або






Як самостійно збільшити потужність бензинового двигуна | Та4ани

Никита Гурьев / 2019-01-11 Никита Гурьев

Як самостійно збільшити потужність бензинового двигуна



Фото: АвтоВзгляд З роками автомобіль втрачає потужність, залишаючи свого власника один на один з транспортним податком, як єдиним нагадуванням про колишні рекорди. Як повернути кому втікачів позбирати! коней і змусити автомобіль їхати спритніше, ніж «їдеться»? Підкаже портал «АвтоВзгляд».
Едуард Раскін

Виріс витрата палива, млява реакція на педаль газу, детонація і важкий старт холодним ранком — ось перші симптоми того, що автовласникові пора переглянути свою думку про зміст «залізного коня». Такими темпами і до «поминальною» по двигуну недалеко!

Почати «нове життя» стоїть з великого ТО — поміняти масло, свічки, охолоджуючу рідину, фільтри, паливний в тому числі, почистити радіатор. І уважно прочитати «гросбух», іменований у народі «мануалом». Автовиробники часто пишуть, що допустиме паливо — АІ-92, але далеко не всі мотори готові харчуватися низькооктановим бензином в постійному режимі. Маркетинг є маркетинг.

Сучасні силові установки, особливо турбовані, дуже ревно ставляться до якості суміші, що надходить у «котли». Якщо ступінь стиснення близькою до 10, то знову почати дихати на повні груди допоможе добротний бензин АІ-95, залитий на якісній заправці. Обчислити таку просто: на дошці оголошень, яка зобов'язана бути на кожній АЗС, у графі «власник» має бути нафтова компанія, а не загадковий ІП.


Якщо заправний комплекс не самий популярний, то бензовоз зі «свіжим розливным», приходить не часто, паливо застоюється у «танках». Осад від такої «горючки» запросто може стати причиною передчасної кончини мотора.

Не допомогло? Значить, запустили. Запалювання, на щастя, вже давно переведено на окремий електричний блок, а ось високовольтні дроти і котушки, особливо якщо їх кілька, могли зноситися. Якщо цифра на одометрі перевалила за позначку 150 000 км, цей набір можна і поміняти. Превентивно це робити набагато приємніше, ніж по факту відмови.

Окреме питання — компресія. Втрата потужності і детонація, як у дизельного агрегату, часто пов'язані з втратою компресії в одному з циліндрів. Перевірити нескладно, а от знайти причину — ціла проблема. Гайкові ключі точно доведеться пошукати. Найпоширеніша причина такої недуги — підгоріла прокладка ГБЦ. Привіт любителям «особливих» і «спортивних» бензинів.

Чого не можна робити при запуску двигуна в сильний мороз904566
Як моторне масло вбиває двигун зимой159059

Можливо, треба прочистити двигун і налаштувати «залізо». «Десятихвилинки» та інші присадки, які обіцяють швидко і акуратно зібрати весь «сміття» з мотора, іноді стають причиною швидкої смерті тендітних сучасних силових установок.

У вас старий «американець» з багатолітровим мотором? Лейте без страху і частіше міняйте масло — цьому товаришеві нічого не загрожує. Навіть якщо в моторі завалялися молоток або лопата — перетравить і сплюнет у вихлопну трубу.

«Японці» вимагають більше уваги. Вони надійні, як бетонний блок, але раз в рік треба б проконсультуватися у фахівця щодо налаштування двигуна. Далеко не всі автомобілі з Країни висхідного сонця вміють самостійно «підлаштовуватися». Адже від точності параметрів роботи двигуна залежать абсолютно всі його характеристики. У тому числі — ресурс.


А ось з німецькими турбомоторами останніх поколінь справи йдуть інакше. Якщо власник з перших днів не стежив за якістю палива, не вибирав моторне масло і «крутив» до відсічення, то без втручання досвідченого фахівця не обійтися.

Тонкі масляні канали забиті згорілими залишками неякісного моторного масла, маслосъемые ковпачки доживають останні дні, а кільця вже давно не справляються зі своїм завданням. Пора починати шукати толкового майстра і збирати запчастини — мотору належить «капіталка». Поїхати так, як це гарантував виробник, автомобіль зможе лише після глобального втручання.

Перш, ніж звертатися до майстрів «прошивок», замислюватися про STAGE 2, «гасити екологію» і перетворювати свою «легковик» в гоночний болід, потрібно привести в порядок автомобіль. Правильно його обслужити, прибрати нездужання і налаштувати двигун. Вилікувати дрібні болячки і перестати лити в бензобак відверту некондицію. Виконавши всі ці умови, машина поїде бадьоріше. Часом — навіть краще, ніж мріялося її власнику.

Можна залити в бензиновий мотор масло для дизеля23485
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 33




Перегляньте також:

Bugatti готує найрозкішніший у світі електромобіль
Розкрито несподівана причина масових ДТП за участю поліцейських Приусов
Новітні спорткари Porsche і Audi стали жертвами корабельної аварії
Federal Tire володар безлічі нагород і сертифікатів в шинній індустрії
Як виглядає помста власнику самого дорогого авто у світі (відео)




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!