Що найчастіше ламається в машині навесні | Та4ани

Степан Орлов / 2019-03-14 Степан Орлов

Що найчастіше ламається в машині навесні



Фото www.videoblocks.com Для кожного сезону характерні свої болячки, і найкраще про це знають пенсіонери і водії. Перші в силу віку страждають самі, а другі змушені періодично підліковувати своїх залізних «вихованців». Звичайно, самим екстремальним сезоном для експлуатації автомобіля вважається зима, але, як говориться, у весни свої специфічні труднощі, про які нагадує портал «АвтоВзгляд».
Іван Флягин

Якщо у сніговий сезон головний ворог для будь-якої техніки — це сильні морози, то з настанням березневих оттепелй основною проблемою для автотранспорту стає підвищена вологість. Крім того, для першої стадії весни характерні різкі перепади температур, до чого також примхливі вузли, механізми і різні матеріали, з яких виготовлені комплектуючі.

Не секрет, що найбільше від високої вологості страждає метал, і проти корозії самого надійного засобу в світі поки не придумали. Так що навесні кузов автомобіля в цьому відношенні вразливий не менше, ніж взимку.

До того ж для цієї доби характерно повінь, і машини практично весь цей час «живуть» в калюжах. Причому їх глибина буває така, що часто автомобілі в буквальному сенсі захлинаються у воді. Найчастіше це відбувається через промоклу електропроводки, а також від рідини, що потрапила в вихлопну систему.

Але найнеприємніше, що може статися в калюжі, якщо це вода проникне через повітрозабірник в циліндри двигуна. Надлишок рідини призведе до стрибка тиску, який спровокує нищівного удару поршня.


Причому, щоб двигун вийшов з ладу, достатньо попадання води в один з циліндрів. Все це загрожує дорогим капітальним ремонтом двигуна.

Тому слід порівнювати рівень води калюжі і максимальну глибину броду вашої машини. У різних моделей цей параметр різний, але середня висота, на якій розташований повітрозабірник у більшості сучасних авто — 40-50 див Рівень калюжі найлегше вимірювати по колесу — якщо вона глибше, ніж діаметра колеса, краще її об'їхати.

У будь-якому випадку разом з колесами першими в автомобілі мокнуть гальмівні колодки. Це не можна вважати серйозною неприємністю, однак не зайвим буде нагадати, що просушуються вони кільком плавними маніпуляціями педаллю гальма, інакше знизиться ефект гальмування.

У машинах з механічною трансмісією злегка підмоклий диск зчеплення також не вважається великою проблемою, тому що він просушится, як правило, сам собою, тільки не варто перевантажувати його понад міру. Нестрашно, якщо рівень води торкнеться нижній частині мотора і коробки перемикання передач — в справному стані вони герметичні. Тим не менш, у весняну пору при форсуванні калюж водієві необхідно бути гранично уважним.

У Росії сотні нових машин почали оснащувати алкозамками915
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 34




Перегляньте також:

Стару Волгу в США продають за ціною нового VW Golf
BMW i8 перетворили в автомобільну скульптуру
А може, мені теж взяти американця?
Оновлений Opel Astra отримає «французький дизель»
Несподівано у продажу з'явилися нові ЗІЛ-133




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!