Чому небезпечно чистити машину від снігу щіткою | Та4ани

Костя Павлюк / 2019-01-12 Костя Павлюк

Чому небезпечно чистити машину від снігу щіткою



  • Лайфхак
  • ЭксплуатацияПочему небезпечно чистити машину від снігу щіткою Що може бути звичніше для автовласника взимку, ніж процес змітання снігу зі своєї «ластівки»? Але якщо розібратися, робити це слід якомога рідше.
    Максим Строкер

    Що бачить пересічний водій, дивлячись на свою укриту білим покривалом за ніч машину? Для нього це просто звичайний сніг на кузові. А згадав шкільні уроки «природознавства» або «довкілля» громадянин скаже, що частинки води в майбутньому сніговій хмарі не просто замерзають як є, а химерним чином злипаються в кристалічні структури — сніжинки, по-нашому.

    Нюанс в тому, що будь-який кристал має гострі грані. Що ж відбувається, коли ми приступаємо до сметанию свіжого снігу з лакофарбового покриття (ЛФП) машини?

    Щітка зрушує мільйони кристаликів води і з зусиллям протягує їх по капоту або, скажімо, на даху нашого транспортного засобу. При цьому снігова маса виступає як самий справжній абразив, шкрябаючий ЛКП.

    Приблизно так само діє на кузов пісок і пил, що летять назустріч машині, що рухається. Так, зрозуміло, водні кристали не настільки міцні — порівняно навіть із звичайним піском. Але їх багато і «обробка кузова» ними відбувається набагато частіше — мало не щодня в періоди снігопадів.


    Після такого «піскоструминного» впливу на поверхні ЛКП з'являються додаткові мікроподряпини. З-за них кузов втрачає блиск, а в подальшому мікропошкодження фарби можуть спровокувати появу вогнищ іржі.

    Але це ще не все: ми расмотрели найгуманніший для ЛКП варіант, при якому сніг тільки-тільки ліг на холодне кузов і не встиг ні злежатися, ні підтанути.

    Коли ж він падає на теплий капот і дах або просто лежить на них товстим шаром кілька днів, зчистити «кристалічну воду» потім стає набагато складніше. Нижній шар примерзає до ЛКП і легким помахом щітки вже не піддається. Але більшість автовласників, не дивлячись на це, намагаються будь-якою ціною струсити сніг з даху або капота.

    Для цього їм доводиться докладати вже серйозні фізичні зусилля, щоб, фактично, «відтерти» щетиною снігові ущільнення. Але більше зусилля, прикладене до щітки, лише збільшує число, розмір і глибину мікроподряпин на фарбі. Тому взимку машину варто очищати від снігу по-мінімуму, намагаючись не допускати контакту щітки і ЛКП.

    Щоб повністю позбавлятися від снігу на кузові, куди правильніше буде частіше заїжджати на автомийку.

    Яка зимова гума краще для кросовера в городе29812
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 31




  • Перегляньте також:

    Конфісковані гиперкары сина президента підуть з молотка
    Оголошено українські ціни на новий Suzuki Jimny 2019
    Тест-драйв Renault Captur 1.5 дизель
    В Україні недорого продається колекція раритетних елітних авто




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!