або






У Datsun різко зросли російські продажі | Та4ани

Юрій Таращук / дата додавання: 2018-11-30 Юрій Таращук

У Datsun різко зросли російські продажі



Фото: Datsun Цей рік для Datsun в Росії складався не дуже вдало, якщо не вважати перші пару місяців: показники продажів не радували динамікою, виводячи в основному негативні значення. У жовтні ситуація різко змінилася: японцям вдалося підняти реалізацію відразу на 19% порівняно з тим же періодом минулого року.
Єрмолаєва Світлана

Такий стрибок пояснити досить просто: низакая торішня база продажів. Але в підсумку за минулий місяць дилери Datsun передали покупцям 2134 машин, а у вересні продукція бренду припала до смаку 2001 росіянину, але при спаді популярності на 22%. Всього ж з початку року у нас купили 15 836 машин цієї марки (-18%).

З двох запропонованих брендом моделей найпопулярнішим виявився седан Datsun on-DO (1855 автомобілів в жовтні, +23%). Його вартість стартує від 466 000 рублів. «Чотиридверку» оснащують 1,6-літровим мотором потужністю 87 к. с., який працює в парі з п'ятиступінчастою «механікою» або чотиришвидкісною автоматичною коробкою передач. Крім того, в арсеналі авто є двигун того ж об'єму, але з віддачею в 106 «коней», агрегатований тільки з МКП.

Хетчбек Datsun mi-DO розійшовся тиражем в 279 примірників (-1%). В його силовий гамі ті ж два мотора, а прайс починається від 536 000 «дерев'яних». Мабуть, різницею в 70 000 і пояснюється невеликий інтерес до «пятидверке».


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 47




Перегляньте також:

Китайці розсекретили бюджетного конкурента Tesla Model 3
Які авто на єврономерах найдорожче в розмитненні
В Україні засвітився новітній Гелендваген АМГ лімітованої серії
В Україні налагодять випуск электробайков вітчизняної розробки
Peugeot змінює слоган і вибирає електрифікацію




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!