Ралі Africa Eco Race-2019: правила хорошого тону | Та4ани

Григорій Васильєв / 2019-01-11 Григорій Васильєв

Ралі Africa Eco Race-2019: правила хорошого тону



Ралі Africa Eco Race-2019 проходить через декілька країн і скрізь його опікуються військові. Люди зі зброєю видно і на трасі, і в бівуака.

Варто відзначити, що на ралі Africa Eco Race заохочується лицарське ставлення один до одного. Якщо буде доведено, що спортсмени втратили час, рятуючи інших, то ці хвилини вирахують із залікового. Днем раніше японський екіпаж віддав запасне колесо суперникам, які порвали всю гуму на гострих як бритва мавританських каменях.

І така поведінка стає нормою. Російські екіпажі намагаються триматися разом, в міру сил допомагаючи один одному як на трасі, так і на бівуаках: діляться досвідом, підвозять речі, надають допомогу в ремонті...

Optimus братів Купріянових з гонки вибув, його вже не врятувати. Однак інші продовжують боротися. Тітов і Русів на Ford Raptor у важкій боротьбі піднялися на одну сходинку і займає 19-е місце в загальному заліку і перше в категорії Т2. Успішно виступає команда «ГАЗ Рейд Спорт», виставила чотири машини.

Africa Eco Race-2019: антисанітарія контрастов1380
«Газон NEXT» під номером 408 на дев'ятий день ралі зламався. Несправність вдалося ліквідувати силами екіпажу та самостійно прибути до фінішу.Africa Eco Race-2019: по вуха у фэш-фэш1727

Вантажівки «Газон NEXT» (Левицький/Боргів і Шкляев/Лагута) займають 26-е і 28-е місця в загальному заліку і 6-е і 8-е серед вантажівок. У обох були поломки, які усували власними силами. При цьому екіпаж Шкляева «став на вуха», але продовжив гонку, ніж багатьох здивував. «Газелі NEXT» Ігнатова і Суховенко трасу дев'ятого дня довжиною 450 км пройшли рівно, без особливих виграшів і програшів. Зараз вони займають 29-е та 31-е місця в загальному заліку, 12-е і 13-е місце в своїй групі.

— Ралі Africa Eco Race, — зауважив керівник команди «ГАЗ Рейд Спорт» В'ячеслав Суботін, — великий автомобільний марафон. Завдання стоїть не в тому, щоб вистрілити сьогодні, а далі хоч трава не рости. Справжні чемпіони повинні бути не тільки міцними, але й розумними. Важливо дійти до фінішу бадьорими і здоровими — як людям, так і машинам. Теза про те, що «здоров'я треба берегти» особливо актуальний тут, в Африці.

Пілоти і штурмани лягають спати, механіки орють як чорти. Над бивуаком стоїть шум компресорів, болгарок, електроінструменту. Саме технічні служби закладають вночі фундамент денний завтрашньої перемоги. Або поразки. На ралі нічого не можна загадувати.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 39




Перегляньте також:

Найпотужніший кросовер Audi повністю розсекречений
У Росії відкликають 1000 автомобілів Mazda через неполадки в моторі
Який тип масла для двигуна найкраще підходить для російських умов
Опубліковані знімки нового військового позашляховика «Тигр Next»
У Держдумі хочуть викреслити з Кпап саму одіозну статтю




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!