5 причин, чому автомобіль може «закипіти» у пробці | Та4ани

Олександр Панасюк / 2019-05-29 Олександр Панасюк

5 причин, чому автомобіль може «закипіти» у пробці



Фото http://www.wheelsforwomen.ie Як правило, машини киплять влітку в пробці з-за несправностей в системі охолодження автомобіля. Чим старше «ластівка», тим більше у неї шансів отримати тепловий удар. Тому перш, ніж відправлятися в сезон відпусток на дачу, риболовлю або до моря, необхідно максимально застрахувати свій автомобіль від цієї проблеми.
Іван Флягин

Перегрів двигуна далеко не кращим чином позначається на його ресурсі, і тяжкість наслідків безпосередньо залежить від температури і тривалості цього процесу. А причини закипання охолоджуючої рідини можуть бути самі різні — низька якість або недостатня кількість антифризу, дефекти датчика температури, вентилятора, термостата, помпи, радіатора і запобіжника. Портал «АвтоВзгляд» зазначив найпоширеніші причини цієї проблеми.

Мовчить вентилятор

Вентилятор не спрацьовує в потрібний момент найчастіше з-за несправності запобіжника, чи внаслідок виходу з ладу датчика температури двигуна. Обидві проблеми більшість наших бувалих водіїв на своїх стареньких машинах вирішують «малою кров'ю», і частенько роблять це народними способами. Наприклад, при несправному датчику на час руху в пробці під'єднують дроти таким чином, щоб вентилятор працював постійно в примусовому режимі.

Пробій в системі охолодження

Старі гумові патрубки після чергових зимових морозів частенько розсихаються і тріскаються, порушуючи герметичність системи охолодження. Таку проблему можуть також спровокувати зношені хомути та прокладки. У цьому випадку краплі протікає антифризу залишаються на асфальті під моторним відсіком.


Забитий термостат

Старий забруднене термостат може зрадницьки заклинити в самий невідповідний момент. Порушення нормальної циркуляції охолоджуючої рідини обов'язково спричинить за собою тепловий удар. Так що термін служби і працездатність цього важливого елемента системи охолодження на старих машинах необхідно контролювати.

Брудний радіатор

Як правило, за зимовий сезон грунтовно засмічується підкапотний простір, і особливо — радіатор. Забилася в його порожнинах бруд порушує нормальну теплопровідність в системі охолодження і, як наслідок, виникає перегрів мотора. Чистити радіатор слід не рідше одного разу в два роки.

Охолоджуюча рідина

Ще одна гарантія справної роботи цієї системи — якість антифризу і його кількість. У нашій країні охолоджуючу рідину продовжують активно підробляти, тому купувати її краще у фірмових магазинах. При високих темературах будь сурогат зазвичай розшаровується і дає рясний осад прямо всередині системи, засмічуючи внутрішні канали. Міняти антифриз слід раз на рік, а стежити за нормальним рівнем треба регулярно.

Чому падає відеореєстратор: простий шлях вирішення проблемы1500
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 47




Перегляньте також:

Найкращі і найгірші дороги в Україні за 2019 рік
Божевільний 3000-сильний седан Volvo продають за ціною Логана
Живі фото і подробиці найдешевшого суперкара Ferrari
Сільський голова Дударкова на Київщині посилав журналістів і катав їх на капоті (відео)
В Україні знайшли рідкісний спорткар Lotus Omega в напіврозібраному вигляді




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!