Тест-драйв Volvo XC60: нащадок нормандських конунгів | Та4ани

Ігор Микитюк / 2019-01-07 Ігор Микитюк

Тест-драйв Volvo XC60: нащадок нормандських конунгів



Фото АвтоВзгляд Який варяг став на Русі таким же бажаним гостем, як його сивий предок Рюрик? Правильно — Volvo. Шведи б навряд чи придумали свої знамениті колісниці, якщо б не були нащадками войовничих мандрівників, відкрили Америку задовго до Колумба. У чому-чому, а в засобах пересування вони толк знають.
Денис Халфин

За заповітом великих конунгів, якщо пливти тільки за океан, а якщо їхати — то в найвіддаленішу точку континенту. Головне, під час подорожі зберегти сили для грандіозних справ і відкриттів. Для цього вящіе маги з компанії Volvo під мантри бога Одіна сміливо заглядають в майбутнє, запозичуючи там передові технології.

Мабуть, за тисячоліття вони остаточно втомилися від небезпечних поневірянь по світу на своїх спартанських драккарах, що продуваються всіма вітрами. Тому тепер, рухомі вродженим почуттям самозбереження, варяги задалися метою зробити комфортні, розумні і безпечні колісниці.

Вийшло у них це чи ні — інше питання. З тим, що витворяють на цьому терені сусідні тевтонці, сперечатися складно. Але намагаються нормани на чисту скандинавську совість, і приклад тому — Volvo XC60 другого покоління.






  • Належність цього персонажа до відомого клану, звичайно, можна дізнатися завдяки традиційній радіаторній решітці з фірмовою смугою по діагоналі і характерним вертикальним заднім ліхтарям. Однак радикально перекроєний костюмчик перетворив «шведа» не на жарт, надавши йому лиску і респектабельності. Динамічний присадкуватий силует з подовженим капотом виглядає дорого і ефектно.

    Здається, що в просторих апартаментах XC60 з оббивкою сидінь бурштинового кольору, свіжо і сонячно в будь-яку погоду. Інтер'єр прикрашений панелями під дерево і шкіряною оббивкою з філігранною прострочуванням — все це гармонійно обрамляє ефектний алюмінієвий молдинг.

    Декор у стилі консервативного мінімалізму з легкими футуристичними мотивами багато в чому перегукується з одноплатформенным XC90. А на центральній консолі з вертикальним «планшетом» медіасистеми між двома дефлекторами охолодження, легко впізнається ряд аналогічних елементів управління. При цьому кожен квадратний сантиметр скандинавської території окультурено зі смаком, а якість матеріалів тут на самому високому рівні.

    Названі найбідніші і найбільш багаті автовласники Москвы3158




  • На скільки подорожчає ОСАЦВ в 2019 году3504

    Як відомо, шведи в своїх останніх моделях безкомпромісно позбавилися від традиційних кнопок, так що найпереконанішим консерваторам доведеться звикати до сенсорного спілкування з інтелектуальної медиасистемой Sensus. Втім, на великому екрані важко промахнутися повз величезних символів, відгук на дотик у тачскріна моментальний, так і стерпна графіка. Тим більше, що в медиакомплексе Sensus навігація і розваги доступні по голосовій команді, і за умови відсутності сторонніх шумів, це дійсно непогано працює.

    Водій будь-якої комплекції напевно оцінить чудово спрофилированное крісло, оснащене широким діапазоном настройок, включаючи регулювання довжини подушки і параметрів бічної підтримки. А заднім пасажирам навряд чи доведеться скаржитися на відсутність вільного простору над головою, так і в ногах.

    Запалювання в XC60 включається за допомогою традиційного для Volvo мініатюрного джойстика, розташованого на центральному тунелі. 190-сильний тубодизель об'ємом 2,0 л на холостих обертах вібраціями себе не видає і працює безшумно.






  • При старті тестовий повнопривідний D4, як ніби злітає над землею бренной і повільно пливе на повітряній подушці вперед. На педаль газу турбодизель реагує миттєво, бадьоро вистрілюючи з самих низів і стабільно розганяючи по мірі наближення до середніх оборотів. Восьмиступінчастий «автомат» зовсім не спить і працює оперативно. Але при всьому при цьому іскра в шведському темпераменті начебто є, але до вогню далеко. Навіть у режимі руху Dynamic системи Drive Mode, «швед» залишається холодним і розважливим.

    Хоча, незважаючи на типово нордичний характер, драйву в умовах міської їзди і при обгонах фур цілком вистачає. І вже зовсім обрадує апетит XC60 — в змішаному режимі йому потрібно трохи більше 6 л на сотню.

    Головне, що нікуди не поділися традиційні пріоритети Volvo — комфорт і безпека, які оцінять заможні домогосподарки і забезпечені метросексуали. М'яка і в той же час зібрана підвіска байдужа до дрібних вадах асфальту і забезпечує чудову плавність ходу. Штурвал з розміреними реакціями геть позбавлений спортивних амбіцій, зате стабільно утримує траєкторію руху і гранично передбачуваний.

    10 самих швидких і дорогих авто світу, які можна взяти в прокат1377




  • До кінця року вилітні магістралі Москви встануть в моторошних пробках1385

    Так що в цій колісниці знайдеться все, щоб отримувати задоволення від комфортного і безпечного руху. Іноді навіть здається, що з максимально можливою електронною начинкою, що включає комплекс безпеки IntelliSafe, «швед» готовий майже все робити за водія. І багатьом нашим примхливим співвітчизникам до цього доведеться звикати.

    В цьому відношенні Volvo XC60 знайде досить вагомі аргументи, щоб сміливо протиставити себе знаменитої «німецької трійки». Хоча трохи псує картину цінова політика шведського бренду. На російському ринку кросовер доступний тільки в повноприводному варіанті з безальтернативним восьмиступенатым «автоматом» в двох бензинових комплектаціях — T5 (249 к. с) і T6 (320 л. с.), а також у двох дизельних — D4 (190 л. с.) і D5 (235 к. с.). Діапазон цін варіюється від 3 225 000 за Т5 до 4 120 000 рублів за Т6.

    У той час як базовий Audi Q5 c мотором аналогічної потужності 249 к. с пропонується дешевше — за 3 160 000, так і BMW X3 стартує від 3 120 000 за 184-сильний варіант. Серед «німців» у стандартній версії дорожче тільки Mercedes-Benz GLC-клас з турбодизелем потужністю 170 л. с. за 3 470 000 «дерев'яних».


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 78




  • Перегляньте також:

    Конфісковані гиперкары сина президента підуть з молотка
    Оголошено українські ціни на новий Suzuki Jimny 2019
    Тест-драйв Renault Captur 1.5 дизель
    В Україні недорого продається колекція раритетних елітних авто




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!