Як вибрати надійний і неубитый Renault Duster старше п'яти років | Та4ани

Анастасія Зайцева / 2019-06-21 Анастасія Зайцева

Як вибрати надійний і неубитый Renault Duster старше п'яти років



  • Автомобілі
  • АвтопромКак вибрати надійний і неубитый Renault Duster старше п'яти років Кросовер Renault Duster, як і раніше користується попитом на вторинному ринку. Яка модифікація доставить менше проблем, з якими несправностями може зіткнутися покупець уживаного автомобіля 2014-2015 років випуску? Всі відповіді — в огляді порталу «АвтоВзгляд».
    Максим Гомянин

    Renault Duster під брендом Dacia показали в грудні 2009 року. В Росії він з'явився в 2011 році. Машини почали сходити з конвеєра московського заводу «Автофрамос». Автомобіль базується на платформі B0, яка відрізняється своєю надійністю. Спочатку Duster буквально підірвав ринок і довго був бестселером у своїй ніші.

    Зараз, багато ергономічні рішення в ньому здаються архаїчними. Тому модель поступово здає позиції. Але ті, кому потрібен невибагливий автомобіль все одно звертають на Duster увагу.

    На вторинному ринку багато машин різних років випуску. Є варіанти з дизелем 1,5 літра і потужністю 90 л. с., або 109 л. с. В достатку і більш популярні бензинові версії. Нагадаю, машини продавали з двома моторами: 1,6 л (потужністю 102 л. с. і 114 к. с.) і 2,0 л (135 к. с. і 143 к. с.). Коробки передач — п'ятиступінчаста або шестиступінчаста механіка. Є і чотириступінчастий автомат. Привід — передній або повний.

    Візьмемо примірники 2014-2015 років випуску в хороших комплектаціях. У них досить нормальна ціна і не надто критичний пробіг. Хоча певну суму для заміни витратних матеріалів і деяких деталей ходової треба все ж таки мати. Але це правило діє при купівлі будь уживаної машини. Так який Duster вибрати, щоб потім не пошкодувати про витрачені гроші?

    UAZ-Explorer та інші «козлики», яких ви ніколи не видели5350
    Три найгірші звички водителей10294Тяжелое паливо

    У дизельного 1,5-літрового мотора Renault два варіанти потужності. На дорестайлинговых Duster — 90 л. с. На оновлених кросоверах — 109 л. с. Головні відмінності — характеристики паливної апаратури. А на більш потужному моторі з'явився турбокомпресор із змінною геометрією соплового апарату.

    На вторинному ринку можна знайти повнопривідні машини 2015 року випуску з 109-сильним мотором. Пробіги від смішних 6000 км до 100 000 км. Машини з маленьким пробігом краще обходити стороною. Не виключено, що він скручений або кросовер побував в аварії і довгий час стояв у ремзоне сервісу.

    Ціни на «живі» екземпляри починаються від 650 000 за машину з пробігом 90 000 км. Дорестайлінгові автомобілі 2014 року випуску дешевше. Але і мотор, як вже було сказано, тут менш потужний — 90 л. с.

    Ціна автомобіля в більш-менш пристойному стані стартує від 530 000 . Пробіг також під 100 000 км. У всіх дизелів загальна хвороба — невисокий ресурс свічок. Вони ходять в середньому по 80 000 км. Рекомендують скоротити інтервал заміни масла двигуна до 10 000 км, з метою продовжити ресурс агрегату.


    Бензинові капості

    Машини з бензиновим мотором більше поширені, а двигуни перевірені часом. Тому вони більш ліквідні, ніж дизелі і того дорожче. Привід ГРМ у них ремінний. Ресурс агрегатів приблизно 400 000 км. Але деякі болячки сильно ускладнюють життя. Що на дореформених машинах, що на рестайлінгових, у моторів є проблеми з холодним пуском. Знаючи це, виробник випустив прошивку, яку дилери встановлювали безкоштовно.

    На дореформених кросоверах часто рассыхались прокладки впускного трубопроводу і дросельної заслінки. Тому обороти мотора починали плавати. Потім проблема була вирішена. На вторинному ринку повнопривідний примірник 2015 року з самим потужним серцем, механікою, і пробігом від 70 000 км коштує 700 000

    Нова Toyota RAV4 і ще 4 автобестселлера, які підкорять Росію в 2019 году30975


  • 3 крутих позашляховика на базі вантажівки ГАЗ-6637706Так чи потрібен автомат

    На вторинному ринку не мало машин, оснащених чотириступінчастим автоматом. Він працює разом з дволітровим бензиновим мотором потужністю 130 л. с 143 к. с. (після рестайлінгу) Переважають варіанти з повним приводом. На них і зупинимося.

    Дореформений «автоматичний» кросовер коштує від 500 000 . Але пробіг у такого буде за 130 000 км. Машини з пробігом в 50 000 км стоять вже 630 000 . Хочете примірник новіше? Підійде машина 2015 року з пробігом 40 000 — 50 000 км і цінником за 730 000 .

    Безумовно, такий Duster зручніше механічних варіантів. Але проблеми у автомата все ж є, хоч йому і підняли надійність. Автомат краще використовувати тільки на асфальті. Часті пробуксовки в грязі знижують ресурс агрегату в кілька разів. Коробка боїться навіть невеликого перегріву. Першими вигорають пакети фрикціонів.

    Дуже важливо міняти масло в коробці не рідше, ніж через 70 000-80 000 км. А ось у механіки особливих проблем немає.


    Привід і ходова частина «робочі», але не без вад

    Duster — суворий чоловічий кросовер. Тому 90% продажу припадає на повнопривідні версії. Ось їх і розглянемо. Муфта приводу задніх коліс надійна і ремонтопригодна. Щоб перегріти її, треба володіти великим талантом.

    Задні амортизатори меняютя після 80 000 км. Нерідко вони починають підтікати. На 100 000 км здаються і передні. Стійки починають стукати ближче до 120 000 км. Взагалі, особливих проблем з ходовою частиною у Renault Duster не помічено. Запчастин багато, сервісів з кваліфікованими майстрами теж.

    Рідкісні версії Renault Logan і Sandero, які чекає успіх у России2045Renault Arkana отримає дискові тормоза948Кузовные слабкості

    Тут дорестайлінгові машини здають свої позиції. Запотівання фар не лікується. З-за цього можуть перегорати лампочки.

    Стійкість лакофарбового покриття до пескострую і дорожніх реагентів слабка. Відколи на капоті і крилах утворюються швидко. З часом слабшають кріплення обмежувачі відкривання дверей.

    Муки вибору

    Якщо вибирати дизельний кросовер, то я б зупинив свій вибір на повноприводному рестайлінговому кросовері 2015 року випуску з більш потужним 109 сильним мотором. З пробігом 90 000 км обійдеться в 650 000


    З усіх бензинових агрегатів оптимальний вибір — 2-літровий 143-сильний мотор, який ставили на рестайлінгові автомобілі. Тобто, рік випуску теж буде 2015-й. Тип приводу — тільки повний.

    Коробка передач — механіка. Duster все-таки беруть, щоб їздити по бруду. А механіка на бездоріжжі надійніше. Комплектацію візьмемо багатший. У підсумку найбільш вдалою покупкою буде кросовер з бензиновим мотором і пробігом в 70 000 км, який продають за 700 000 .

    В Росії зробили найкрутіший всюдихід в мире8437
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 94




  • Перегляньте також:

    Ралі-рейд «Ростов-2019»: КамАЗ зійшов, УАЗ зламався
    Унікальна Волга ГАЗ-24 виробництва Fiat, про яку ніхто не знав
    Працівники супермаркету оригінально покарали героя паркування
    Копію Bugatti Veyron оцінили як новий Porsche 911
    Перші фото унікального королівського кабріолета Toyota




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!