або






Великий порівняльний тест самих просунутих відеореєстраторів з «антирадаром» | Та4ани

Ігор Микитюк / дата додавання: 2019-02-09 Ігор Микитюк

Великий порівняльний тест самих просунутих відеореєстраторів з «антирадаром»



  • Прилавок
  • ГаджетыБольшой порівняльний тест самих просунутих відеореєстраторів з «антирадаром» Начитавшись одиночних оглядів «комбайнів» — пристроїв, що сполучають функції радар-детектора і автомобільного відеореєстратора, — приходиш в магазин і розумієш, що не в змозі вибрати найбільш відповідний за сумою характеристик апарат. Визначитися з вибором гаджета допоможе тільки порівняльний тест моделей-конкурентів.
    Максим Строкер

    Для споживчого дослідження портал «АвтоВзгляд» вибрав як моделі-новачки українського ринку, так і заслужених бійців «антирадарного» фронту: Street storm STR-9930SE, Sho-Me Combo Drive Signature, Tomahawk Apache, Inspector Cayman S, Silverstone F1 s Hybrid-bot






  • Street storm STR-9930SE

    Цей «комбайн» порадував компактним розміром і невеликою вагою в «фотоаппаратном» форм-факторі. Кнопки управління, розташовані на бокових і верхньої частини пристрою, дозволяють легко маніпулювати примітивним меню, що вважався нормою років 5-7 тому. Звикнути можна, але як-то вже не комільфо.

    Тест-драйв Renault Dokker: Logan a la «каблук»28465Тест-драйв Skoda Superb SportLine 4х4: замах на премиум17866

    Матриця «видеокамерной» частини пристрою налічує 2 мегапікселя. Що, в принципі, відповідає заявленій якості одержуваного відео FullHD. Але! До «антирадарному» блоку є претензії. По-перше, STR-9930SE відверто «дістав» помилковими спрацьовуваннями.

    По-друге, з'ясувалося, що встановлена база з координатами поліцейських камер сильно застаріла, це стало відразу зрозуміло при їзді по московських вулицях. Комплекси «Полискан» виявилися Street storm взагалі не по зубах, а «СКАТ» він виявляє не далі, ніж за 50 метрів, коли робити що-небудь вже пізно, м'яко кажучи

    Якщо звукові «аларм» сприймаються ще більш-менш, то їх візуалізація на мониторчике пристрою залишає бажати кращого. Підводячи підсумок, ставимо Street storm STR-9930SE за повноту бази камер 2 з 5 балів, за якість відео 4, за радарний блок — 4.

    Тест-драйв Subaru Legacy: міцний семьянин14380




  • Тест-драйв Hyundai H1: хороший знакомый11344Inspector Cayman S & Sho-Me Combo Drive Signature

    Першим, що впало в очі, коли ці гаджети «фотоаппаратного типу» був витягнуті з упаковок, так це їх кричуще зовнішню схожість один з одним — схоже, їх збирають на одній лінії, налепляя різні ярлики. Розміри і компонування корпусів, розташування і форма кнопок управління, розмір моніторів просто ідентичні.

    Різниця — лише в дизайні «лицьовій» частини пристроїв, в оформленні об'єктивів відеокамер. Тому, коли після знайомства з Inspector Cayman S справа дійшла до Sho-Me Combo Drive Signature, волею-неволею довелося грати в гру «знайди відмінності».

    Із загальних рис цих «однояйцевих» не сподобалося, як розташовані кнопки управління. Три з них праворуч від мониторчика, а одна — зліва. Однією рукою незручно налаштовувати гаджет, а двома — не завжди можливо. До речі, з приводу монітора.

    У Inspector Cayman S/Sho-Me Combo Drive Signature він помітно менше, ніж у розглянутого вище Street storm STR-9930SE. Разючу зовнішню схожість змусило шукати відмінності в «начинці» апаратів.

    Тест-драйв Foton Sauvana: джип з Алиэкспресса11441Тест-драйв KIA Optima FL: зміна декораций13678

    Вивчення документації показало, що обидва пристрої оснащені 2-мегапіксельною камерою, так що заявлене якість FullHD їм теоретично доступно. Однак навіть неозброєним оком помітно, що у Inspector Cayman воно явно краще, ніж у Sho-Me Combo Drive Signature.






  • Хоча перша модель вже досить давно продається на російському ринку, а Combo Drive Signature вважається новинкою 2018-го року. Швидше за все, справа тут в процесорах пристроїв: у «дідуся»-«інспектора» це Ambrela A12A20 з робочою частотою 792 МГц, а відносно нова модель від Sho-Me оснащена процесором iCatch V33 з 480 Мгц.

    Тест-драйв Volkswagen Teramont: правила съема12952Тривалий тест-драйв Mitsubishi Outlander: приємно познакомиться17128

    Антена радіо і алгоритм обробки сигналів, незважаючи на різні процесори, у цих «комбо-близнюків» явно з одного і того ж місця ростуть. Обидва апарату, як виявилося, в упор не бачать камери типу «Полискан» і «СКАТ». А Sho-Me Combo Drive Signature ще й «Бінар» частенько пропускає.

    Підсумкові оцінки пристроїв за п'ятибальною шкалою нам бачаться такими: Inspector Cayman S за якість бази камер отримує 3 бали, за якість відео — 5, за радарну частина — 4. Його більш свіжому побратиму Sho-Me Combo Drive Signature ми без вагань вліпили 2 бали за базу камер, 4 — за якість відео і 3 — за радарну частина.

    Тест-драйв нового кросовера BMW Х2: «дрібниця, а приємно!12803




  • Тест-драйв Chrysler Pacifica: стрімке утюг15092Tomahawk Apache

    Взаєморозуміння з цим апаратом якось відразу не заладилося: він навідріз відмовлявся триматися на лобовому склі машини. Щоб зняти відео, довелося постійно притискати присоску гаджета до лобового скла. Ергономічне (на бічних ребрах монітора) розташування кнопок управління Tomahawk Apache не поліпшило того обставини, що меню «чингачгука» організовано відверто незручно і рясніє купою зайвих налаштувань.

    Велика, 4 мегапікселя, матриця Apache дозволяла сподіватися, що він дійсно буде, як і заявлено, робити відео в super-hd-якості. Але виявилося, що ролики, зняті з його допомогою, володіють низькою якістю серед усіх інших. Мабуть, справа в недостатньо потужному процесорі або «важкому». На користь цієї версії говорить те, що і «антирадарна» частина пристрою регулярно «зависала».

    Легкість буття: тест-драйв бюджетної версією Infiniti Q5010175Веселі старти: тест-драйв кросовера Skoda Kodiaq Sportline12263

    Відбувалося це так. Їдеш по вулиці, вже сам помічаєш попереду камеру, а «чингачгук» спокійний як справжній індіанець. Проїжджаєш повз неї. І тут гаджет жіночим голосом повідомляє: «об'єкт пройдено». А комплекси «СКАТ» і «Полискан» він взагалі не помічав.

    Закривши очі на непрацюючий «подивись» Tomahawk Apache, поставимо йому 3 бали за вбудовану базу з координатами поліцейських камер, 3 — за якість відео і, мабуть, 4 — за радарну частина.






  • Silverstone F1 S hybrid BOT

    Останнім у черзі на перевірку стала новинка — модель, що вийшла на ринок тільки в 2019 році. Гаджет виконаний у класичному для комбо-пристроїв дизайні: до одного торця плоского девайса прибудований досить великий (3 дюйма) монітор, а на іншому розташувалися вічко відеокамери і датчик випромінювання лазера.

    При найменших габаритах і вазі, Silverstone F1 S hybrid BOT як влите висів на лобовому склі. Кнопки управління розташовані на коротких бічних сторонах монітора — по три з кожної сторони. Завдяки такій ергономіці, в меню (лаконічному і логічному, до речі!) можна зробити все, що завгодно однією рукою навіть на ходу.

    Німецький сибарит: тест-драйв нового Volkswagen Touareg11435Тест-драйв нової Toyota Camry: ось тепер тебе люблю я!14519

    Сюрпризом стало вміння Silverstone попереджати про другий поліцейської камері, підступно встановленої відразу за виявленої спочатку. Мова в цьому випадку йде, як правило, про межі контролю, в якому не застосовується радар.

    Це означає, що апарат має більш ніж адекватною базою даних камер. Далі з'ясувалося, що Silverstone F1 S hybrid BOT вміє виявляти мобільні комплекси «СКАТ». Ніхто з інших учасників тесту на це, повторимося, був не здатний.

    Тому не дивно, що по закінченні порівняльного тесту ми одноголосно назвали найбільш ефективним з точки зору функціоналу, ергономіки та виявлення нових комплексів автоматичної фіксації саме Silverstonef1 S hybrid BOT — одні «п'ятірки»! І залишається додати, що роздрібні ціни на всі ці пристрої лежать в межах 11 000-12 000 рублів.

    Тест-драйв Skoda Oсtavia: колір настрою — Сombi!14720
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 28




  • Перегляньте також:

    Перші зображення самого дорогого авто в світі від Bugatti
    Незвичайну восьмиколесную Toyota зняли на відео
    Найпопулярніші кросовери і позашляховики в Україні за 2018 рік
    Скільки суперкарів Lamborghini налічується в Україні
    Салон нового Land Rover Defender показали на шпигунське фото




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!