Тест-драйв Renault Captur 1.5 дизель | Та4ани

Станислав Никифоров / 2019-06-27 Станислав Никифоров

Тест-драйв Renault Captur 1.5 дизель


У нас на тест-драйві побував Renault Captur. З дизельним мотором і «роботом» EDC. Як він веде себе на наших дорогах, який витрата і що з оснащенням?

Renault Captur — субкомпактний кросовер, який випускається на іспанському заводі компанії Renault з 2013 року і пережив оновлення в 2018 році. Autoua вже публікував тест-драйв дореформеної моделі в екзотичній модифікації з дизельним мотором і «механікою», а в цей раз мова піде вже про фейслифтинговой версії з АКПП.

Які бувають

Оновлений Renault Captur оснащується виключно турбованими двигунами, бензиновими і дизельними. В Україну поставляються автомобілі з трициліндровим агрегатом 0.9 TCe (H4BT) потужністю 90 л. с. і обертовим моментом 140 Нм, який поєднується з 5-ступінчастою «механікою» BVM5. Також доступний чотирициліндровий 1.2 TCe 115 (H5Ft) на 115 л. с. і 190 Нм і дизель 1.5 dCi (K9K) з віддачею 90 л. с. і крутний момент 220 Нм. Останні агрегатуються з 6-ступінчастим «роботом» EDC (він же Getrag 6DCT250). До речі, європейська гамма моделі трохи ширше, наприклад, у Франції можна вибрати дизельний «Каптюр» з 5-ступінчастою «механікою», а ще є бензинові версії на 130 і навіть 150 л. с., причому 130-сильний мотор поєднується тільки з 6-ступінчастою МКПП, а 150-сильний — як з механічною шестиступкой, так і з коробкою EDC. Всі передньопривідні машини.

Комплектацій як і моторів три: Life, Zen і Intense. Перша пропонується тільки з двигуном об'ємом 0.9 л і «механікою». У базове оснащення входять ABS, ESP, круїз-контроль, кондиціонер, світлодіодні ДХО, підігрів і електрорегулювання дзеркал, регулювання водійського крісла по висоті, зсувний другий ряд, електросклопідйомники, фронтальні і бічні подушки безпеки, система допомоги при старті на підйомі, докатка, 4 динаміка і медіасистеми з підтримкою Bluetooth і роз'ємами USB і AUX. Колеса в такому випадку на 16-дюймових сталевих дисках, а за доплату можна встановити протитуманки, обігрів передніх сидінь і легкосплавні диски.

Комплектацію Zen можна вибрати з будь-яким мотором. При цьому до списку базового оснащення додані датчики світла і дощу, замість кондиціонера встановлений клімат-контроль, є безключовий доступ, обігрів передніх сидінь, протитуманки, фальшпол багажника, шкіряне кермо і легкосплавні 16-дюймові диски. А в дод. опціях додана система зчеплення з дорогою Extended Grip, для якої потрібно дозамовити 17-дюймові диски і всесезонні шини. Крім цього можна встановити задній парктронік, дзеркала з електроприводом складання, знімну оббивку сидінь, камера заднього виду мультимедийку R-Link Evolution з 7-дюймовим тачскріном, Android Auto і акустикою Arkamys (6 динаміків).

Топова Intense може бути з мотором 1.2 або дизелем 1.5, а коробка — безальтернативний «робот». До особливостей цієї комплектації відносяться: поворотні протитуманки, дзеркала з автоматичним складанням, задній парктронік+камера, Full LED фари, знімна оббивка, тоновані задні скла, дизайнерські «струни» на спинках передніх сидінь, двокольорове оформлення кузова і легкосплавні диски R17. У списку опцій: преміум-пакет, який включає салонне дзеркало з автозатемненням, LED-освітлення салону, макіяжні дзеркала з підсвічуванням, чохол для окулярів, алюмінієві накладки на педалі. Також можна замовити набір «помічників» — бічній контроль перешкод, датчики сліпих зон і напівавтоматичний паркувальник. Нарешті, в Intense за доплату можна вибрати центральний підлокітник, акустика Bose, елементи колірної персоналізації інтер'єру та екстер'єру, а також панорамний дах над передніми сидіннями і шкіряний салон.

Інтер'єр

На тест-драйв ми отримали Renault Captur в комплектації Intense з майже всіма «допами», крім шкіряного салону і деяких елементів персоналізації. По організації водійського місця це типовий Renault свого покоління з підрульовим пультом управління мультимедійною системою під праву руку, клавіші включення/вимикання круїз-контролю на накладці центрального тунелю, кнопки підігріву сидінь у їх підстав. До такого розташування підрульового пульта і управління «круїзом» потрібно звикнути, якщо ви раніше не керували автомобілями Renault, а якщо ж такий досвід вже є, навпаки, здасться, що все «рідне» і на своїх місцях.

З максимально піднятими дефлекторами повітряний потік проходить на рівні особи, втім з включеним кондиціонером хочеться направити його ще вище. Приємно, що у кліматичної системи аж дев'ять «швидкостей» обдування, правда вище четвертої вона вже занадто гучна.

А особливо знайомим цей інтер'єр здасться власникам Renault Clio IV покоління (2012-2019 р. в.), на базі якого «Каптюр» і створювався. У них однакові панелі приладів, кермо, бічні дефлектори обдування, нижня частина центральної консолі, взаємозамінні клавіші і перемикачі, а також поглиблення над перчаточным ящиком. Тільки у «Кліо» це звичайний бардочок з відкидною кришкою, а у «Каптюра» — містке «висувне відділення Easy Life». Втім, як би цю конструкцію не називали маркетологи з Булонь-Бийанкура, вона чудова. Серйозно, її треба поширити на весь модельний ряд! Одне натискання, і перед тобою величезний ящик, і що ще цікаво, його передня стінка підсвічується, а коли відсік відкрито, LED-лампи світять всередину. Просто і ефективно.

Крім висувного відділення для речей, у Renault Captur є закриває відсік над центральною консоллю.

Звичайно, в салоні вистачає твердого пластику: з нього виготовлені верх і низ дверних панелей, козирок над приборкой, нижня частина передньої консолі і накладка центрального тунелю. Хвилеподібна центральна частина передньої консолі прикрита вже більш приємним, піддатливим матеріалом, на підлокітниках в дверних панелях м'які вставки, кермо зручний, помірної товщини, колонка налаштовується по висоті і вильоту, причому діапазон регулювань хороший. Спочатку спантеличило обмежений простір в ногах, однак кілька маніпуляцій з положенням крісла і керма виправили дозволили влаштуватися з комфортом. При цьому слід зазначити, що передніх крісел в деяких ситуаціях не вистачає бічної підтримки, а регулювати нахил спинок незручно, оскільки «крутилки» затиснуті між подушками сидінь і облицюванням центрального тунелю. Не найвдалішим чином встановлено і важіль «ручника» — доводиться регулярно відкидати підлокітник.

 

Підігрів передніх сидінь однопозиционный: або гріє, або ні.

Нехай у системи R-Link Evolution і не великий дисплей з діагоналлю 7 дюймів, але якість зображення і швидкість роботи у неї вище, ніж у мультимедийки більш дорогого Toyota C-HR. Ще і «картинка» з камери заднього виду доповнено динамічними лініями. Залік!

На другому ряду спартанська обстановка. Клавіші склопідйомників без підсвічування, замість «ручок паніки» під стелею тільки гачки для верхнього одягу і, незважаючи на топову комплектацію, на другому ряду немає центрального підлокітника, та і якщо попереду сидять високі люди, ззаду місця в ногах залишиться зовсім небагато. Зате над головою місця вдосталь, центральний тунель невисокий, посадка-висадка не утруднені, світлодіодні світильники можна використовувати окремо як лампи для читання, до того ж спинки передніх сидінь закриті пластиком, якому не страшні стусани активних діточок. А якщо сидіння забруднилися, їх оббивку завжди можна зняти і почистити або взагалі замінити.

Комфорт і практичність

Нова мультимедийка R-Link Evolution в оновленій моделі отримала чуйний тачкрин і приємний інтерфейс. Працює система спритно і без гальмувань, на тестовому автомобілі вона доповнена акустикою Arkamys на 6 динаміків, і в спеціальному підменю можна вибрати область фокусування звуку: на весь салон, тільки передні сидіння або тільки водій. З додаткових опцій також додана система напівавтоматичного паркування, яка обчислює вільне місце для паркування з 12 датчикам перешкод. Про небезпечне зближення з чим-небудь інформує звуковий сигнал і схематичне зображення на екрані медіасистеми, додатково до цього в дзеркала інтегровані індикатори сліпих зон.

Плавні лінії і мінімалізм інтер'єру налаштовують на спокійну їзду.

Ще одна родзинка «Каптюра», про яку з першого погляду і не подумаєш, це багажник. Так, у стандартній конфігурації з встановленим фальшполом він зовсім невеликий — вмістить пару дорожніх сумок і буде повний. Однак з урахуванням підпілля об'єм відсіку збільшується до 377 л — на 23 л більше Nissan Juke. Здавалося б теж «не густо», але задній диван легким рухом зрушується вперед і тоді виходить вже 455 л, тобто на 25 л більше, ніж у Nissan Qashqai і на 45 л більше багажника Opel Crossland X. Потрібно перевезти пральну машинку або, наприклад, сноуборди? Та на здоров'я! Складаємо спинки, отримуємо обсяг до 1235 л.

Отвір п'ятої двері так і просить перевезти щось габаритне. Висота порога багажника — 732 мм, ширина нижньої частини отвору багажника — 983 мм, а верхній — 940 мм, сходинки між фальшполом і порогом майже немає.

Як їде

За паспортом такий автомобіль розганяється з 0 до 100 км/год за 13.5 секунд, а витрата палива, в залежності від режиму руху, становить 3.9 — 4.6 л/100 км. Хоча за відгуками власників і власними спостереженнями, реальний витрата сильно залежить від манери водіння і режиму їзди, але вкластися в 7.0 л/100 км в місті цілком реалістично, а по трасі вийде і того менше.

 

В салоні дві 12-вольт розетки, USB і AUX. Приємним сюрпризом стала хороша для даного класу шумоізоляція моторного відсіку і відсутність паразитних аеродинамічних шумів.

Показання приладовій панелі читаються легко незалежно від часу доби, а короткий селектор коробки EDC як на «Мегане» зручно лежить в руці. У дореформеної моделі бічні дзеркала налаштовувалися крихітним джойстиком, а в оновленій — чотирипозиційної клавішею.

Мотор чуйний, легко набирає обертів і, традиційно для «дизелів», добре тягне з низів. Звичайно, 90 «сил» говорять самі за себе і позажигать зі світлофорів при всьому бажанні не вийде, а от для спокійної і економної їзди цілком підходить, особливо якщо призвичаїтися плавно працювати педаллю газу. Вся справа в нелюбові роботизованої коробки до частих циклічним перемиканням між першою і другою, від чого автомобіль починає незадоволено сіпатися вперед при гальмуванні. Втім, це вроджена особливість трансмісії EDC, зустрічається і на інших моделях марки. До речі, система Start/Stop на дану конфігурацію не встановлюється, але вона є на бензинових автомобілях з двигуном об'ємом 0.9 л.

«Каптюр» добре слухається керма і тримається в поворотах, але зусилля на кермі штучне.

Так як Captur спочатку проектувався під рівні європейські дороги, а в його основу ліг хетчбек Clio, я побоювався, що підвіска виявиться занадто жорсткою для наших умов. І почасти побоювання справдилися: якщо дрібні нерівності вона ще перетравлює, то великі віддаються відчутними поштовхами, а на «поплывшем» хвилями асфальті автомобіль ще і надмірно розгойдується. Певною мірою жорсткість автомобіля продиктована 17-дюймовими дисками з шинами 205/55 і все ж несумісність з вибоїнами у його ДНК, і цей дискомфорт переноситься і на тих, хто знаходиться усередині. Captur потрапив мені в руки відразу після Nissan Juke, так що вийшло за свіжими спогадами порівняти відчуття від схожих по ринкового позиціонування машин. З'ясувалося, що, у Juke все ж більш енергоємна і збалансована підвіска. Налаштування шасі Captur'а дають йому хорошу курсову стійкість на високих швидкостях за умови хороших доріг, але варто потрапити на розбитий асфальт і про плавності ходу доводиться забути. В інтернеті легко знаходяться відгуки власників, про те, що першими, до 30-40 тис. км пробігу, під заміну по гарантії йдуть стійки стабілізатора, а іноді й кульові, які змінюють в зборі з важелями.

Спереду у Renault Captur дискові механізми, а ось ззаду встановлені старі добрі «барабани». Гальма чутливі і точні.

В залишку

Основний недолік Renault Captur у поганої сумісності з вітчизняними дорогами, а перевага — економічність. Він також привертає лаконічним дизайном і практичними рішеннями в салоні і багажнику, до того ж оновлена версія пропонується з розширеними можливостями персоналізації і списком опцій під різні уподобання. І хоча модель ніяк не назвеш нової, при своїх плюсах і мінусах вона все ще цікава і цілком гідна ролі міський машини на кожен день.

Технічні характеристики Renault Captur 1.5 dCi Intense

ДвигунДизельний K9K
Обсяг, куб. см1461
Циліндрів/клапанів4/8
Макс. потужність, л. с. при об/хв90/4000
Макс. крутний момент, Нм при об/хв220/1750
ТрансмісіяEDC («робот» з подвійним зчепленням)
ПривідПередній
Макс. швидкість, км/год195
Розгін 0-100 км/ч, з13.5
Гальма передні/задніДискові вентильовані/барабанні
Підвіска передня/задняНезалежна, типу МакФерсон/Напівзалежна, торсіонна балка
Шини205/55 R17
Витрата палива 
Місто/траса/комбінований, л/100 км4.6 / 3.9 / 4.2
Обсяг паливного бака, л45
Обсяг багажника (VDA), л377/455/1235
Споряджена маса, кг1363
Кліренс, мм170
Вартість567 900 грн

При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Autoua.net"

Переглядів: 62




Перегляньте також:

Найкращі і найгірші дороги в Україні за 2019 рік
Божевільний 3000-сильний седан Volvo продають за ціною Логана
Живі фото і подробиці найдешевшого суперкара Ferrari
Сільський голова Дударкова на Київщині посилав журналістів і катав їх на капоті (відео)
В Україні знайшли рідкісний спорткар Lotus Omega в напіврозібраному вигляді




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!