або


Africa Eco Race-2019: за стандартами «Дакара» | Та4ани
error_outline




Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти







Григорій Васильєв / дата додавання: 2019-01-04 Григорій Васильєв

Africa Eco Race-2019: за стандартами «Дакара»



  • Фан зона
  • СпортAfrica Eco Race-2019: за стандартами «Дакара» Які у вас виникають асоціації при слові Марокко? Перше — це, мабуть, мандарини, атрибут новорічного столу. Символічно, що в перший день нового 2019-го року величезний пором вивантажив сотні машин учасників трансконтинентального ралі Africa Eco Race на береги Марокко
    Максим Строкер

    Митник окинув поглядом забитий баулами журналістський «Соболь». Він явно вирішував, чи варто перевіряти чи ні? Секунд 30 тиші і він звучно зачинивши п'яту двері машини, повернув мої документи. Не доходячи до своєї будки він обернувся і, посміхнувшись у всі 32 зуба додав: — Ласкаво просимо в Африку! Африка складна і багатогранна, відчути і тим більше зрозуміти її відразу ж у перші дні неможливо.

    Поодинці зовсім не хочеться заходити в провулки — чув про кримінал у Марокко. Вулиці не блищать чистотою, тротуари забиті старої в'ївся брудом. Нечистоти на вулицях не пов'язані з минулим святом — на вулиці 1 січня. Це вже спосіб життя!

    З іншого боку, вже о 8 годині ранку у перший день нового року молодь азартно грає у футбол. І такий підхід в той момент, коли значна частина дорослого населення однієї шостої частини суші марудиться з похмілля викликає повагу.


    Загалом, перша африканська країна на шляху ралі Africa Eco Race вражає контрастами. Зате цілком очікувано було побачити мандарини на вулицях. Ними завантажують весь салон рыдванов-легковиків і продають на вагу. Коли я спитав ціну в євро, то за забегавшим очам продавця відразу зрозумів, що мені назвуть подвійну, а то й потрійну таксу. Втім, вона мене цілком влаштувала — в перекладі на наші гроші вийшло 30 рублів за кілограм.

    Впадає в очі велика кількість 20-35-літніх Mercedes на вулицях. Машини надійні, ремонтуються на коліні. Розговорився з таксистом — сучасні електронні перекладачі забезпечують можливість поговорити з ким завгодно.

    З'ясувалося, що питання з запчастинами тут вирішують просто — беруть відповідну і підганяють під потрібний розмір. Найпопулярніші інструменти в автосервісі — це болгарка і зварювальний апарат.

    Загалом виходить, що Марокко насичена старими Мерседесами і мандаринами. Виходить стану трьох М: Марокко-Мереседес-Мандарин. Країна МММ!

    Легкість буття: тест-драйв бюджетної версією Infiniti Q509186
    Веселі старти: тест-драйв кросовера Skoda Kodiaq Sportline10393

    Перший день був одночасно і простий і скрутний. З одного боку, спортивний ділянка зовсім короткий — 86 км. Втім, ця простота зіграла злий жарт з екіпажем одного з баггі — влетіли у величезну яму. І самі травмувалися і розбили машину в непотріб.

    Однак потім чекав 500-кілометровий ривок до бівуаку і зовсім неафриканська ночівля при нульовій температурі! Загалом на старт другого дня выкатывались трохи втомленими і невиспаними. Організатори сказали просто:

    — Сьогодні ви відчуєте справжній Дакар!


    Відстань другого дня ралі 460 км км, багаті підступними пісками. Тому багато машини повернулися вже затемна. Основна причина — складні, непрохідні піски. Пілот команди «ГАЗ Рейд спорт» Олексій Ігнатов:

    — Траса складна, потрібно працювати і фізично, і головою. Був гірський серпантин: по слизьких скелях, справжні козячі стежки. За таким тихо і акуратно. Важливо було й колеса зберегти, і машину в цілому. Нерідко доріг немає, зазначено лише напрямок. Йти прямо по якому не вдається — машина засаджуються так, що коліс не видно. Тоді доводиться копати.

    — Ви майстер спорту, чемпіон Росії. У вашій практиці були подібні траси?

    — Сьогоднішній день по маршруту і рельєфу місцевості сильно нагадує етап чемпіонату світу в Казахстані. Але ми їдемо на південний захід, так що все буде змінюватися...

    Німецький сибарит: тест-драйв нового Volkswagen Touareg9190
    Тест-драйв нової Toyota Camry: ось тепер тебе люблю я!8888

    У Марокко належить ще п'ять «бойових» днів. Пілоти приходять в себе і акумулюють сили для завтрашнього бою. У механіків кипить робота. Деяким з них взагалі не вдасться зімкнути очі. Таке ралі Africa Eco Race.

    До самого фінішу 13 січня на легендарному Рожевому озері у Дакарі не буде жодної хвилини, коли всі учасники будуть відпочивати. Ні хвилини спокою!


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 46




  • Перегляньте також:





    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!