або


Архів автомобілів: BMW M5 (E39) | Та4ани
error_outline




Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти







Ігор Шевчук / дата додавання: 2019-01-06 Ігор Шевчук

Архів автомобілів: BMW M5 (E39)


В наші дні доступність кредиту робить дорогі, бажані автомобілі доступними для тих, хто ніколи не міг дозволити собі їх в минулому. Це явище призвело до появи набагато більшої кількості таких автомобілів на дорозі, і немає ніяких сумнівів в тому, що наступний новий M5, який ви бачите на дорозі сьогодні, колись буде належати справжньому ентузіасту водіння, що цінує автомобілі за їхній хакартер, або комусь, хто хоче більш швидкої і яскравою 5 серії, ніж у його колеги по роботі і М5 для нього - це просто крутий шильдик.

«З M1 BMW увійшла в історію автоспорту. З M5 це перетворилося в принцип високопродуктивного автомобіля»

Брошура 1999 року для E39 M5, присвячена "підтяжці обличчя" усього образу марки, вона родом з того часу, коли пристрасть BMW сяяла трохи яскравіше, ніж сьогодні. Так, це багато в чому залежить від минулої слави, але сьогодні це ще більш актуально. Вона також зовсім іншого формату в порівнянні з досить суворими брошурами без харизми, які ви можете завантажити з веб-сайту BMW сьогодні.  

«... І на швидкості 240 км/год ви переключаєтеся на шосту передачу, що, однак, приносить ще десять км/год, тому що M5, на жаль, перевіряється на швидкості 250 км/год»


У першій частині цієї брошури розповідається про поїздку з Мюнхена в Монако, росказану автором, який розділив компанію одного принца Леопольда з Монако, хлопця з довгою і видатною гоночною кар'єрою. Звичайно, це реклама, але не така, яку роблять зараз. Вона елегантно замаскована під справжню автоісторію.


«Оповиті теплим світлом свічок, з'являються прекрасні фрескові картини, які можна побачити за вікном, але, тим не менш, вони свідчать про їх повільно зникаючі останки кращого часу, коли село було ще багатим, а люди були більш побожні».

Якими романтичними були маркетологи того часу )) Але не виключено, що ця "романтика" виникла у наслідок неякісного перекладу з німецькоюї мови на англійську, а потім ще на українську.

«Насправді подорож закінчується тільки ввечері після середземноморської трапези з великою кількістю риби і сухого білого вина».

Як би там не було, не у всіх  вас буде досить правильне уявлення про те, що таке BMW E39, і це набагато більше, ніж 5,3-секундна швидкість 0-62 миль в годину, 400 к.с. і максимальна швидкість 155 миль на годину.

Більш ранні E28 і E34 M5 були досить особливими, але саме E39, мабуть, дала інженерам дивізіону M BMW більш вільну владу робити те, що вони вміли найкраще, і кінцевий результат здавався набагато більш далеким від стандартної 5 серії. І мало хто сперечається, що серія E39 стала гарною відправною точкою для майбутніх поколінь.


«80-120 км/год за 4,8 секунди на 4-ій передачі. Новий вимір в динаміці водіння»

Переробка M 4,4-літрового двигуна M62 V8 для перетворення в грізний 5,0-літровий S62 була нерішучим жестом. У той час 400-сильний V8 точно відповідав характеру M5, схожому на Конкорд. E36 M3 займала нішу для людей, що прагнуть захоплення від керованості на спортивному треку, більший M5 міг зосередитися на пропозиції характеристик для поглинання швидкості на відкритій дорозі, і V8 добре для цього підходив.

«Водії BMW M5 - автомобільні поціновувачі з особливим смаком, так що ви можете очікувати чудовий інтер'єр»

Мене вражає, що еволюція приладової панелі E39 стала необхідною тільки через моду і очікування споживачів, а не через реальні потреби в поліпшенні. Якби цей кольоровий екран управлявся через iDrive або сенсорний екран, він забезпечив би ті ж враження, які потрібні сьогоднішнім покупцям 5-ої серії.

Я вважаю, що вищевикладене є однією з причин того, що інтерес до E39 M5 виріс останнім часом, що привело до підвищення цін на ці моделі. Незважаючи на те, що сьогоднішня M5 - це суто легкова машина, її концепція полягає у збільшені продажів а рахунок маркетингу, ніж відкриттям нових технічних горизонтів. E39 M5, можливо, і грунтувався на досягненнях своїх видатних попередників, але стоврювався з ідеєю набагато більшою, ніж просто гарячий седан. У 1999 році він зміг здивувати, а його наступник 21-го століття просто виправдовує очікування.


Переглядів: 35




Перегляньте також:

Знайти на звалищі: Pontiac Chieftain 1953 року
Забутий і покинутий. Ексклюзивний Porsche, який простояв 42 роки
У гаражі виявили покинутий більше 30 років тому культовий BMW M1
До сліз: раритетний автомобіль вщент згорів через феєрверк
Якою могла б бути Славута
Невідомий універсал Aston Martin Lagonda




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!