або


Уве Гембалла та його BMW M635CSi | Та4ани

Ігор Шевчук / дата додавання: 2016-03-17 Ігор Шевчук

Уве Гембалла та його BMW M635CSi


На 80-ті роки минулого століття прийшов пік популярності widebody-обвісів: яскрава і неповторна сторінка в історії автомобільного тюнінгу. Одним з гуру даного напрямку був Уве Гембалла, який в 1981-му році заснував ательє G-Topline Automobiltechnik GmbH & Co. KG., Пізніше перетворилося у всесвітньо відому компанію Gemballa.


Молодий Уве Гембалла на зорі своєї тюнінг-кар'єри

Спочатку невелика фірма Уве спеціалізіовалась на установці високоякісних стереосистем та тюнінгу інтер'єру всіляких автомобілів (в основному - німецьких). Але вже через кілька років перелік послуг розширився до серйозного технічного тюнінгу і кардинальної зміни зовнішності дорогих преміальних авто.


Купе Mercedes-Benz W126 SEC - одна з улюблених тюнінг-заготовок Gemballa в 80-і роки

Велика частина тодішніх робіт Gemballa - це різні варіанти тюнінгу двох автомобілів - Porsche 911(930) і Mercedes-Benz W126 (купе і седан). Чарівники з Леонберга могли реалізувати в металі, пластику і шкірі будь-яку примху заможного клієнта.


Просто гарне тематичне фото, передає дух і стиль 80-х


Porsche 911 - ще одна слабкість Gemballa

Баварські машини в Gemballa особливою увагобю не користувались, але в 1985-му році з Об'єднаних Арабських Еміратів надійшло замовлення на екзотичну переробку найдорожчої моделі BMW тих років - зарядженого купе M635CSi (E24). Покупець побажав максимально розширити стандартну "акулу", строкате жовте забарвлення і новий салон з кріслами Recaro Ideal C і самої навороченной на той час аудіо- та відео-начинкою.


Справжня хижачка!


Так ось звідки черпали ідеї дизайнери Ferrari 458 Italia)))

Німці з радістю взялися за виконання всіх вимог багатого фаната BMW і відразу вшкварили за свою роботу некислий цінник - 275000 марок, що в 3 рази перевищувало заводську вартість M635CSi. При цьому тільки widebody-обвіс з дисками обходився в 150 тисяч дойчмарок. До речі, ширина переробленого авто сягала 2 метрів.


Жовта акула: ширина задніх колісних дисків - 13 дюймів!


Один з німецьких журналів, які писали в 80-і роки про цю BMW Gemballa, через жовтий колір жартома представив її, як найшвидшу розвізну машину бундес-пошти.

До речі, колеса були обрані непрості - це розбірні 15-дюймові катки Ronal Racing, які були популярні в кузовних чемпіонатах. Ширина передніх становила 9 дюймів (гума - 225/50), а задніх - 13 дюймів (345/35). Центральну частину дисків пофарбували в колір кузова. Крім цього, майстри Gemballa встановили укорочені пружини і більш жорсткі амортизатори, занизивши тим самим посадку.


Ваша посилочка буде доставлена раніше терміну!


Брутальний профіль.

Ефектною прикрасою машини стала спортивна вихлопна система з квартетом патрубків по центру заднього бампера.




Замість баварського пропелера - фірмова емблема Gemballa на кермі

Сидіння Recaro C з численними регулюваннями і комбінованою обробкою (шкіра + велюр) були встановлені не тільки спереду, але і на гальорці. Картину доповнила дуже дорога аудіосистема класу High-End і невеликий телевізор, вбудований в торпедо!


Подібні анатомічні крісла Recaro в 80-ті роки використовували практично всі топові тюнінгові компанії


Розкіш і шик тих років.

Уже на початку 90-х, подібний тюнінг практично вийшов з моди, а сліди унікальної "жовтої акули" загубилися десь на Близькому Сході. І ось, в 2003-му році, даний автомобіль несподівано виринув у зведеннях провідних новинних агентств.


Екзотичну BMW Gemballa виявили американські солдати під час збройного конфлікту в Іраку: машина зберігалася (разом із ще кількома десятками інших суперкарів) в гаражі резиденції Удея Хуссейна - старшого сина Саддама Хуссейна. Судячи по знімках, баварське купе практично не постраждало під час штурму палацу, хоча і знаходилося в доосить занедбаному стані. А ось подальша доля цього унікального екземпляра залишається загадкою. Можливо, його знищили або ж конфіскувала нова влада Іраку: історія замовчує.




Інтер'єр злегка поколупали: деяких елементів не вистачає

До речі, при детальному розгляді знімків помітно, що кермо і панель приладів "іракської" машини відрізняються від тих, що зображені на фото 80-х років. Можливо, їх замінили згодом - або ж було зібрано відразу 2 ідентичних "жовтих акули" з мінімальними відмінностями.


Widebody-тюнінг: хороші були часи - яскраві і веселі

Крім цієї жовтої "шістки", відома як мінімум ще одна аналогічна Gemballa BMW M635CSi в чорному кольору і з червоним салоном.


Ще одна роздута Gemballa BMW M635CSi: за кермом сам Уве Гембалла


Авто чорного кольору з червоним салоном також відправився на Близький Схід - в Бахрейн.

Дякуємо Roma-Urraco за матеріали!

Переглядів: 833




Перегляньте також:

Opel Astra J седан: чи є сенс купувати у 2018?
Chevrolet Tahoe: спокуса розкішшю
Саморобний Багі на базі Opel
ВАЗ 2105 по типу Porsche design
Забута Alfa Romeo Alfetta з Одеси
Автомобільне життя Алена Делона




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!