П'ять найбільш невибагливі в обслуговуванні кросоверів-іномарок | Та4ани

Роман Кравченко / 2019-02-08 Роман Кравченко

П'ять найбільш невибагливі в обслуговуванні кросоверів-іномарок



  • Автомобілі
  • КроссоверыПять найбільш невибагливі в обслуговуванні кросоверів-іномарок Деколи набагато важливіше їздових характеристик машини виявляється її економічність і безпроблемність експлуатації. Про витрату палива приблизне уявлення можна отримати із заводських ТТХ моделі, а ось про реальних експлуатаційних характеристиках жоден автовиробник не розповість правди.
    Максим Строкер

    Так, при поломці в гарантійний період ремонт кросовера, як і будь-якої іншої машини буде безкоштовний — за рахунок автовиробника. Але одна справа заїжджати в дилерський центр виключно заради заміни масла і зовсім інша «не вилазити» з ремонтів — нехай і безкоштовних!

    А вже коли ти володієш машиною, «злетіла» з гарантії, питання її надійності виходить на перший план. Це тим більш важливо разі кросовера, конструкція якого за визначенням складніше ніж у моноприводної авто.

    Так на якій моделі зупинити свій вибір? Якщо ставити в главу кута довгострокову надійність, то доведеться констатувати, що німецькі машини доведеться відставити в сторону, не дивлячись на те, що вони, безумовно, найбільш просунуті на сьогоднішній момент з технічної точки зору.

    У їх конструкції застосовуються новітні мотори, в першу чергу малооб'ємні турбовані. Економічні дводискові «роботи» в трансмісії пропонуються мало не на кожній першої моделі.


    Електронні системи німецьких машин дарують самому бездарній водієві повний контроль над ситуацією в самих складних дорожніх умовах. Так, все це так. Але чим складніше система, тим нижче її загальна надійність.

    Тому за беспроблемностью доводиться звертатися переважно до японських та корейських марок. З дизайном і ергономікою у них тепер все, як мінімум, «на рівні». А технічна начинка їх машин, як правило, відстає від німецьких конкурентів. Мотори «азіатів» переважно атмосферні, без чутливих до якості палива турбін.

    Роботизовані трансмісії на «японцях» і «корейцях» приживаються повільно. Машини ці, в основному, оснащуються надійними гидротрансформаторными «автоматами» або вариаторными КП.

    Електронні системи поки не настільки витончений і складні, порівняно з «німцями». Загалом, при інших рівних, «азіати» виглядають потенційно менш проблемними авто.

    Тест-драйв нової Toyota Camry: ось тепер тебе люблю я!14360
    Тест-драйв Skoda Oсtavia: колір настрою — Сombi!14530

    З урахуванням вищесказаного, підсумовуючи думки різних експертів, що мають справу з уживаними авто, вимальовується ТОП-5 найбільш безпроблемних в довгостроковому плані кросоверів на російському ринку.

    Серед них можна назвати KIA Sportage з його технічним «двійником» Hyundai Tucson, Mazda CX-5, Toyota RAV4, Mitsubishi Outlander. У п'ятірку найбільш безпроблемних і невибагливих кросоверів крім «японців» і «корейців» можна занести ще і Renault Duster. Ця французька модель заслужила своє місце в ТОП-5 завдяки невмирущій підвісці, простим атмосферних моторів і кондовым коробок передач.


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 33




  • Перегляньте також:

    Найякісніші автомобілі 2019 року за версією американців
    Авто українського екс-міністра продали з аукціону арештованого майна
    Конфіскований у Жванії ексклюзивний неоретрокар засвітився на дорогах
    Український позашляховик обійшов Дастер і тюнінгований УАЗ на бездоріжжі
    Ford і Rivian випустять новий електрокар




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!