STOP RUSSIAN AGRESION


Як відремонтувати радіатор системи охолодження: 4 основних способи | Та4ани

Ігор Шевчук / 2019-01-21 Ігор Шевчук

Як відремонтувати радіатор системи охолодження: 4 основних способи



Якось я по дурості пробив собі банку на радіаторі, коли хотів прикрутити до нього (до радіатора) вентилятор системи охолодження, але не розрахував довжину болта. От біда. Тоді я задумався над тим, як можна його швиденько відремонтувавти. 

Проаналізувавши Інтернет я підібрав декілька способів ремонту, про які розкажу у даній статті і поділюся своїми враженнями.

Способи викладу від найдешевшого до найдорожчого.

Спосіб №1. Герметик для радіатора.


Повноцінним ремонтом це назвати складно. Скоріше за все цей спосіб підходить у якості екстренного (дорожнього) ремонту, коли у вас порушене герметичність системи охолодження десь на трасі, а продовжувати рух потрібно. Такий ремонт радіатора дасть вам змогу проїхати ще якихось 100 км до найближчого СТО. Використання цього способу має певні наслідки. Справа в тому, що даний герметик під дією високої температури закупорює отвори. Втім, він не оберає які саме вам потрібні і може "забити" непошкоджені магістралі системи охолодження. 


Спосіб №2. Заглушка.

Особисто я і скористався даним способом, аби ще трохи поїздити на своєму старом радіаторі. Цей спосіб підходить тільки тоді, коли пробито банку, а не соти радіатора. Підбираємо потрібний по діаметру болт, обмазуємо його звичайним герметиком і вкручуємо. Все. Можна продовжувати рух.


Спосіб №3. Пайка радіатора.

Цей же спосіб як раз навпаки підходить для використання у тому разі, коли пошкоджено соти радіатора. Грамотна робота може відновити роботу старенького радіатора в повному обсязі й продовжити його життя ще на декілька сезонів.


Спосіб №4. Заміна сердцевини (сот) радіатора.
Цей спосіб актуальний для тих, хто володіє старим преміальним авто, де ціна за новий радіатор наближена до ціни старенького бюджетного авто. Цей спосіб підходить в тому разі, коли соти радіатора пошкоджено, а його боковини ні. В такому разі заміні підлягає лише частина радіатора, що заощажить трохи грошей автовласнику.

Наостанок можу сказати, що я таки свій радіатор замінив чого і вам раджу. Про те, як я міняв свій радіатор ви зможете почитати тут!



Переглядів: 16821




Перегляньте також:

Linux Хостинг от HostPro
Нове
Українські військові посадили рідкісний російський БПЛА «Орлан-30», він вміє підсвічувати цілі та літати до 300 км.
Нове
Польща одночасно випускатиме південнокорейські самохідні артилерійські установки K9 Thunder і AHS Krab
Нове
ЗСУ отримають 50 квадрокоптерів DJI Mavic 2 Enterprise Advanced з 48-МП камерою, динаміком, прожектором, тепловізором та DJI Smart Controller Enterprise
Нове
На фронті помічено колону танків T-72M1 і T-72M1R, які прибули в Україну з Польщі.
Нове
На українських дорогах помічено найприбутковіший асенізатор




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!