STOP RUSSIAN AGRESION


Що таке Mopar? | Та4ани

Ігор Шевчук / 2019-06-25 Ігор Шевчук

Що таке Mopar?


Якщо ви в юності захоплювались автосимуляторами та акрадними перегонами на ПК, або ігрових приставках (консоль, як каже типерішня молодь), то стопудово вам на очі траплялось слово Мопар (Mopar), або логотип. Втім, ніхто, як і я, ніколи не цікавився, що воно таке. Прийнято вважати, що цим словом називають усілякю тюнячки для американських машин.

Звернувшись до колективного розуму (Вікіпедії), я, крізь десятеліття, дізнався, що ж воно таке. Цей тиждень, до речі, для мене є тижнем відкриттів капітана очевидності. Декілька днів назад я дізнався, що у Фінляндії є місто Нокія. Від цього і назви іменитих брендів Нокія та НокіаН. Щось я відійшов від теми... 

Так ось, Mopar (скорочення від англ. motor parts) — це підрозділ компанії Chrysler Group LLC з виробництва автозапчастин та обслуговування автомобілів концерну Chrysler (Chrysler, Jeep, Dodge, Ram, Fiat і Street and Racing Technology (біль відома публіці як SRT).

В кінці 1920-х років компанія Chrysler Group включала в себе чотири автомобільних бренди: Chrysler, Plymouth, DeSoto і Dodge . Для скорочення витрат на виробництво уніфікованих вузлів і деталей для різних марок автомобілів в 1929 році підрозділ з їх виробництва було виділено в окремий бренд під абревіатурою "Mopar".

З 1950-х років Mopar займається проектуванням і будівництвом гоночних автомобілів, у тому числі для гоночної серії NASCAR, а також займається тюнінгом стандартних двигунів Chrysler .

Виявилось, що це, на сьогоднішній день, щось по типу AMG від Мерседеса, але на американський лад, втім, історія цієї компанії має тернистий шлях.

Абревіатура "Mopar" походить від 1930-х років, коли вона була зареєстрована під торговою маркою і використовувалася для реклами лінійки антифризів, що випускаються Chrysler Motor Parts Corporation в 1937 році. Таким чином, народився розумний псевдонім: Mopar незабаром став взаємозамінним з більш довгою назвою Chrysler Motor Parts Corporation в галузі брендингу та реклами автомобілів та автотоварів.

У період з 1933 по 1937 рік корпорація Chrysler Motor Parts Corporation (CMPC) намагалася об'єднати своє фірмове найменування з круговим логотипом, який оточував літери D, C, P і D: позначаючи Dodge, Chrysler, Plymouth і DeSoto. В оригінальному логотипі буква «P» була найбільшою літерою, що позначає важливість бренду Plymouth.У 1937 році менеджер зі стимулювання збуту CMPC Нельсон І. Фарлі заснував Раду по діяльності CMPC для створення нових ідей в області маркетингу та мерчендайзингу. Саме цей радник з питань діяльності був відповідальний за те, щоб придумати нову назву для продажу антифризу: Mopar.

Замість брендингу продуктів з довгим і заплутаним логотипом Dodge, Chrysler, Plymouth і DeSoto, Mopar став більш розумним і лаконічним. Незабаром після цього назва Mopar стала торговою маркою з супроводжуючим логотипом, створеним Burke Bartlett для всіх продуктів CMPC.

На першому дизайні логотипу Bartlett була яскраво-фіолетова позначка Mopar у вигляді стрілки, що вказує вниз. Проте, Нельсон Фарлі наклав вето на дизайн, оскільки він не схвалював як фіолетовий колір, так і концепцію стрілок.
Нельсон Фарлі, нарешті, схвалив логотип овальної печатки, який використовувався з 1937 та 1947 роки.




Мопар досяг мінімуму в 1940-х роках. Після закінчення Другої світової війни Chrysler вирішив відмовитися від власних каналів збуту і використовувати замість цього оптових постачальників. І це стало помилкою. Продажі "просіли", Chrysler незабаром зрозумів, що використання власної системи збуту може забезпечити стабільний канал продажів навіть у важкі економічні часи. До 1960 року Chrysler не мав присутності на так званому «вторинному ринку», посилаючись на перевиробництво автозапчастин, проданих незалежним дистриб'юторам. Крайслер був вимушений поринути до виробництва автозапчастин, щоб поліпшити прибуток і забезпечити стабільність продажів. 

У різкий спад, вторинний ринок виявився прибутковим, оскільки власники автомобілів були більш схильні витрачати гроші на запчастини для обслуговування старих автомобілів, а не купувати нові автомобілі.

У 1964 році Крайслер вирішив відмовитися від оптовиків і замість цього покладався на 18 складів для регіонального, міжрегіонального та національного постачання. У той же час популярність мускул-карів 1960-х років допомогла вивести Мопар на новий рівень. Mopar почав постачати високопродуктивні автозапчастини виробництва Dodge і Plymouth, а також автозапчастини для автоспорту.


Переглядів: 8912




Перегляньте також:

Linux Хостинг от HostPro
Нове
6 випадків, коли WD-40 швидше зашкодить, ніж принесе користь
Нове
Centurion Mk.3: чому та як британський танк знищував власний екіпаж
Нове
В американских гонках NASCAR появился украинский автомобиль
Нове
7 популярних автомобілів, які «сиплються» навіть з невеликим пробігом
Нове
Що таке холості обороти двигуна, і для чого вони потрібні




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!