Як економити паливо з допомогою ручного режиму «автомата» | Та4ани

Олександр Панасюк / 2019-05-24 Олександр Панасюк

Як економити паливо з допомогою ручного режиму «автомата»



Фото www.youtube.com Багато водіїв звикли примусово перемикати передачі в АКП при необхідності максимально розкрити динамічний потенціал автомобіля. При цьому вони забувають, що підрульові пелюстки або селектор в режимі «М» готові реально економити паливо. Ефект легко відчути на тривалих відстанях, тому напередодні туристичного сезону портал «АвтоВзгляд» вирішив нагадати про це.
Іван Флягин

Генії світового автопрому налаштовують електронні блоки управління класичних «автоматів» з гідротрансформатором, переслідуючи головну мету — досягти оптимального балансу між динамічними характеристиками і економією палива. Але більшості наших співвітчизників не варто зайвий раз пояснювати, що ніякі інноваційні технології, впроваджені в сучасний автомобіль, не можуть бути розумнішим і досконалішим досвідченого водія.

Частково це дійсно так, особливо якщо мова йде про стареньких і недорогих автоматичних коробках, якими оснащуються машини найбільш затребуваного у нас бюджетного сегмента. Адже на нашому ринку до сих є автомобілі з чотириступінчастим «автмотом», для яких проблема економії палива завжди актуальна.


Вміле використання ручного режиму на таких малолітражках при русі на заміських трасах дозволяє утримувати стрілку тахометра в оптимальному діапазоні кількості оборотів в хвилину. А, як відомо, вихід за межі цієї допустимої зони, незалежно в плюс або мінус, загрожує підвищеною витратою пального.

В основному примусове перемикання автоматичної коробки доречно використовувати на підйомах і спусках, а також на затяжних поворотах, тому на таких ділянках слід особливо уважно контролювати обороти мотора, вибираючи за необхідності підвищену або знижену швидкість. Оптимальний діапазон залежить від типу агрегату, його потужності і ще ряду різних факторів.

Якщо говорити про усереднених показниках, то зазвичай щадний режим бензинових двигунів обмежений між 1900 і 2500 оборотів. Турбодизелі виявляють мінімальний апетит в більш низькому діапазоні — приблизно від 1500 до 2000. При цьому середня швидкість у різних машин буде коливатися приблизно від 75 до 100 км на годину.

Вибухне машина, якщо в паливний бак потрапить пуля587
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 25




Перегляньте також:

Стару Ниву перетворили в яскравий кросовер BMW
Німці назвали найбільш ненадійні б/у авто віком до 11 років
Скільки грошей можна перевозити в автомобілі
Три шкідливих звички водія, від яких нівечуться двері в машині
Виявлено унікальний восьмиколесный всюдихід ЛуАЗ




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!