Які деталі потрібно міняти в авто, не чекаючи планового ТО | Та4ани

Bалерій Кравчук / 2019-01-12 Bалерій Кравчук

Які деталі потрібно міняти в авто, не чекаючи планового ТО



Фото: www.garagenagy.nl Більшість сучасних водіїв, які відносяться до своєї машини виключно як до засобу пересування з точки А в точку Б, в кращому випадку змінюють вчасно лише моторне масло. А адже є й інші деталі, які необхідно оновлювати, щоб продовжити життя «залізного» друга і убезпечити себе самого. Які саме, підкаже портал «АвтоВзгляд».
Вікторія Базылева ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР

Як правило, автовиробники рекомендують міняти повітряний фільтр на кожному технічному обслуговуванні — тобто в середньому через 15 000 пройдених кілометрів. І це зовсім не тому, що дилерам потрібно «набивати» великі чеки за сервіс, хоча і з цих міркувань теж. Головне — забруднений повітряний фільтр не справляється зі своїми обов'язками, і навантаження на силовий агрегат багаторазово зростає.

Не важко здогадатися, що зневажливе ставлення до расходнику може «відгукнутися» безвідповідальному автовласникові серйозною поломкою двигуна. Але навіть якщо до цього й не дійде, то водій напевно зіткнеться з надмірну «ненажерливість» авто і зниження потужності мотора — «забитий» повітряний фільтр неохоче пропускає потік повітря, що призводить до збагачення і неповного згоряння горючої суміші.


Фото: www.yourmechanic.comРЕМЕНЬ ГРМ

До передчасного виходу з ладу силового агрегату може призвести і запізніла заміна роликів і ременя ГРМ на авто, обладнаних ними. Ці деталі також відносяться до категорії «расходников» — на вітчизняних машинах ремінь «ходить» близько 40 000-60 000 кілометрів, на імпортних — 70 000-100 000. Інтервали обслуговування «синхронізаторів» роботи верхньої і нижньої частин мотора можна уточнити в сервісній книжці або дилера.

КУЛЬОВІ ОПОРИ

Стороннім звукам підвіски в поворотах і тривожного биття коліс водії часто теж не приділяють належної уваги, відкладаючи поїздку на СТО до кращих часів. На жаль, багато з них навіть не підозрюють, що ці ознаки можуть вказувати на знос кульових опор, які розраховані на 50 000 — 70 000 кілометрів. А що таке зношена шарова опора? Прямий шлях до смертельного ДТП через вивернути колесо!

5 помилок, що призводять до передчасної поломки авто512064
Фото: www.yourmechanic.comКак моторне масло вбиває двигун зимой160059ТОРМОЗНЫЕ КОЛОДКИ

Здавалося б, про своєчасній заміні гальмівних колодок і рідини повинні пам'ятати всі автовласники, так же ж ні. Як порталу «АвтоВзгляд» розповіли в одному зі столичних сервісів, більшість водіїв і цю процедуру намагаються відтягнути до останнього, сподіваючись на авось. Як же так? Адже це питання не стільки можливого ремонту, скільки елементарної безпеки.

МАСЛО В КОРОБЦІ ПЕРЕДАЧ

І хоча транмиссионную рідина не можна назвати деталлю, згадати про неї все одно слід. Не слухайте псевдоекспертів, які стверджують, що масло в автоматичній коробці передач заміни не потребує — нісенітниця! Як відомо, принцип роботи КП будується на терті — у процесі експлуатації машини в рідину ATF неминуче потрапляють дрібні частинки металу і фрикційних матеріалів, яким там не місце.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 46




Перегляньте також:

Найпотужніший кросовер Audi повністю розсекречений
У Росії відкликають 1000 автомобілів Mazda через неполадки в моторі
Який тип масла для двигуна найкраще підходить для російських умов
Опубліковані знімки нового військового позашляховика «Тигр Next»
У Держдумі хочуть викреслити з Кпап саму одіозну статтю




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!