX-50: преміальні гойдалки | Та4ани

Олег Грохольский / 2019-12-02 Олег Грохольский

Тест-драйв Infinity QX-50: преміальні гойдалки


За час тесту то і справа приємно дивуєшся від щедрого набору преміальних функцій або навпаки, не розумієш чому вже звичні речі відсутні в місцях, де ти цього чекаєш.

Як тільки підтвердилася інформація про тест-драйві QX-50 я з дитячою цікавістю чекав дня, коли дилер передасть мені ключі. Все це тривало якийсь час і після отримання, але через мить я почав приходити в себе і як кажуть, відчув шок. Почнемо по порядку.

Екстер'єр

Забігаючи вперед, всупереч очікуванням, що зараз почнеться повний рознос «фініка», уточню, непорозуміння у нас виникало лише місцями і зовнішнього вигляду це не стосується.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Дизайн екстер'єру у форматі «прагне вперед», ці лінії, фари, фальшрадіаторная решітка з значним шильдиком виглядають вражаюче, а головне пізнавано. Завдяки унікальній формі кузова коефіцієнт аеродинамічного опору знизився на 6 відсотків. Позашляховик побудований на новій платформі зі стійками «Макферсон» спереду замість двухрычажки у попередника. Автомобіль виглядає динамічно, дорого і дійсно преміально.

До речі, про впізнавані фари. У нічний час, як кажуть самі японці «яскравий погляд» настільки яскравий, що дорожні знаки, які перебувають над трасою, рефлексують світло виходить від повторювачів. Іншими словами - сліпуче маневрування.

 

На жаль, не вдалося дізнатися думку зустрічного потоку, критично таке поширення світла або жити можна. Тим не менш, при сильному тумані і з включеною «аварійкою» автомобіль буде добре і чітко позначений на дорозі.

Підводячи підсумки про дизайні екстер'єру хочеться сказати, що ціна тепер відчувається злегка заниженою, але про неї пізніше, що ж всередині?

Інтер'єр

Враження від інтер'єру могли бути настільки ж приємними, адже ми отримуємо шкіряний салон з вставками з алькантари, інформативну приладову панель, проекцією на лобове, а при вході або виході з авто, «фінік» і зовсім дбайливо відсуне, і втягне кермо для зручної посадки і посилення ефекту «вау». Але! Про все це мимоволі забуваєш з разу в раз взаємодіючи з мультимедіа.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

GPS-екран ніби з минулого десятиліття в тандемі з задумливим» медіацентром. Доводиться підбирати слова, адже без перебільшення хороший автомобіль ризикує впасти в бруд обличчям з-за недостатньої продуктивності моніторів. Виправданням можливо стане багатозадачність, на яку зазіхав на цей комп'ютер, і насправді звикнути реально. Але обурення від зіпсованого першого враження я вже не позбудуся, адже воно трапляється лише раз.

Який раз на тестовому авто не вдається випробувати вбудовану навігацію. Так і не вдалося прокласти маршрут. Я чесно намагався, і справа не в звичкою користуватися навігатором з телефону, у мене просто не виходило знайти необхідне будівля в картах. Дуже шкода... адже це історія не лише про комфорт, а й про безпеку під час пересування. До речі, у FX, кхм... QX-50 (все ще плутаюся) з цим все відмінно.

Розумна система повідомить навіть про низькому рівні миючого засобу. Мабуть часто потрібно мити «лобове», адже комахи вирішили, вже якщо і гинути, то по красі і під «Інфініті».

 

Система попередження та запобігання з'їзду з смуги, контроль сліпих зон, дистанції і це тільки мала частина. Звичайно ж преднатяжители ременів безпеки, а система Backup Collision Intervention допоможе уникнути зіткнення при русі заднім ходом, навіть якщо ви не встигнете зреагувати на звуковий сигнал. Як підсумок, якщо хтось страждає від запізнілої реакції, в цьому автомобілі може відчувати себе більш ніж безпечно.

 

Акустична система BOSE має 15 динаміків.

 

Відійти від серйозності допоможе якісна аудіосистема. Об'ємне звучання і зміщене в передню частину авто, що створює ефект присутності на живому виступі. Завдяки інтегрованої системи гучного зв'язку підключивши свій телефон по Bluetooth можна відповідати на дзвінки, не відволікаючись від дороги.

Трохи затягнуто, але ось такий він - преміум. Втім, образ буде неповним, якщо я не розповім про задньому ряді, а там є про що поговорити.

Задній ряд

Думаю, з тексту зрозуміло, де «преміальні гойдалки» прагнуть вгору або вниз і пояснювати немає необхідності, подібно королівським прийомам раніше, де потрібну емоцію диктував спеціальний осіб із табличками. Але задній ряд тільки порадував.

 

1

2

3

4

5

Хоч середньорозмірний кросовер і не особливо підходить на звання авто для пасажира, перебуваючи в автомобілі відчувається рівень. На поворотах не заваливаешься, з запасом маєш місця в ногах і над головою, а для повного занурення задній ряд укомплектований шторками. І, можливо, хтось сприйме це як жалюгідні спроби застрибнути в клас вище, але я б заперечив, адже в цьому авто виглядає гармонійно.

Також задні пасажири мають власний клімат контроль, а спинку сидінь можна нахиляти. Якщо б ще додали підігрів, то і не було б до чого причепитися, але нам лишили таку можливість.

І чим же ми зобов'язані комфортної посадки на другому ряду, напевно меншим об'ємом багажника.

Багажник

 

1

2

3

4

5

Але не тут-то було, виробник знову порадував і надав 565 літрів, а ще підпілля і органайзер з підсилювачем (адже у нас Bose). Багажне відділення оброблене приємною тканиною, а спинки складаються у співвідношенні 60 на 40. Що скажете?

Як їде

QX50 обладнаний серійною версією 2,0-літрового бензинового мотора VC-Turbo. Віддача агрегату 268 л. с. і 380 Н·м крутного моменту. Поєднується він з безступінчатим трансмісією XTRONIC. В залежності від характеру руху мотор може змінювати ступінь стиснення в проміжку від 8:1 до 14:1.

З цього приводу у Infinity є дуже гарне відео:

Максимальна швидкість кросовера - 230 км/ч. З місця до 96 км/год повнопривідний QX50 розганяється за 6.3 с, передньопривідний через 6.7 с. З таким мотором нове покоління QX50 на 30-35% (в залежності від типу приводу) економічніше попередника з 3.7-літровим V6. Заявлений витрата в комбінованому циклі-8,7-9 л/100 км. Але мені так і не вдалося отримати такі показники. Середній розхід за час тесту склав 13,5-14 л/100 км

Окремо хочеться поговорити про роботу трансмісії в Еко-режимі. В цілях економії при плавному натисканні на педаль система обмежує можливе положення педалі тим самим, не дозволяючи вам перегазовывать. Простіше кажучи, здається, що під педаллю лежить брусок. Але при необхідності зробити маневр і підняти обороти, просто дожимаете педаль до упору. Спершу не сподобалося, але швидко звик і можу сказати, що система дійсно економить кілька літрів палива. До речі, доступна «Еко-педаль» з комплектації Luxe Proactive.

Вирушаючи в далеку дорогу, можна сміливо користуватися системою ProPILOT Assist, яка бере на себе турботи по підтримці руху в смузі, по суті виконуючи функції «другого пілота», не вимагаючи від водія команд газом, гальмами або кермом. Система також може самостійно працювати в пробках. ProPILOT Assist допомагає водієві розганятися, гальмувати і повертати, утримуючи автомобіль в обраній смузі руху.

Ціна

Цінник на Infinity QX 50 стартує від 1.099 млн. грн. за комплектацію Pure. Це шкіряний салон і обробка стелі тканиною. Додавши 100 тис. до комплектації Luxe, нам дістанеться іншій шкіряний салон, панорамний дах, тоновані стекла, противотуманки і світлодіодні трьохзонний клімат-контроль. Наступний крок Essential в 40 тис. за навігацію, камеру заднього виду і датчики паркування спереду і ззаду. З 1.271 млн. грн. починаються комплектації з системою ProPILOT Assist. Більш докладний прайс-лист доступний в кінці публікації або на нашому сайті в розділі «Маркет». Уточню лише, що сама «смачна» комплектація обійдеться в 1.554 млн. грн.

Підсумок

Що ми маємо в підсумку? Можливо найдешевший автомобіль у своєму сигменте. Сподобалося все, від динаміки з приємною ходової, до салону з його преміальним шкіряним салоном. Трохи збентежила мультимедіа, але швидко привикаешь і налаштовуєш все під себе. Цікаво дізнатися, як себе покажуть двигуни на довгій дистанції у 5-10 років, але вже зараз я впевнений, що результат буде не гірше ніж у однокласників, а часом і набагато краще і надійніше.

Infinity QX50 це автомобіль, на якому приємно повертатися додому. Завдяки привабливому зовнішньому вигляду з характером кросовера можна і дітей в школу завезти, і відправитися на зустріч, а в особливі дні навіть відвідати театр. Власник авто отримує задоволення і в моменти, коли перебуває за кермом, і коли стоїть поруч. Навряд чи хтось залишиться байдужим.

Безспорно, цей «фінік» не віднесеш до класу бюджетних авто, але навіть найближчі конкуренти BMW X3 або Lexus RX обійдуться дорожче, незалежно від комплектації. Якщо сумніваєтеся, пройдіть тест-драйв і все зрозумієте самі.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Autoua.net"

Переглядів: 82




Перегляньте також:

Картина маслом: потужний Mercedes-AMG палить гуму прямо на евакуаторі
Які суперкари є у побіжного власника Автокразу
Авто на єврономерах: останні новини з кулуарів Верховної Ради
Прогрівати або не прогрівати? Офіційна відповідь автопроизволителей
В Україні продається фантастичний Cadillac як у Елвіса




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!