Кермо до упору: чому не варто викручувати «баранку» до удару | Та4ани

Олександр Панасюк / 2019-07-18 Олександр Панасюк

Кермо до упору: чому не варто викручувати «баранку» до удару



Фото ootytourtravel.com При парковці і різкому повороті, захоплено водячи «бубликом», кожен водій хоч раз, та «стукал» до відбою. Чим це загрожує механізму і коштував чи корити себе за таку помилку, розбирався портал «АвтоВзгляд».
Едуард Раскін

Отже, відразу обмовимося: наслідки будуть, але це загрожує лише власникам гідропідсилювача керма. Тим же, хто володіє автомобілем з електропідсилювачем, нічого подібного не світить. А ось ГУР від такої експлуатації страждає. Причому досить серйозно.

Справа в тому, що ключовим елементом всього механізму гідравлічного підсилювача керма є гідроциліндр, з'єднаний трубками з насосом і бачком. Щоб водій міг крутити кермо практично без зусиль, в системі створюється тиск. У крайніх положеннях керма тиск на поршень, необхідне для повороту коліс, досягає позначки 100 атмосфер. Колеса далі повернутися не можуть, а шофер, утримуючи «баранку», продовжує нагнітати тиск. Ось тут-то і починаються неприємності.

Нові агрегати і шланги — читай, нова машина — таку задачку переварити ще можуть. А ось на зношеному механізмі відразу починають виникати несправності. Щоб їх попередити і не потрапити в чергу до механіку, водій повинен уникати перебування керма у «фінальній точці» тривалий час. Довернул — і одразу ж розпустив, простіше кажучи.


Фото glasgowpowersteering.co.uk

Більш того, система оснащена так званим перепускним клапаном, який необхідний для захисту від підвищеного, надмірного тиску рідини в системі. Вихід перепускного клапана з ладу часто стає причиною порушення роботи і поломки. Видали його, і кожен поворот «до відсічення» стане для ГУРа фатальним.Але навіть з системою захисту у особі перепускного клапана, тиск в системі в крайніх положеннях надзвичайно високо. А от від самого по собі удару у «фінальній точці», який лякає багатьох водіїв, нічого страшного і тим більше смертельного не відбувається.

Система гідравлічного підсилювача керма — ГУР — проста і тому дуже надійна схема, яка при правильній експлуатації прослужить довгі роки і перейде у спадок наступному власникові. Єдине, що дійсно необхідно, так це періодична заміна рідини, масла, яке, зауважимо, вимагає контролю як за кількістю, так і за своїми властивостями, і не заливається на весь термін служби. Вибрати потрібний склад, відповідний вашому автомобілю, допоможе інструкція з експлуатації, форуми і дилерські центри. Експерименти і економія в цьому питанні недоречні.

Чи можна крутити кермо на місці без запуску двигателя149942
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 24




Перегляньте також:

Виявлено найбільш неймовірний кабріолет Лада угорського виробництва
В Україні набули чинності штрафи для власників авто на єврономерах
Toyota Camry 2020 отримала заводську тюнінгувати версію
В Україні помітили неймовірний дзеркальний кабріолет Rolls-Royce
Рідкісний заряджений Mitsubishi Pajero Evo продають за ціною VW Golf




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!