або


Дилерські центри поголовно припиняють своє існування | Та4ани

Григорій Васильєв / дата додавання: 2018-10-12 Григорій Васильєв

Дилерські центри поголовно припиняють своє існування



Фото: Геннадій Черкасов Все більше і більше покупців по всьому світу готові робити дорогі покупки через інтернет. Автомобілі — не виняток. Експерти впевнені, що ера продажів «живих» машин у красивих шоу-румах вже не закінчується. Скільки ще протримаються дилери?
Євген Васін

Щорічна конференція Think with Google Auto підвела чергові підсумки світових тенденцій в автобізнесі. Основний тренд — глобальний перехід покупця у «всесвітню павутину». Телебачення остаточно простилось з лідерством у просуванні товарів, випустивши на першу сходинку всюдисущий інтернет.

Автомобілі більше не вибирають в автосалоні! Майже 97% клієнтів займаються підбором «залізного коня» в мережі, притому частіше використовують для цього смартфон, а не комп'ютер. Покупець приходить до продавця вже підготовлений, консультації та поради йому не потрібні — 60% відвідувачів автосалону заздалегідь визначилися з маркою і моделлю, включаючи комплектацію.

Більше того: навіть тест-драйв, обов'язкова ніби як програма, перестав бути догмою: 55% покупців роблять свій вибір до більш тісного знайомства з машиною. Чверть споживачів від тесту взагалі відмовляється!

Ключові творці народної думки все ті ж: пошукові системи, онлайн-відео і сайти виробників, які в цьому році демонструють стрімке зростання запиту користувачів. Якщо в 2017 році інтерес до офіційних ресурсів виявляли 48% користувачів, то в 2018 — вже 73%.


Фото: Наталія Губернаторова

Маркетологи Google призводять аналітику, виходячи з якої можна зробити невтішний для продавців прогноз: дилерам пора шукати роботу. Вже в самому найближчому майбутньому навіть такі дорогі і довгострокові покупки, як автомобіль, почнуть масово робити через інтернет.

Більш того, колаборація Alibaba і Ford, а також Amazon і Genesis — преміальна підрозділ Hyundai — вже щосили займаються продажем авто. Торгують в мережі і китайці — Lifan і Chery, і навіть вибрати автосалон і конкретну комплектацію машини, поставивши на неї бронь, сьогодні дозволяє віртуальний сервіс LADA. І це тільки початок.

Близька до Росії за рівнем розвитку і автоматизації Східна Європа продемонструвала наступні показники: 10% всіх покупців нових авто готові провести операцію через інтернет вже сьогодні, а 30%-40% припускають, що це можливо в найближчому майбутньому. Контролюйте час: через рік ці цифри будуть у Москві, а через п'ять — у всій Росії.

Окей, Google, підбери-но мені нову машину!

Автодилери припиняють виписувати ПТС1622
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 24




Перегляньте також:

Тимур Бекмамбетов за кермом таксі привіз в центр Москви цілу купу ялинок
На захист Ликсутова і платних парковок від незадоволених москвичів стали інтернет-боти
Власники Skoda зможуть безкоштовно паркуватися у великих торгових центрах столиці
Навіщо в машині потрібен центральний тунель на підлозі другого ряду
У Росії відкликають понад 300 небезпечних Porsche Cayenne
Аudi поділилася подробицями про новий гарячому кросовері SQ2




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!