або


Уве Гембалла та його BMW M635CSi | Та4ани
error_outline




Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти







Ігор Шевчук / дата додавання: 2016-03-17 Ігор Шевчук

Уве Гембалла та його BMW M635CSi


На 80-ті роки минулого століття прийшов пік популярності widebody-обвісів: яскрава і неповторна сторінка в історії автомобільного тюнінгу. Одним з гуру даного напрямку був Уве Гембалла, який в 1981-му році заснував ательє G-Topline Automobiltechnik GmbH & Co. KG., Пізніше перетворилося у всесвітньо відому компанію Gemballa.


Молодий Уве Гембалла на зорі своєї тюнінг-кар'єри

Спочатку невелика фірма Уве спеціалізіовалась на установці високоякісних стереосистем та тюнінгу інтер'єру всіляких автомобілів (в основному - німецьких). Але вже через кілька років перелік послуг розширився до серйозного технічного тюнінгу і кардинальної зміни зовнішності дорогих преміальних авто.


Купе Mercedes-Benz W126 SEC - одна з улюблених тюнінг-заготовок Gemballa в 80-і роки

Велика частина тодішніх робіт Gemballa - це різні варіанти тюнінгу двох автомобілів - Porsche 911(930) і Mercedes-Benz W126 (купе і седан). Чарівники з Леонберга могли реалізувати в металі, пластику і шкірі будь-яку примху заможного клієнта.


Просто гарне тематичне фото, передає дух і стиль 80-х


Porsche 911 - ще одна слабкість Gemballa

Баварські машини в Gemballa особливою увагобю не користувались, але в 1985-му році з Об'єднаних Арабських Еміратів надійшло замовлення на екзотичну переробку найдорожчої моделі BMW тих років - зарядженого купе M635CSi (E24). Покупець побажав максимально розширити стандартну "акулу", строкате жовте забарвлення і новий салон з кріслами Recaro Ideal C і самої навороченной на той час аудіо- та відео-начинкою.


Справжня хижачка!


Так ось звідки черпали ідеї дизайнери Ferrari 458 Italia)))

Німці з радістю взялися за виконання всіх вимог багатого фаната BMW і відразу вшкварили за свою роботу некислий цінник - 275000 марок, що в 3 рази перевищувало заводську вартість M635CSi. При цьому тільки widebody-обвіс з дисками обходився в 150 тисяч дойчмарок. До речі, ширина переробленого авто сягала 2 метрів.


Жовта акула: ширина задніх колісних дисків - 13 дюймів!


Один з німецьких журналів, які писали в 80-і роки про цю BMW Gemballa, через жовтий колір жартома представив її, як найшвидшу розвізну машину бундес-пошти.

До речі, колеса були обрані непрості - це розбірні 15-дюймові катки Ronal Racing, які були популярні в кузовних чемпіонатах. Ширина передніх становила 9 дюймів (гума - 225/50), а задніх - 13 дюймів (345/35). Центральну частину дисків пофарбували в колір кузова. Крім цього, майстри Gemballa встановили укорочені пружини і більш жорсткі амортизатори, занизивши тим самим посадку.


Ваша посилочка буде доставлена раніше терміну!


Брутальний профіль.

Ефектною прикрасою машини стала спортивна вихлопна система з квартетом патрубків по центру заднього бампера.




Замість баварського пропелера - фірмова емблема Gemballa на кермі

Сидіння Recaro C з численними регулюваннями і комбінованою обробкою (шкіра + велюр) були встановлені не тільки спереду, але і на гальорці. Картину доповнила дуже дорога аудіосистема класу High-End і невеликий телевізор, вбудований в торпедо!


Подібні анатомічні крісла Recaro в 80-ті роки використовували практично всі топові тюнінгові компанії


Розкіш і шик тих років.

Уже на початку 90-х, подібний тюнінг практично вийшов з моди, а сліди унікальної "жовтої акули" загубилися десь на Близькому Сході. І ось, в 2003-му році, даний автомобіль несподівано виринув у зведеннях провідних новинних агентств.


Екзотичну BMW Gemballa виявили американські солдати під час збройного конфлікту в Іраку: машина зберігалася (разом із ще кількома десятками інших суперкарів) в гаражі резиденції Удея Хуссейна - старшого сина Саддама Хуссейна. Судячи по знімках, баварське купе практично не постраждало під час штурму палацу, хоча і знаходилося в доосить занедбаному стані. А ось подальша доля цього унікального екземпляра залишається загадкою. Можливо, його знищили або ж конфіскувала нова влада Іраку: історія замовчує.




Інтер'єр злегка поколупали: деяких елементів не вистачає

До речі, при детальному розгляді знімків помітно, що кермо і панель приладів "іракської" машини відрізняються від тих, що зображені на фото 80-х років. Можливо, їх замінили згодом - або ж було зібрано відразу 2 ідентичних "жовтих акули" з мінімальними відмінностями.


Widebody-тюнінг: хороші були часи - яскраві і веселі

Крім цієї жовтої "шістки", відома як мінімум ще одна аналогічна Gemballa BMW M635CSi в чорному кольору і з червоним салоном.


Ще одна роздута Gemballa BMW M635CSi: за кермом сам Уве Гембалла


Авто чорного кольору з червоним салоном також відправився на Близький Схід - в Бахрейн.

Дякуємо Roma-Urraco за матеріали!

Переглядів: 877




Перегляньте також:

Чудовий час для покупки: Mercedes-Benz CLK500 edition
Новий старий Mitsubishi Pajero в 2019 році
Opel Astra J седан: чи є сенс купувати у 2018?
Chevrolet Tahoe: спокуса розкішшю
Саморобний Багі на базі Opel
ВАЗ 2105 по типу Porsche design




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!