або


Як відрізнити досвідченого водія від новачка: 8 звичок, що приходять з досвідом | Та4ани
error_outline




Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти







Олександр Панасюк / дата додавання: 2019-01-04 Олександр Панасюк

Як відрізнити досвідченого водія від новачка: 8 звичок, що приходять з досвідом



  • Лайфхак
  • ВождениеКак відрізнити досвідченого водія від новачка: 8 звичок, що приходять з досвідом Поганий той солдат, що не мріє стати генералом, говорить народна мудрість. Цей вислів можна застосувати і до автомобілістам: поганий той новачок, який не мріє стати досвідченим водієм. І обов'язково ним стане, якщо буде постійно вдосконалювати свої навички. Як відрізнити початківця автолюбителя від бувалого, з'ясував портал «АвтоВзгляд».
    Єрмолаєва Світлана

    Людина зовсім недавно сів за кермо і тільки-тільки перестав боятися проїжджаючих по сусідній смузі важких фур, але вже відчув смак до швидкості, накатав всього кілька тисяч кілометрів. Такі новачки при недостатньому досвіді вже починають відчувати себе профі за кермом, часто роблять помилки, створюючи аварійні ситуації або навіть ставши ініціаторами ДТП. Але є кілька звичок, притаманних, в основному, тільки водіям з пристойним стажем водіння за плечима.

    Без зайвих рухів

    По-перше, досвідченого автомобіліста відрізняє спокій за кермом. Звісно, новачок може здійснювати купу помилок і при цьому залишатися абсолютно незворушним: можливо, він просто флегматик по натурі. Просто у водія зі стажем всі рухи вивірені і відточені безліччю повторень, доведені до автоматизму.

    Отже, людина зі стажем не дуже крутих поворотах не буде зайвий раз перехоплювати кермо, витрачаючи на це дорогоцінний час. В більшості випадків для того, щоб повернути, достатньо половини обороту рульового колеса.


    Ще одна звичка, яка видає шофера, преодолевшего не одну тисячу кілометрів за «бубликом»: він постійно моніторить ситуацію за бортом по всіх трьох дзеркалах, причому не крутить безупинно головою, а робить це тільки одними очима. Відсутність зайвих рухів економить час. Адже в разі екстреної ситуації важлива швидкість реакції, і кожна доля секунди на рахунку.

    До речі, манера тримати обидві руки на «бублику» часто говорить про досвід, адже це теж сильно впливає на швидкість маневру. Наприклад, при повороті на великий кут однією рукою швидко діяти не вийде, тому що доводиться перехоплювати кермо. Якщо говорити про хваті, то тут думки можуть розходитися, але більшість професіоналів все таки вважають найефективнішим положення «10 – 2» (ліва рука на 10 годин, права — на 2, за аналогією з циферблатом годинника).

    Завжди готовий

    Досвідчений автолюбитель завжди готовий до будь-якого розвитку подій на дорозі. Так що, ось вам ще один, четвертий за рахунком в нашому списку, ознака досвідченого драйвера — він ніколи не буде їхати під гору на нейтральній передачі накатом.

    П'ять типових аварій, в які часто потрапляють досвідчені водители161429
    5 порад як правильно використовувати повний привод13588

    Такий фокус не залишає можливості швидко зреагувати на зміну ситуації і прискоритися, доведеться спочатку увіткнути передачу. А це знову ж таки зайвий час. Звичайно, тут мова йде тільки про тих водіїв, хто управляє машиною, оснащеною МКП. Якщо коробка — «автомат», судити про досвід по цій звичці не вийде, так само як і з наступної.

    Коли водій хоча б трохи знайомий з пристроєм автомобіля, то перед різким набором швидкості (наприклад, для обгону) він завжди знижує передачу. Таким чином підвищуються обертів двигуна, і зростає видається мотором потужність. Як наслідок, автомобіль розганяється швидше.

    Без суєти

    І якщо до цього мова йшла про те, як відрізнити бувалого від новачка, коли ти знаходишся з людиною в салоні автомобіля., то тепер варто сказати про те, як розпізнати не так давно сів за кермо автомобіліста в потоці.


    І тут ми переходимо до шостого в нашому переліку ознакою досвідченого керманича: вінне метушиться на дорозі і не здійснює безглуздих перестроювань з однієї смуги в сусідню і назад. До того ж, манера водити початківця автолюбителя відрізняється поривчастими, невпевненими маневрами, не доведеними до кінця.

    Різкі прискорення й уповільнення — теж прикмета тільки що отримав права людини. До речі, люди, що зовсім нещодавно поповнили лави автомобілістів, не вміють тримати постійну швидкість, особливо при русі на спусках і підйомах. Навіть цей навик приходить не відразу.

    І насамкінець звернемо увагу на те, включає драйвер поворотники. Якщо забуває, то напевно — чайник. Йому треба спочатку осмислити дуже багато дії при перестроюванні: як сильно повернути кермо, скинути або набрати швидкість, можливо це все супроводжується ще і найскладнішим дією — перемиканням передачі. Згадати про поворотні вогні вдається не завжди. А у рульового зі стажем, повторимося, все на автоматизмі, в тому числі і включення поворотника.

    Чому у машини повертають передні колеса, а не задние24783
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 42




  • Перегляньте також:





    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!