або


Двигун Ванкеля: принцип роботи | Та4ани

Ігор Шевчук / дата додавання: 2015-04-30 Ігор Шевчук

Двигун Ванкеля: принцип роботи


Двигун Ванкеля, роторний бензиновий двигун, сконструйований німецьким інженером Фелі-
ксом Ванкелем (Felix Wankel, 1902-1988) у 1950-х. Працює за тим же принципом, що і чотиритактний бензиновий двигун, але такти проходять у різних секторах камери в просторі між стінками двигуна і трикутним поршнем-ротором. Двигун Ванкеля має простішу конструкцію і менші розміри, ніж поршневий чотиритактний двигун, при його використанні енергія обертання виникає відразу ж (без участі колінчатого вала).

Особливість двигуна - застосування тригранного ротора (поршня), що має вигляд трикутника Рело, що обертається усередині циліндра спеціального профілю, поверхня якого виконана по епітрохоїді (можливі й інші форми ротора і циліндра).








Переглядів: 1743




Перегляньте також:

Зимові покришки: вузькі чи широкі?
Установка ГБО на авто: ціни, плюси і мінуси
Переваги та недоліки електромобілів
Що обрати: автоматичну або механічна коробку передач авто?
Про розпірки (розтяжки). Теорія.
Система електричної підвіски на основі традиційної конструкції гучномовця від Bose




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!