Буйство самурая: міський тест-драйв Nissan GT-R | Та4ани

Олександр Панасюк / 2019-05-27 Олександр Панасюк

Буйство самурая: міський тест-драйв Nissan GT-R



Фото: В'ячеслав Василенко Як ви поставитеся до автомобіля заштатної марки Nissan, чия ціна стартує з божевільних 7 626 000 рублів? Так, спочатку цифра вражає, проте варто лише сісти за кермо і злегка придавити «гашетку», як відразу розумієш: цінник — ніщо за право показати середній палець мажорів на Ferrari або Lamborghini.
Олексій Гусєв

Ще б пак, адже з усіх автомобілів потягатися з цим японським монстром можуть хіба що Bugatti так Koenigsegg. Але то — штучні вироби ручної збірки за космічні гроші, а наш герой — абсолютно серійний автомобіль, доступний кожному охочому, що володіє вищевказаною сумою.

У себе на батьківщині в Японії Nissan GT-R вже багато років вважається культовим автомобілем, мрією будь-якого дріфтера або стрітрейсера. Не просто багато років, а конкретно — з 1964 року, коли світ вперше побачив модель Skyline GT-R.

Кілька поколінь цієї машини випускалися тільки для внутрішнього ринку і виключно з правим кермом. До речі, в одній із серій легендарної франшизи «Форсаж» герой Пола Уокера ганяє як раз на тому самому двоколірному «праворукому» Nissan Skyline GT-R, але вже 2002 продуктового року.






  • У 2007 році нова модель офіційно приїхала в Росію, однак вражаючий цінник, божевільний транспортний податок, податок на розкіш і чумовой витрата найдорожчого 98-го бензину не дуже сприяли об'ємним продажу. Але японці ніколи не сумували: «Нехай не всім подобаються Nissan, зате всі поважають 'Гэтэр»!, — кажуть вони.

    Nissan GT-R — це не просто автомобіль, це — інженерне диво, яке постійно еволюціонує. Ні, ви не знайдете в ньому істотних видимих відмінностей, хіба що злегка поліпшена аеродинаміка, трішки збільшені повітрозабірники і зябра...

    Всі основні зміни приховані від очей. А це збільшення в потужності — з 530 до 555 л. с. і на 4 Нм крутного моменту, поліпшені аеродинамічні властивості і притискна сила, посилене шасі. Велетенські колісні диски на 20 дюймів отримали новий дизайн, чотири величезних патрубка вихлопної системи зроблені з високоміцного титану.

    Так, в інтер'єрі розквітли матеріали обробки, з'явилися деякі ручки і кнопки оновленого дизайну, але знаєте що? Навіть якщо в цій машині взагалі не було ніякого салону, цього можна було б і не помітити. Достатньо просто сісти хоч на табурет і натиснути кнопочку Start...

    Супер-тест Maserati Levante: скажений «італієць» йде в отрыв3769




  • Супер-тест Ferrari 488 vs Lamborghini Huracan: гарячі головы16371

    Бітурбований V6 оживає, причому досить голосно. У світі є тільки п'ять майстрів Takumi, яким дозволено вручну збирати двигун для GT-R і прикріплювати до нього табличку зі своїм ім'ям.

    І ось що найцікавіше: на Nissan GT-R можна їздити в спокійному режимі по місту, лише ніжно погладжуючи пальцями правої ноги на педаль акселератора. Але варто лише трохи додати газку, як лагідний офісний японський клерк в мить перетворюється на розлюченого самурая — запас потужності і динаміки практично необмежений.

    Менше 3 секунд потрібно цього боліду, щоб стрілка одометра перетнула ризику «100», а максимальну швидкість в міських умовах перевірити просто неможливо, але вона реально далеко за 300. Сам же спідометр скромно розмічений до 350 км/год...

    Nissan GT-R цілком реально дозволяє відчути на собі перевантаження в 34g, які відчувають професійні пілоти гоночних болідів і небесних винищувачів.






  • Якщо натиснути педаль газу в підлогу, то GT-R в прямому сенсі відстрілює з місця так, що очі прилипають до потилиці, а картинка життя на мить темніє від перевантаження. Причому, ніякої пробуксовки не буде, в момент пікового навантаження повний привід розподіляється муфтою в пропорції 50/50, при звичайному русі вся міць передається на задню вісь.

    У будь-якому випадку, красива цифра «555» не дасть вам занудьгувати. А є ще спеціальна прошивка R-Mode, збільшує потужність до запаморочливих 730 сил! Правда, кажуть, у цьому випадку, ціна автомобіля підніметься ще вище, до зовсім вже непристойних 12 мільйонів... За кермо такого автомобіля потрібно сідати підготовленим.

    Тут все по гоночному просто і одночасно складно. На великий екран виводяться всі показники, можна стежити за станом і температурою турбін, мотора і масла в коробці, а можна налаштувати телеметрію для їзди по треку. Правда, розглядати її вам буде колись, враховуючи шалену динаміку GT-R.

    Не овочевий салат: тест-драйв оновленого Range Rover Sport SVR11965




  • Тест-драйв Jeep Grand Cherokee SRT: жере — значить любит27695

    У цій машині немає режиму Sport для автоматичної коробки передач, зате можна налаштувати жорсткість амортизаторів і гостроти рульового управління. Втім, навіть у стандартному режимі, цей Nissan валить так, що мало не здасться.

    А якщо набридне слухати свист турбін і рев мотора, можна включити потужну аудіосистему Bose з 11 динаміками і двома сабвуферами, прокачавши собі грудну клітку.

    Наш тест показав: на шаленому боліді по імені Nissan GT-R можна їздити в спокійному режимі звичайного міського автомобіля, а можна літати на ньому так, що ні один патрульний автомобіль ніколи в житті вас не наздожене. При самому ніжному зверненні з правою педаллю, машина буде їсти 17-18 літрів 95-го (слава богу, хоч так) бензину, при агресивній їзді — всі 27 літрів.

    Так що якщо первинні витрати у вигляді вартості, податку і поточних витрат вас не лякають, можна сміливо бігти до дилера і оформляти замовлення (читай — іпотеку). Тільки не забувайте про камери контролю швидкості...


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 37




  • Перегляньте також:

    Стару Ниву перетворили в яскравий кросовер BMW
    Німці назвали найбільш ненадійні б/у авто віком до 11 років
    Скільки грошей можна перевозити в автомобілі
    Три шкідливих звички водія, від яких нівечуться двері в машині
    Виявлено унікальний восьмиколесный всюдихід ЛуАЗ




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!