або


Їзда заднім ходом: ГИБДД підставила МВС з новими правилами іспиту на права | Та4ани

Костя Павлюк / дата додавання: 2018-12-05 Костя Павлюк

Їзда заднім ходом: ГИБДД підставила МВС з новими правилами іспиту на права



  • ДАІ
  • ПДДЕзда заднім ходом: ГИБДД підставила МВС з новими правилами іспиту на права Вже на початку 2019 року МВС Росії планує офіційно внести на розгляд уряду остаточний варіант нової методики прийому іспитів на «права», яка може серйозно підвищити аварійність в країні. Мова, нагадаємо, йдеться про відмову від випробувань випускників автошкіл на майданчику: молодих-необстріляних даішники хочуть тестувати одразу в умовах реального трафіку.
    Олексій Батушенко

    Вперше про подібні плани начальник ГУ ОБДД МВС РФ Росії генерал Михайло Черніков заявив у квітні цього року. У більшості експертів вже тоді з'явилися питання до цієї ідеї. Насамперед, повторимося, фахівців у галузі безпеки дорожнього руху напружує те обставина, що щорічно близько 2 млн. кандидатів у водії, багато з яких насправді взагалі не в змозі водити машину, опиняться за кермом на дорогах загального користування, серед ні в чому не винних водіїв і пішоходів.

    Оскільки, підкреслимо ще раз, найбільш значущим елементом реформи має стати скасування другого етап іспиту на «права» — «майданчик». Навики рушання з місця, паркування, розвороту і маневрування ГИБДД, згідно з опублікованим у свій час варіанту регламенту прийому іспитів, пропонується перевіряти не на спеціально відведеному і підготовленому автодромі як зараз, а прямо на вулицях міст і швидкісних автомагістралях.


    Не секрет, що зараз не більше 40% экзаменуемых на отримання «прав» отримують їх з першої спроби. Причому ледь не половина з невдах відсіюється саме на «майданчику». Тобто ці люди взагалі не в силах управляти машиною і з'ясовувати це на практиці ГИБДД передбачає в «бойових» умовах.

    Наскільки ця новація небезпечна, спробувало з'ясувати агентство ТАСС, направивши в МВС запит з проханням роз'яснити позицію відомства. І отримала відповідь, згідно з яким «в розроблених зміни правил проведення іспитів на право керування транспортними засобами передбачається об'єднання іспиту з первісним навичкам керування транспортним засобом, що проводиться на майданчику, та іспиту в умовах дорожнього руху. Проект постанови не передбачає повне виключення ряду випробувальних вправ, що проводяться в даний час на закритому майданчику».

    І перекладаючи з поліцейського на російську виходить, що «майданчикові» вправи в іспиті залишаться, але де проводитимуться — толком не зрозуміло: чи то в місті, чи то, як і зараз, на майданчику.

    Тест-драйв Chrysler Pacifica: стрімке утюг13263
    Легкість буття: тест-драйв бюджетної версією Infiniti Q507992

    Обтічне формулювання обрана явно не випадково. Однозначно «давати задній хід» у цьому питанні відомство явно вважає для себе не кращим варіантом. А проти повного скасування «майданчики», як вже було сказано, мало не хором виступили і автошколи країни, і експертне співтовариство.

    Куди схилиться зрештою чаша терезів у цій боротьбі поки не ясно, а тому відповідь МВС складений так, що його можна інтерпретувати, як завгодно. Більшість ЗМІ, до речі, сприйняли його так, ніби відомство вирішило «майданчик» не скасовувати, хоча це ще зовсім-зовсім не факт.


    – На даний момент абсолютно не ясно, яка поточна концепція в голові розробників екзаменаційної реформи. Вони мовчать, наводячи «тінь на тин» для мільйонів громадян, що здають щорічно на «права», і всіх, хто зайнятий у сфері підготовки водіїв.

    Якщо, судячи з публікацій у ЗМІ, в МВС дійсно вирішили залишити «майданчик» у числі екзаменів, то навіщо, питається, взагалі було затівати всю цю реформу?

    Адже і так, завдяки нещодавнім змінам у стандартах підготовки та складання іспитів, аварійність серед свіжоспечених водіїв впала більш ніж в два рази за останні кілька років! І потім: перш, ніж настільки радикально щось змінювати у діючій системі, чому ніхто в МВС навіть не заїкнувся про який-небудь пілотному проекті, експериментальному відмову від «майданчики», скажімо, в окремо взятому МРЕВ?

    Щоб можна було оцінити наслідки настільки радикальної реформи всієї екзаменаційної системи ГИБДД, — прокоментувала порталу «АвтоВзгляд» ситуацію голова Міжрегіональної асоціації автошкіл Тетяна Шутылева.

    Веселі старти: тест-драйв кросовера Skoda Kodiaq Sportline7692
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 12




  • Перегляньте також:

    Китайський DongFeng представив в Росії два нових бюджетних кросовера
    За довгим рублем: як ГИБДД скасовує нештрафуемое перевищення швидкості на 20 км/год
    Що загрожує водієві, закусывающему за кермом
    У кросовера Lifan Myway з'явилися проблеми з електрикою
    Чим зручні банківські мобільні додатки для тих, хто бере автокредит
    Як списати штраф ГИБДД, заплативши один рубль




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!