або


Чому АВТОВАЗ відмовився від оновлень модельної лінійки | Та4ани
error_outline




Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти







Bалерій Гнатюк / дата додавання: 2019-01-10 Bалерій Гнатюк

Чому АВТОВАЗ відмовився від оновлень модельної лінійки



Фото: LADA На прес-конференції Автовазу, де тольяттинці гордо підводили підсумки минулого року, пролунали не тільки сухі цифри минулих перемог, але і розмиті плани на найближче майбутнє. Які сюрпризи готують волжани для своїх клієнтів, коли в лінійці з'являться кросовери і LADA Vesta на «автоматі», а також чому автобудівник не прагне підкорити Європу, з'ясував кореспондент порталу «АвтоВзгляд».
Вікторія Базылева

Виконавчий віце-президент з продажу і маркетингу компанії АВТОВАЗ Ян Птачек радісно поділився з журналістами приємними новинами: «2018 — був винятковим роком для LADA. За внутрішньою оцінкою компанії, ми змогли досягти 20% частки російського ринку, а результат продажів став найкращим за останні 7 років».

Тольяттинці, що приваблюють покупців в першу чергу стерпними цінами на свою продукцію, що вже який рік лідирують за реалізації нових автомобілів в нашій країні. Зберегти і навіть примножити свою перевагу АВТОВАЗ планує і в 2019-м. «У нас амбітні плани. Ми будемо прагнути до нових перемог, відкриваючи перед собою нові горизонти в історії бренду», — гордо заявив Птачек.

Звучить, погодьтеся, багатообіцяюче. А чи не занадто гучними є ці слова?


Фото: АвтоВзглядКТО НА НОВЕНЬКОГО

Серед пріоритетних завдань LADA на майбутній рік значиться оновлення модельного ряду. У традиційному розумінні це розширення лінійки за рахунок нових машин або вдосконалення наявних. Але тольяттинці вкладають у це формулювання дещо інший сенс.

Ніяких гучних прем'єр в 2019-му не передбачається. Всі сили будуть кинуті на просування автомобілів, що дебютували минулої осені. Мова йде про псевдокроссовере LADA XRAY Cross і гаряче улюбленої росіянами LADA Granta.

До речі, в найближчі кілька місяців «Гранта» теж отримає «позашляхову» версію з модним шильдиком «Крос». Але раніше — вже буквально з дня на день у продаж надійде подспортивленный седан Vesta Sport, який повинен був з'явитися в шоу-румах ще в грудні.

Особливості експлуатації LADA XRAY: тест-драйв завдовжки год208027
Фото: АвтоВзглядПочему хетчбек краще кросовера: перший відео тест-драйв нової LADA XRAY Cross24564

Говорячи про новинки, Ян Птачек сказав цікаву фразу, подогревающую інтерес і яка розбурхує фантазію. «Дозвольте нам зберегти інтригу і сюрпризи на найближчі місяці», — звернувся він до представників ЗМІ. Що це було — примарний натяк на нову модель або ж незграбна спроба ухилитися від питання про прем'єри — нам залишається лише здогадуватися.

КРОСОВЕР ВСЬОМУ ГОЛОВА

Як ви, напевно, вже зрозуміли, в осяжному майбутньому LADA не порадує публіку і кросоверами. Дивно, але на відміну від інших автобудівників, помешавшихся на SUV на догоду покупцям, тольяттинці не збираються робити рішучих дій у цьому напрямку.

Вони переконані, що присутність в сегменті можна безболісно обмежити єдиним LADA XRAY Cross, який, як ми вже сказали, і не кросовер зовсім, а лише піднятий хетчбек.


Фото: LADAДАЕШЬ «АВТОМАТ»

Багатьох автомобілістів, не брезгающих продукцією вітчизняного автопрому, турбує питання: коли ж популярне сімейство LADA Vesta нарешті обзаведеться традиційною автоматичною коробкою передач? Зараз, нагадаємо, тольяттинці пропонують седани і універсали виключно з «механікою» і не дуже викликають у споживачів довіри однодисковим «роботом».

Так ось: за словами Яна Птачека, шанс, що «Веста» таки отримає омріяний «автомат». В даний час в компанії вивчають можливості впровадження нової трансмісії, але остаточного рішення поки немає.

LADA Vesta vs Hyundai Solaris: чи варто переплачувати за «корейця»?178417
Фото: LADAТест-драйв LADA Largus Cross: секрети нового потужного мотора70554

Судячи з усього, в найближчому майбутньому Vesta на «автоматі» росіянам не дістанеться. Більше 70% продажів цієї моделі доводиться на модифікації з «ручкою», а це свідчить про те, що покупці не готові переплачувати за сумнівне зручність у вигляді відсутності третьої педалі. Так навіщо ж АВТОВАЗу витрачається на розробки версії з АКП, якщо в цьому немає гострої необхідності?

ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАХ

Крім іншого, в цьому році тольяттинці планують розвивати експорт — у пріоритетах компанії країни СНД, Латинська Америка і Близький Схід. На європейський авторинок волжани ставок не роблять — надто тернистий шлях.

Там, як відомо, в минулому році вступили в силу нові посилені екологічні норми. І щоб розвивати свій бізнес на Заході, АВТОВАЗу необхідно проводити модернізації, а це не тільки складно, але й дуже дорого.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 19




Перегляньте також:





Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!