Тест-драйв Opel Astra J Sedan як аргумент за що любити Opel | Та4ани

Олександр Панасюк / 2019-10-11 Олександр Панасюк

Тест-драйв Opel Astra J Sedan як аргумент за що любити Opel


Шосте покоління надійного седана з переднім приводом і більш ніж достойний лінійкою моторів німецьких.

Автомобіль був представлений ще в 2012 році на міжнародному автосалоні в Москві. Але зовні автомобіль виглядає набагато старше, адже на той момент екстер'єр змінився незначно. Те, чим запам'яталася презентація це нові двигуни.

Всього моторів сім, з них чотири працюють на бензині, а трійця на дизельному паливі. Самий потужний бензиновий мотор об'ємом 1,6 літра розвиває потужність в 177 кінських сил і має 300 Нм крутного моменту. А найекономічнішим, як ви могли здогадатися, є дизельний двигун потужністю 94 кінські сили при обсязі 1,3 літра.

До нас у руки потрапив самий популярний варіант 1,4 Turbo 140 л. с., АКПП і 200 Нм крутного моменту. До речі КПП, залежно від комплектації, 5/6-ступінчаста механіка, або 6-ступінчастий автомат.

Цей тест скоріше перевірка достовірності і правдивості всіх відгуків про цей автомобіль. Адже мені так і не вдалося знайти жодного негативного коментаря. Якість збірки, підвіска, салон, витрата - те, про що часто можна почути від власників. Невже все це правда і він ідеальний? Ми спробували розібратися.

Екстер'єр

Оскільки це дизайн 2012 року, а точніше рестайл, то зовнішній вигляд не виглядає революційно і футуристично. Швидше звичний Opel Astra. Тим не менш, якщо говорити про практичність, цілком робочий варіант. Завдяки аэродинамичному кузова автомобіль дійсно добре стоїть на дорозі і управляється. Але, забігаючи вперед скажу, передня частина не створена для паркування.

Вид з водійського місця дуже обмежений. При під'їзді впритул передом не відчувається дистанція, оскільки видно лише короткий капот, а за ним ще масивний бампер, надалі можна когось посунути. Такі вже габарити і до цього можна звикнути, але факт залишається фактом.

 

Автомобіль укомплектований денними ходовими вогнями, а в нашому випадку додатково встановлені Full LED фари з адаптивним дальнім світлом і авторегулюванням кута нахилу. Є задні і передні противотуманки, а їздить на легкосплавних 16" дисках.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Інтер'єр

 

Приладова панель - святий Грааль кінця 2000-х. Відсутність зайвої інформації, лише найнеобхідніше в простому оформленні, яке не муляє очі. Тут же і монітор тиску в шинах. Чого не скажеш про панель мультимедіа. Як висловився мій знайомий: «Відчуття, що хтось вистрілив з обріза, а в утворилися дірки повстромляли кнопки».

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

З таким дисплеєм, під який в Європі реалізована навігація, половину клавіш додавати не варто. Більше того, частина маніпуляцій ви можете зробити через центральний круглешочек, наприклад, «перейти вперед», «вибрати», але... щоб повернуться назад ви не зможете провернути його у зворотний бік, для цього виведена окрема клавіша. Тому висновок - ергономіка і мультимедіа тут не перетиналися. Сам дисплей має приємну колірну гаму. До мультимедіа можна підключиться зі смартфона через Bluetooth.

 

Не дивлячись на непристойно великий звис переднього бампера при їзді ми маємо чудову оглядовість. Але на пішохідних переходах за трикутником або додаткової стійкою так і норовить сховатися 1-2 пішохода.

 

Найбільш уважні помітять на фото електричне стоянкове гальмо.

Підлокітник для водія можна висунути вперед, що дуже зручно.

На задньому ряду ця розкіш відсутня, до речі місця там достатньо для людей зростом близько 180 см. Тим, хто вище доведеться підігнути коліна, але якщо не сідати втрьох, то тіло зможе легко прийняти зручне положення.

 

Багажник

 

На випадок вантажоперевезень у вас в розпорядженні багажник об'ємом 460 літрів, а при складених спинках заднього ряду, які мають співвідношення 60 на 40, завантажувальний простір збільшується до 1 100 літрів. До плюсів можна віднести гумки і сіточку, для фіксації дрібних предметів. Підпідлогу приховує докатку і відповідний набір інструментів.

1

2

3

4

5

Двигун

Мотор можна назвати динамічним, але лише від частини. Не варто очікувати приголомшливих результатів при розгоні 0-100, і смішно говорити про 100-200, але в міському потоці з цим автомобілем легко. Вся динаміка відчувається після 2,5 тис. об/хв., а доповнює відчуття те, як цей Opel тримається на дорозі. Ось правда АКПП раз від разу не вгадує з пониженням або підвищенням передачі. Для ефективного скидання доводиться за 2 секунди до маневру натиснути на газ більше, ніж хочеться, а після зниження плавно відпускати педаль натиснутою обертів.

Нагадаю, це 1,4 Turbo 140 л. с., 6-ступенева АКПП і 200 Нм крутного моменту. За час тесту витрата склав 7,6 літрів при змішаному циклі, що стало несподіванкою. Адже більшу частину я проїхав по місту та розрахунок йшов на заявлені 8,6 л., хоча від власників ви частіше почуєте цифру близько 10. В цілому враження від водіння більш ніж позитивні.

 

Трохи не забув про головну причину успіху цього авто - підвіска. Попереду використані стійки Макферсон, а задня побудована на напівнезалежною балці з використанням механізму Уатта. І не варто хвилюватися про надійність складного механізму, це вимушені заходи із-за специфіки конструкції. Немає ніяких критичних навантажень, а тому і ламатися не повинно. Разом в поєднанні з непоганою шумоізоляцією поганий асфальт і невеликі купини не потривожать вас на нормальних швидкостях.

 

Комплектації і ціни

У нас доступні 2 комплектації Enjoy від 404 тис. грн., і Enjoy Plus від 436 тис. грн., за механіку. За автомат додатково попросять 41 тис., і 35 тис. грн відповідно. Така собі знижка на автомат у дорожчій комплектації. Мабуть, основними відмінностями є наявність у другій задніх парктроніків та підігріву керма. Останній, до речі, вагомий аргумент взимку, так і за кермо будете триматися двома руками, що гарантує додаткову безпеку.

1

2

Висновки

Opel Astra J Sedan дійсно чудовий автомобіль у своєму сегменті, який приємно управляється і підходить за характеристиками як машина на кожен день, і як машина для тривалих сімейних поїздок. Якісний мотор і підвіска забезпечать комфорт і здорові нерви власнику. При відповідності вашим запитам однозначно варто розглядати цей автомобіль до придбання.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Autoua.net"

Переглядів: 508




Перегляньте також:

Нову Kia Optima 2020 перетворили в Ауді А7 для бідних
В Україні зняли рідкісне заряджене купе Bentley
Як виглядає найкрутіший причіп для BMW з тюнінгом
Автомобільна навігація – це не тільки навігатор
Пошарпаний Ford Sierra продали з аукціону за ціною нової сімки BMW




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!