або


Запорізький автозавод розраховує на санацію | Та4ани

Роман Кравченко / дата додавання: 2018-12-04 Роман Кравченко

Запорізький автозавод розраховує на санацію


Запорізький автозавод близький до банкрутства — господарський суд міста Запоріжжя відкрив провадження по відновленню платоспроможності найбільшого автомобілебудівного підприємства України. Під володіє заводом корпорації «УкрАвто» розраховують на санацію.

«Основними чинниками, що зумовили важке становище підприємства, стали драматичне падіння внутрішнього ринку нових автомобілів, втрата зовнішніх ринків збуту, агресивна кон'юнктурна середовище і багаторазово зросли в зв'язку з різкою девальвацією гривні боргові зобов'язання за валютними кредитами», - йдеться в заяві прес-служби корпорації «УкрАвто».

Протягом декількох років «УкрАвто» надавала підприємству додаткове фінансування на всі поточні платежі, в тому числі виплати банкам відсотків за кредитами. За станом на кінець 2018 року сума виплат перевищила 420 млн грн. Як йдеться в заяві прес-служби корпорації, незважаючи на важку фінансову ситуацію, все це час завод продовжував працювати, а виробничі лінії підтримувалися на 100% в робочому стані.

За словами заступника голови правління корпорації по виробництву Олега Папашева, зусилля материнської компанії та менеджменту заводу виявилися недостатніми, ЗАЗ так і не зміг адаптуватися до нових ринкових умов. Ситуацію ускладнила легалізація «евроблях». «До власників «евроблях» влади прислухаються значно уважніше, ніж до виробників, крах автомобілебудівних підприємств неминучий. Прийняті закони стимулюють імпорт, звільняючи його від податків, для виробників же податковий тягар тільки збільшується», - сказав Папашев.

Після чотириразового збільшення курсу долара в 2014 році ЗАЗ виявився не в змозі обслуговувати довгострокові доларові кредити. Не допомогли поліпшити ситуацію і домовленості з кредиторами про реструктуризацію заборгованості та відстрочення виплат, досягнуті в 2015 році. Ці заходи виявилися недостатніми для вирішення проблеми відновлення виробництва.

«З технологічної точки зору ЗАЗ і сьогодні готовий виробляти високоякісну сучасну техніку будь-якого рівня складності. Для цього у заводу є все: технології, обладнання, кваліфіковані фахівці, всі необхідні договори, ліцензії та дозволи. Проблеми Зазу лежать саме у фінансовій площині - завод потребує санації. Ми дуже сподіваємося, що в ході судової процедури кредиторами будуть прийняті конструктивні рішення, і після відновлення платоспроможності ЗАЗ зможе продовжити свою виробничу діяльність. Це єдино правильний і законний шлях для збереження виробничого потенціалу країни», - прокоментував ситуацію Олег Папашев.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Autoua.net"

Переглядів: 87




Перегляньте також:

Китайський DongFeng представив в Росії два нових бюджетних кросовера
За довгим рублем: як ГИБДД скасовує нештрафуемое перевищення швидкості на 20 км/год
Що загрожує водієві, закусывающему за кермом
У кросовера Lifan Myway з'явилися проблеми з електрикою
Чим зручні банківські мобільні додатки для тих, хто бере автокредит
Як списати штраф ГИБДД, заплативши один рубль




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти



Дата: 2018-12-05 08:51:44 Ігор Шевчук каже:

Як власник автомобіля марки ЗАЗ можу сказати, що проблему заводу полягають у зовсім іншій площині, ніж це зазначено у статті...


Відповісти приватно