Тривалий тест-драйв Mitsubishi Outlander: колиска для самурая | Та4ани

Олександр Панасюк / 2018-10-20 Олександр Панасюк

Тривалий тест-драйв Mitsubishi Outlander: колиска для самурая



Фото Денис Халфин За результатами продажів за дев'ять місяців поточного року Mitsubishi Outlander лідирує серед середньорозмірних кросоверів. Правда, у вересні його вже обігнав X-Trail, а в спину дихає Skoda Kodiaq. Але попит на «Аут» продовжує зростати, і він як і раніше залишається локомотивом продажів марки. У чому секрет цього «японця», розібрався портал «АвтоВзгляд», випробувавши його на тривалому тесті.
Денис Халфин

Здавалося б, Mitsubishi Outlander — далеко не самий молодий представник сегменту і серед його конкурентів знайдуться більш сучасні моделі, яким він поступається і за обсягами багажного відділення, і за вибором оснащення, і по ціновій категорії.

Як би там не було, великі простори цієї японської території, з одного боку можна вважати перевагою сегмента, а з іншого — достоїнством моделі. Адже і справді знайдуться однокласники тісніше.

А внутрішні габарити в Ауті польстят водієві з самої нестандартної комплекцією. Однак на місці рульового не обійшлося без пари ергономічних недомовок. Щоб намацати наглухо заховану кнопку меню бортового комп'ютера в прихованій зоні зліва від керма, доводилося сильно нахилятися вліво, що небезпечно під час руху. А прибране під підлокітник між кріслами клавіші обігріву сидінь доводилося шукати наосліп.






  • Всі інші недомовленості через найкоротший час прояснювалися, але тим, хто до цих пір не готовий до спілкування з медиасистемой з допомогою сенсорних кнопок, доведеться з цим змиритися. Головне, що блок управління клімат-контролем залишився колишнім. Що стосується якості збірки і матеріалів, то кондовий пластик в очі зовсім не кидається, при цьому інтер'єр слажен на чисту японську совість.

    Як не крути, достоїнств у Outlander більше, а саме — виразна, чудово читається класична панель приладів, функціональна центральна консоль, звернена до водія, зручний кермо, лаконічний дизайн інтер'єру, і ніяких проблем з оглядовістю, враховуючи в міру широкі передні стійки і масивні бічні дзеркала.

    Немає проблем з вільним простором і на другому ряду, правда, пасажиру по центру доведеться змиритися з зависоким тунелем на підлозі. Навіть якщо максимально відсунути назад водійське крісло, між передньою спинкою і колінами задніх пасажирів зростом вище середнього залишиться достатньо вільного місця. З браком простору над головою проблем не буде навіть у баскетболістів.

    Складено ТОП-10 найбільш популярних уживаних авто3339




  • Чому не варто кидати сміття в автомобільну пепельницу3909

    Крім того, якщо скласти задній диван, вийде велика рівний майданчик. На користь того, що «Аутлендер» — це прекрасний мандрівник, говорить також і вдала компоновка салону з різними нішами, кишенями, підстаканниками і відділеннями для дрібниць. У вантажному відсіку є два невеликих кишені з боків, а під підлогою ховаються місткі відділення для речей.

    При цьому, треба визнати, що у «японця» не найзручніша вантажна висота багажника, та й сам він невеликий — на тестової модифікації його розмір становив 477/1640 л, а у молодших версій він більше — 591/1754 л. Якщо порівнювати з конкурентами, то картина наступна: у Skoda Kodiaq — 650/2065, у нового Hyundai Santa Fe — 625/1905 л, у Nissan X-Trail — 497/1585 л, у Honda CR-V — 522/1557 л, у Kia Sorento — 660/1732 л.

    Скажімо прямо, темперамент «Ауту» з мотором об'ємом 2,4 літра потужністю 167 к. с. залишається спокійним і нордичним. Зате з такими якостями він легко впорається з роллю зразкового, турботи і терплячого сім'янина, для якого в пріоритеті комфорт і безпека. Незважаючи на це «Аут» раптово здивував надто чутливим акселератором, який вимагав чуйного поводження і строго дозованої подачі палива.






  • При цьому немає особливих претензій до роботи варіатора CVT8 від Jatco — коробка намагається оперативно реагувати на маніпуляції з педаллю газу, працює тихо, плавно і зовсім не лінується. Повною мірою неабиякий потенціал 167-сильного агрегату розкривається при ручному режимі варіатора з імітацією шести ступенів, що дозволяє активно розкручувати мотор на верхах. А після 5000 оборотів в нього відкривається друге дихання, і виявляються задатки здорової агресії.

    У міських умовах діапазон обертів обмежений між 2000 і 4000, і в цій зоні тахометра в середньому робочому режимі особливого недоліку в динаміці не відчувається. При цьому, середня витрата палива в змішаному циклі коливався в районі 12 л на 100 км.

    М'яка і статечна підвіска налаштована на американський манер. Валкий при активних маневрах кросовер майже байдужий до дрібних понеділок, стиках і шороховатостям на асфальті, а на хвилеподібному асфальті «японець» парить немов по морській гладі, заколисуючи показовою плавністю ходу. А ось на купині побільше і лежачих поліцейських він невдоволено дратується. У загальному цілому кросовер управляється комфортно і передбачувано, хоча штурвал тут злегка ватний.

    Чому з допомогою автомобільної аптечки можна допомогти постраждалим у ДТП1807




  • ТОП-5 найдешевших п'ятирічних микроавтобусов2470

    На «Аутлендере» нестрашно з'їжджати з асфальту, головне смотряеть куди саме і при цьому правильно розраховувати його можливості. А вони безперечно є: дорожнього просвіту розміром 215 мм і системи повного приводу з блокування міжосьової муфти цілком достатньо, щоб впевнено почувати себе на помірному бездоріжжі. Але на крутих вибоїнах і глибоких ямах не варто розслаблятися, інакше великий шанс зачепити нерівності бампером з-за значних звисів.

    Тим не менш, в спокійному характері і розміреному поведінці цього розважливого «японця» є одна дуже важлива і приваблива риса — він діє, як прекрасний заспокійливий засіб. Іноді під час руху по заміській трасі він нагадує велику і затишну колиску — тільки головне зовсім не розслабитися В будь-якому випадку у Mitsubishi Outlander достатньо аргументів, щоб відстояти статус універсального помічника у великому родинному господарстві.

    Outlander пропонується у восьми комплектаціях в ціновому діапазоні від 1 639 000 рублів за передньопривідну версію з 146-сильним мотором до 2 220 000 за повнопривідний кросовер з агрегатом потужністю 167 к. с. Доступна модифікація GT 4x4 c 3,0-літровим 230-сильним V6 вартістю 2 400 000 «дерев'яних». Це єдиний варіант з шестиступінчастим «автоматом», в той час як всі інші версії пропонуються з варіатором.

    Що стосується конкурентів, то ціни на Skoda Kodiaq стартують від 1 389 000 , Hyundai Santa Fe — від 1 964 000 , Nissan X-Trail — 1 543 000 , Honda CR-V — від 1 959 900 , Kia Sorento — 1 879 900


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 110




  • Перегляньте також:

    Aston Martin готує особливий DBX
    Позашляховик Rolls-Royce продемонстрував видовищний дрифт (відео)
    Малолітні крадії розбили два новеньких Lamborghini Urus (відео)
    Як виглядає Porsche 911 з пробігом понад мільйон км
    На Північному мосту 21 і 23 лютого обмежать рух




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!