Дубль два: тест-драйв нового російського квадроцикла РМ800 Duo | Та4ани

Bалерій Кравчук / 2019-06-29 Bалерій Кравчук

Дубль два: тест-драйв нового російського квадроцикла РМ800 Duo



Фото: АвтоВзгляд Бренд «Російська Механіка», добре відомий любителям квадроциклів та снігоходів, презентував не просто оновлений, а кардинально переосмислений двомісний 800-кубовий ATV. На прем'єрному тест-драйв новинки побував оглядач порталу «АвтоВзгляд».
Дмитро Зленко

Мабуть, не можливо створити продукт, який на всі сто відсотків був би ідеальним. І скільки б часу не приділялося розробці, завжди якісь дрібні або великі «косячки» випливуть назовні. 800-«кубовий» квадроцикл, запущений у виробництво кілька років тому, здавався цілком продуманої моделлю, однак зворотний зв'язок від власників техніки показала, що виробникові ще є над чим серйозно попрацювати.

До питання «улучшайзинга» рибинський виробник підійшов грунтовно. По-перше, були зібрані зауваження та пропозиції від покупців. А по-друге, перш ніж приступати до роботи над помилками, конструктори повністю оцифрували квадроцикл. Кожен болт, кожна його гаєчку і трубочка мають математичний опис властивостей, що дозволяє ще на етапі проектування спрогнозувати поведінку окремих вузлів і квадроцикла в цілому при експлуатації.






  • Скажімо, ви хочете поліпшити систему охолодження, для чого вирішили поставити новий збільшений радіатор і новий більш потужний вентилятор. Вносьте свої «хотілки» комп'ютер і незабаром отримуєте відповідь, що якщо поставить такий радіатор, буде потрібно установка насоса більш високої продуктивності і шланги більшого діаметру, в іншому випадку проста заміна вузлів призведе до перегріву двигуна. Або вирішили змінити геометрію підвіски, внесли в цифрову модель корективи. Комп'ютер їх обрахував і видав резюме, мовляв, при таких кутах нахилу підвищується навантаження на вуха кріплення амортизаторів до рами, в результаті чого з часом їх вирве.

    Загалом, озброївшись списком недоліків і комп'ютерними технологіями, конструктори незабаром представили другу редакцію всюдихода.

    Тримай удар!

    Візуально пластик на РМ800 Duo залишився без змін, однак до його складу додали спеціальний компонент, завдяки якому він отримав додаткову еластичність. Навіть на морозі пластик буде вигинатися навиворіт, але при цьому не лопне. Брехати не буду, не знаю як на морозі, але в теплий червневий день, коли відбувалася презентація новинки, зламати бічній щиток, знятий з квадроцикла, нікому з присутніх не вдалося. За нього проїжджали квадроциклом, руками скручували в баранячий ріг, а йому все ні почому. Насправді це дуже гарне конкурентну перевагу.

    Квадроцикл Stels Guepard 800: шокуючі одкровення владельца31529




  • Stels ATV 300B: на що здатний найдешевший на ринку квадроцикл69354

    Втім, в образі машини, незважаючи на те, що прес-форми для відливання кузовних элеменов залишилися незмінними, дещо змінилося. Передній кенгурин став значно товщі, що в разі зіткнення з деревцем у лісі дуже важливий аргумент. І, крім того, змінилася його просторова геометрія. Справа в тому, що колишній відбійник, при їзді по глибокому бруду, немов снігоприбиральний відвал, згрібав перед собою всю кашу, з-за чого прохідність квадрика страждала. Нова ж форма зі скошеним профілем дозволяє вездеходу набагато впевненіше почувати себе в багнюці.

    Клюз (це напрямна для троса) потужної електричної лебідки знайшов своє постійне місця проживання на оновленому кенгурене на досить високому відстані від землі, завдяки чому розмотувати «лебедя», засадивши квадрик по самі бампера, набагато зручніше.

    Ні краплі мимо

    Власники «восмисотых» «эрэмок» попереднього покоління нарікали на незручно розташовану заливну горловину паливного бака, яку сховали під сидінням пасажира. І справді, щоб заправити квадрик потрібно було влаштовувати танці з бубном, а саме знімати сидіння, куди-то його відставляти в бік, що особливо не комільфо, коли потрібна дозаправка в польових умовах. Загалом, на численні прохання трудящих, горловину бензобака перенесли на праве заднє крило, так що тепер заливати пальне стало набагато зручніше.






  • Опинившись верхи на оновленій моделі, одразу ж розумієш, що виробник змінив форму і м'якість сідла. Тепер не доводиться занадто сильно розсовувати в сторони ноги, що особливо цінно в далеких вояжах. Та й в цілому п'ятій точці стало значно м'якше. Секрет комфорту захований під оббивкою — наповнювач сидіння зроблений з сучасного матеріалу за особливою технологією, завдяки чому «крісло» у різних частинах має різну жорсткість.

    А ще рибинський виробник, на користь підвищення якості квадроцикла, змінив деяких постачальників деталей і вузлів. А щось і зовсім став виготовляти на своїх потужностях. Всього ж в конструкцію оновленого РМ800 Duo було внесено 18 змін.

    Він сказав «Поїхали!»

    Ну а тепер, власне, до ходових випробувань. На X-Arena в Пушкінському районі Підмосков'я організатори заходу підготували аж цілих три різнопланові траси для тест-драйву. Перший маршрут — сімейний. Він був максимально простий, з невеликими подъяемами і спусками, з легкої брудом і крутими поворотами. Свого роду імітація покатушек на квадріку навколо дачі з дитиною, або дружиною, або бойовою подругою.

    Квадроцикл Polaris RZR XP Turbo: мисливець за гострими ощущениями30222




  • Амфібія Quadski: як зробити гідро з квадро34482

    Оскільки РМ800 Duo повноцінна двомісна модель, цільова аудиторія у вигляді дачників — однозначно її. Треба сказати, що кататися удвох на «восьмисотке» дуже комфортно: пасажир і водій не заважають один одному, і развесовка у квадроцикла така, що на керованості присутність «номера два» ніяк не позначається. Незважаючи на великі розміри, в плані маневреності на серпантині сімейної траси, претензій не виникло.

    Друга траса «заточена» під любителів, що називається, подубасіть за офф-роаду. Круті підйоми і майже стрімкі спуски, на яких можна було відчути тягу мотора і оцінити геометрію конструкції всюдихода, яка дозволяє не рити «носом» землю при проїзді через бруствери і канави. А ще на трасі був свого роду килим зі старих покришок. Це справжнє випробування для підвіски, і, знову ж, «ЭрЭмка» знову приємно здивувала. Пробою в амортизаторах не відчувалося, в резонанс квадроцикл не входив, а тому за енергоємність підвіски РМ800 Duo отримує впевнені «п'ять з плюсом».


    Мисливська стежка

    Мабуть, самою цікавою трасою була «Мисливська». По-перше, вона була найдовшою. По-друге, з дуже різноплановим природним лісовим рельєфом. Можна було і пройняти в повний газ по прямій, щоб відчути потенціал V-образного 800-кубового інжектора, і трохи помісити бруд, і поманеврировать між берізок.

    Від себе додам, що в якості засобу пересування для їзди за трофеями РМ800 Duo просто ідеальний. Дві величезні багажні сітки, на яких можна розмістити мисливські приналежності; зручне місце для товариша, щоб на полюванні було веселіше; хороший кліренс; відмінні прохідність і комфорт.

    А що по надійності? Хммм... Відповісти на це питання можна, мабуть, «поюзав» ATV хоча б з пів рочки. Однак під час прем'єрного тесту жоден з дев'яти квадроциклів не зламався навіть за дрібниці. І це вселяє оптимізм.

    Квадроцикл Guepard 650 EFI: кубатура успеха35586
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 98




  • Перегляньте також:

    Виявлено найбільш неймовірний кабріолет Лада угорського виробництва
    В Україні набули чинності штрафи для власників авто на єврономерах
    Toyota Camry 2020 отримала заводську тюнінгувати версію
    В Україні помітили неймовірний дзеркальний кабріолет Rolls-Royce
    Рідкісний заряджений Mitsubishi Pajero Evo продають за ціною VW Golf




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!