або


Яку систему повного приводу вибрати, купуючи кросовер або позашляховик | Та4ани

Костя Павлюк / дата додавання: 2018-11-08 Костя Павлюк

Яку систему повного приводу вибрати, купуючи кросовер або позашляховик



Фото: land.typoga.com Багато водіїв, підшукують собі автомобіль, з особливим інтересом поглядають у бік повнопривідних кросоверів і позашляховиків — мода нині така. Розглядаючи конкретні пропозиції, вони стикаються з абревіатурами AWD і 4WD, вказують на те, що провідними у машини виступають всі чотири колеса. Але в чому їх принципова різниця? В цьому питанні розібрався портал «АвтоВзгляд».
Вікторія Базылева

На жаль, але реальність така, що справжні позашляховики неспішно йдуть в історію. Автобудівники, що йдуть на поводу у маркетологів, адаптують «всюдиходи» під потреби споживачів, перетворюючи їх у беззбройні кросовери, робеющие перед пересіченою місцевістю. Несучий кузов поступово витісняє рамну конструкцію, а новомодний привід AWD — класичний 4WD...

Втім, на сьогоднішній день з чотирма ведучими колесами продаються не тільки «пройдисвіти» і SUV, але і седани — ті, що подорожче. Хоча, здавалося б, навіщо повний привід четырехдверкам, не розраховані на екстремальні офф-роуд покатушки? Але зараз не про це. Розберемо, що ж із себе представляють загадкові AWD і 4WD, і — головне — якій системі віддати перевагу при купівлі авто.


Фото: lark.websiteFour-wheel-drive (4WD)

Система повного приводу 4WD ділиться в свою чергу ще на два типи: full time (постійний повний привід) і part time (підключається). Перший — більш просунутий, але разом з тим і найдорожчий. Він передбачає наявність міжосьового і міжколісних диференціалів, а також як мінімум однієї примусового блокування, щоб при пробуксовці одного колеса не «відключилися» інші три.

В системі part time диференціалу місця немає — підключення мосту bltn допомогою механічної муфти. Як підсумок: жорстке зачеплення і однакова (50/50) розподіл крутного моменту між осями. Саме ці нюанси і накладають обмеження на використання такого приводу на звичайних дорогах. Його не рекомендується активувати поза офф-роуда через зниження керованості на асфальті і підвищеного навантаження на трансмісію.

Чому на кросовері небезпечно їздити зимой763320
Фото: www.caradvice.com.auСамые небезпечні міфи про кросоверах та внедорожниках36959All-wheel-drive (AWD)

З 4WD part time за принципом дії схожа система AWD. В ній аналогічно відсутня диференціал — застосовується гідравлічна або електромагнітна муфта, яка допускає прослизання осей, що позитивно позначається на керованості авто. Як правило, провідними колесами при AWD виступають передні. Задні ж підключаються, як і у випадку з part time, на вимогу водія або автоматично.

ЩО Ж ВИБРАТИ?

Якщо ви підшукуєте автомобіль виключно для пригод по бездоріжжю, то має сенс зупинитися на 4WD full time і класичних «всюдиходах»: скажімо, LADA 4x4, Land Rover Defender або Mercedes-Benz G-класу.

Виїзди на риболовлі та пікніків у лісі для вас, швидше, виняток? Тоді придивіться до Suzuki Jimny, Mitsubishi Pajero або Nissan Patrol з їх 4WD part time. А якщо хочеться просто відчувати себе впевненіше в місті, вистачить і AWD: Toyota RAV4, KIA Sportage або будь-який інший повнопривідний кросовер.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 30




Перегляньте також:

Китайський DongFeng представив в Росії два нових бюджетних кросовера
За довгим рублем: як ГИБДД скасовує нештрафуемое перевищення швидкості на 20 км/год
Що загрожує водієві, закусывающему за кермом
У кросовера Lifan Myway з'явилися проблеми з електрикою
Чим зручні банківські мобільні додатки для тих, хто бере автокредит
Як списати штраф ГИБДД, заплативши один рубль




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!