або






Автовиробники не знають, що і як будуть продавати в Росії в 2019 році | Та4ани

Станислав Никифоров / 2019-01-06 Станислав Никифоров

Автовиробники не знають, що і як будуть продавати в Росії в 2019 році



Фото avtovzglyad.ru Минулий рік порадував зростанням авторинку на 14%, дав надію, що економічна криза успішно подолано, раз вже вони потягнулися в автосалони за новими машинами. Чи Так це, і що все-таки чекати автопрому країни в майбутньому році, портал «АвтоВзгляд» не поцікавився у теоретизирующего аналітика, а практика, що перебуває на вістрі продажу з усіма ризиками, операційного директор ГК «АвтоСпецЦентр» Дмитра ЗАБЕЛЯ.
Юхим Розкін

– Дмитро Анатолійович, як ви оцінюєте результати продажів нових автомобілів в минулому році і які на цьому тлі досягнення вашої компанії?

– Зростання показали практично всі бренди, але особливо варто відзначити динаміку KIA, VW, Skoda в масовому сегменті і BMW в преміум-класі. Ці марки стали основними драйверами у відсотках зростання і всі вони представлені в портфелі ЦК АСЦ, що, природно, відбивається на динаміці обсягів продажів компанії.

– Які основні тенденції попиту спостерігалися в 2018 році?

– Серед найбільш явних — збільшення частки корпоративних продажів в масовому сегменті протягом усього року та зростання попиту в роздробі, найбільш явно зафіксоване у першому півріччі минулого року: зіграли свою роль програми підтримки автопрому.

– Наскільки адекватною була ринкова активність автовиробників в умовах збільшення попиту на нові автомобілі, який спостерігається останні два роки?

– Не всі автобудівники виявилися готові до підйому ринку. Адже перебудувати ланцюжок виробництва і наростити обсяги випуску неможливо в короткостроковій перспективі, у зв'язку з чим за деякими марками та моделями сформувався так званий дефіцит доступності. Це призвело до того, що споживач вибирає аналогічні автомобілі, що, в свою чергу, стало додатковим драйвером для більш гнучких брендів.


Але і їм збільшити обсяги виробництва, розраховуючи на подальше зростання ринку, не дозволяють безліч факторів і ризиків, тому прогноз на 2019-й у всіх брендів дуже, м'яко кажучи, обережний. Тому в 2019 році в найбільш вигідній ситуації опиняться марки, зуміли забезпечити достатній рівень товарних запасів в дилерській мережі.

– Які ваші очікування від продажів нових автомобілів на російському ринку у новому році?

– Прогноз ринку — стримане зростання. Хоча, повторю, основні гравці обережні: деякі з них до цих пір навіть не відкрили інформацію про своїх планах на 2019 рік.

– Як підвищення ПДВ до 20% змінить роботу дилерів?

– Ну, якщо судити за ЦК АСП, ніяк не змінить. Та й з чого б? Інша справа, що вже йде подорожчання нових авто явно позначиться на динаміці зростання авторинку. У перші місяці нового року навіть можна очікувати деякого падіння.

У грудні майже 30 автобрендів поміняли російські цены2630
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 48




Перегляньте також:

Bugatti готує найрозкішніший у світі електромобіль
Розкрито несподівана причина масових ДТП за участю поліцейських Приусов
Новітні спорткари Porsche і Audi стали жертвами корабельної аварії
Federal Tire володар безлічі нагород і сертифікатів в шинній індустрії
Як виглядає помста власнику самого дорогого авто у світі (відео)




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!