або


Новий Jeep Wrangler провалив краш-тести EuroNCAP за безпеку | Та4ани

Олег Боднаренко / дата додавання: 2018-12-05 Олег  Боднаренко

Новий Jeep Wrangler провалив краш-тести EuroNCAP за безпеку



Фото: Euro NCAP Комітет EuroNCAP опублікувала результати каш-тестів Jeep Wrangler, який здивував своєю небезпечністю. Американський позашляховик, не відрізняється низьким цінником, заробив лише одну зірку з п'яти можливих. Що ж не так з легендарним «всюдиходом»?
Єрмолаєва Світлана

В результаті випробувань Jeep Wrangler в п'ятидверному кузові європейці з'ясували, що в автомобілі водій та дорослі пасажири захищені на 50%, дитина — на 69%, а безпека пішохода забезпечується на 49%. Системи активної безпеки набрали всього 32%.

Виявилося, що конструктори Jeep погано захистили грудну клітку і ноги драйвера і пасажирів при лобовому зіткненні. Крім того, випробувачі зазначили, що у другого ряду сидінь відсутні преднатяжители ременів і бічні подушки безпеки, а на першому ряду немає кріплення Isofix для дитячого крісла. А для пішоходів найнебезпечнішою в сенсі нанесення травм виявилася кришка капота.

Менше зірок набрав тільки FIA Panda: італійський «малюк» не отримав жодної. Представники Euro NCAP стурбовані тим, що модель позиціонують, як непоганий вибір для початківців автомобілістів і молодих сімей. А ось ще сім розбитих авто Hyundai Santa Fe, Peugeot 508, Audi Q3, BMW X5, Jaguar I-Pace, Volvo V60 і S60 —отримали оцінку в п'ять зірок.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 12




Перегляньте також:

Китайський DongFeng представив в Росії два нових бюджетних кросовера
За довгим рублем: як ГИБДД скасовує нештрафуемое перевищення швидкості на 20 км/год
Що загрожує водієві, закусывающему за кермом
У кросовера Lifan Myway з'явилися проблеми з електрикою
Чим зручні банківські мобільні додатки для тих, хто бере автокредит
Як списати штраф ГИБДД, заплативши один рубль




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!