Розбирання ліліпутів: порівняльний тест-драйв Toyota CH-R і KIA Soul | Та4ани

Григорій Васильєв / 2019-01-05 Григорій Васильєв

Розбирання ліліпутів: порівняльний тест-драйв Toyota CH-R і KIA Soul



Фото: В'ячеслав Василенко Схоже, Toyota C-HR ризикнула повторити успіх «Джука» від Nissan, несподівано стрельнувшего на нашому ринку. Ось тільки на відміну від нього нова «Тойота» виглядає дійсно круто і дорого. Як, втім, і стоїть. Наскільки виправданий цей ризик, нам відповість корейська KIA Soul.
В'ячеслав Василенко

Хто не ризикує, той не п'є шампанське? Та Бог з ним, подумали японці, і розлили по черговий рюмахе саке перед знайомством забавного і сміливого «малюка» C-HR з російським споживачем. Зустрів наш брат новинку дуже навіть тепло.

Ще б: неповторний шарм, агресивна зовнішність, що запам'ятовується і багате оснащення — після забутого дебюту Nissan Juke сегмент субкомпактних кросоверів такого не видовал. Як не видовал себе в дзеркало Сергій Звєрєв, роблячи черговий експеримент над залишками особи.

Додайте сюди імідж надійності Toyota, у який повірили навіть ті, хто на «Тойотах» ніколи не їздив, і ось вам — потенційний вбивця всіх і вся в класі. Ан ні, — заперечив корейська KIA Soul, нехай і злегка втомлений за час перебування в Росії.

А може і правда зарано відправляти KIA курити бамбук? Ну і що, що десь за океаном вже викотили нове покоління мініатюрного квадратика на колесах — поки автомобіль до нас докотиться, у Криму відкриється не тільки залізничне сполучення, але і міжнародний термінал в аеропорту.

Зате «кореєць» не так багато за себе просить, тому і по сей день досить непогано почувається на ринку. «Японець» ж падати на його рівень не став — пам'ятайте, саке адже випито не даремно! Що ж, давайте подивимося, хто з цієї дрібноти крутіше, ніж здається.










  • Всередині KIA Soul такий же яскравий і веселий, як атмосфера в амстердамському кофешопі. Всі на місцях, зручно і органічно. Ось тільки систематично падаючи в його салон, вже хочеться чогось більшого. Тут Toyota зіграла на випередження: величезний барвистий дисплей мультимедіа, підноситься над торпедо, а також зручність бортових послуг ставлять C-HR явно в виграшне становище. Та й своїм оформленням «японець» б'є по саме не балуйся: ви не повірите, але коктейль естетики з ергономікою — тепер і про «Тойоту».

    А чим ці карапузи відрізняються в плані оснащення? Для початку, правда, варто сказати, що напханий кожен з них — мама, не горюй! Чого тільки не пропонують азіати у своїх машинках: і шкіряний салон, круїз-контроль, і розумну мультимедіа з навігацією, і підігріви всього і вся. Хоча, зачекайте...

    Поряд із гарячими «бубликом», лобовим склом, кріслами першої і другої лінії, KIA Soul має подогревающимися форсунки омивача. Так, в Toyota CH-R такої корисності немає, але зате є додатковий електрообігрівач салону. Простіше кажучи, домогтися теплих почуттів від «японця» набагато простіше, ніж від його суперника.

    Плодись і размножайся: перший тест-драйв позашляхових Renault Logan/Sandero Stepway1673




  • Ікс-фактор: перший відео тест-драйв нового Nissan X-Trail10948

    Ще «Тойота» козиряє двозонним кліматом, тоді як у «Соуле» погоду замовляє тільки водій. Між тим, «кореєць» вміє самостійно паркуватися — гол в японські ворота зарахований. Втім, CH-R знову йде в атаку — за рівнем шумоізоляції, якщо вірити власним вухам, Toyota все-таки краще.

    Ну а як «малеча» в русі? Обмовимося відразу, що про гострому, як ніс Катерини Варнави, рульовому управління і в тому, і в іншому випадку говорити не доводиться. Хоча «бублик» у Soul і намагається імітувати важкість при маневрах на швидкості. Обід японського кросовера — без розмазаних реакцій, але в легкості не втратив.

    Втім, вимагати чогось надприродного від передньопривідних ліліпутів кроссоверной орієнтації не має сенсу. Це те ж саме, як вимагати від доморощених співаків і певичек перестати знущатися над творіннями Віктора Цоя.





  • А ось умінь спритно стрибати з місця і завзято прискорюватися ні в CH-R, ні в Soul не відняти. Хіба що зі старту на 0,8 секунди випереджає «Тойоту» KIA з двома літрами під капотом — першу сотню «кореєць» розмінює за 10,2 секунди. Але зате CH-R з аналогічним за обсягом движком трохи спритніше реагує на команду різко «вистрілити» на швидкостях — ось, де скачуть японські «конячки»: 148 проти 150-ти «жеребців» родом з Кореї.

    Варіатор Toyota делікатно і вміло намагається косити під «автомат», а «автомат» KIA про шести ступінях — під кулемет! Так, він клацає передачами так само швидко, як легендарний «Максим» своїм затвором.

    Що до підвіски, то корейці своєму амплуа не змінюють — Soul вимагає коригувань кермом і примхливий до нерівностей. А ось CH-R, нехай і схильний до зносу з траєкторії, але перетравлює з завидною легкістю буквально все, що трапляється на шляху. Якщо, звичайно, мова не йде про бездоріжжя, куди цим «плюшевих іграшок» дорога протипоказана.

    Тест-драйв нової Toyota Camry: ось тепер тебе люблю я!9128




  • Тест-драйв LADA Vesta SW Cross з новим «роботом» АМТ4702

    Ну і про гальма: ліва педаль в KIA здається більш м'якою, вимагає завчасного натискання. «Тойота» ж зі своїми механізмами навпаки, надмірно різка. Втім, головне тут інше — ефективність уповільнення. А з цим ні в кого з «азіатів» проблем не виникає.

    Що в підсумку? Раз ви все ще читаєте ці букви, то значить любов до Nissan Juke явно не відчуваєте. Ну або він вже порядком набрид. Говорячи про Toyota CH-R і KIA Soul, то кожен з цих начебто навіть кросоверів має як плюси, так і мінуси. Якщо хочете бути в центрі уваги і на кожному світлофорі відповідати на питання: «ну як вона?», то «Тойота» — ваш вибір. Але якщо не готові переплачувати за це близько 300 000 рублів, то оргазм гарантований і KIA.

    Якщо бути точніше, то в соковитій комплектації Premium «Соул» попросить за себе без малого 1 442 000 рублів, а CH-R в схожій по оснащенню версії Hot — 1 720 000 «дерев'яних». Звичайно, можна обмежитися «механікою», млявим мотором і відсутністю всіляких смаколиків. Тоді боротьба в легкій вазі буде виглядати так: 972 000 рублів за KIA Soul проти 1 299 000 за Toyota CH-R.


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 83




  • Перегляньте також:

    Конфісковані гиперкары сина президента підуть з молотка
    Оголошено українські ціни на новий Suzuki Jimny 2019
    Тест-драйв Renault Captur 1.5 дизель
    В Україні недорого продається колекція раритетних елітних авто




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!