або


Які мотоцикли випускав АВТОВАЗ | Та4ани

Сава Фадеев / дата додавання: 2018-10-11 Сава Фадеев

Які мотоцикли випускав АВТОВАЗ



Мотомир В'ячеслава Шеянова Двигун — серце будь-якого транспортного засобу, і мотоцикл в цьому сенсі не виняток. Силові агрегати для байків, як, власне, і самі байки, виробляють багатьох автоконцерни. Але мало хто знає, що в кінці минулого століття і АВТОВАЗ цілком міг почати серійний випуск моторів для «моциков», причому революційної по тим часам конструкції.
Максим Строкер

Перший робочий зразок роторно-поршневого двигуна (РПД) в СРСР — РД-250 — був створений в 1961 році. Через три роки, в 1964 -му, почалася розробка РПД для установки на мотоцикл. Але вже перші дорожні випробування поставив хрест на цій ідеї. Велика витрата бензину, «жор масла, невисокий ресурс і погана ремонтопридатність не давали шансу РПД зайняти місце звичайних поршневих двигунів. Радянському громадянину була потрібна надійна машина, а не байк, який відкатає всього 100 мотогодин.

Зате спецслужби СРСР відразу звернули увагу на потужний мотор. Зацікавилися РПД і в Гаражі особливого призначення (ГОН). Эскортной службі Гону за статусом був покладений найсучасніший транспорт, а точніше, мотоцикл.

Зрештою на світ з'явився експериментальний зразок ескортного (для супроводу кортежів офіційних делегацій та патрульної служби мотоцикла з роторно-поршневим двигуном. Іжевський мотоциклетний завод отримав держзамовлення, який передбачав запуск моделі в серійне виробництво.

Однак завдяки примхам радянської економічної системи, перший мотоцикл з РПД був виготовлений на Автовазі тільки в 1980 році.


Мотомир В'ячеслава Шеянова




  • Прототип ескортного байка з роторним двигуном створили на базі мотоцикла ІЖ, на яку встановлювалися і інші двигуни (експериментальний V-подібний двигун власної конструкції Іжмашу і РПД розробки ВНДІ Мотопрому). На жаль, про ці машини збереглося вкрай мало інформації. А з приходом «перебудови» тема мототехніки з роторним мотором взагалі померла.

    ІЖ 8.201 із зібрання «Мотомира В'ячеслава Шеянова» — один з цих унікальних прототипів. Мотоцикл оснащений двосекційним роторно-поршневим двигуном з алюмінієвим корпусом загальним обсягом 736 см3 і потужністю 87 к. с. За паспортом двигун «крутився» до 6000 про/хв, а спеціальні версії мотора витримували і за 9000 об/хв.

    Якщо чесно, то розігнати його до «максималки» в 200 км/год, ми не наважилися, оскільки стандартних барабанних гальм машині не вистачає вже на швидкостях понад 100 км/год. та й роторний двигун байка, по-хорошому, потребує капітального ремонту.

    Дякуємо за наданий текст і фотографії музей мотоциклів «Мотомир В'ячеслава Шеянова».

    Тест-драйв нового кросовера BMW Х2: «дрібниця, а приємно!8814
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 72




  • Перегляньте також:

    Тимур Бекмамбетов за кермом таксі привіз в центр Москви цілу купу ялинок
    На захист Ликсутова і платних парковок від незадоволених москвичів стали інтернет-боти
    Власники Skoda зможуть безкоштовно паркуватися у великих торгових центрах столиці
    Навіщо в машині потрібен центральний тунель на підлозі другого ряду
    У Росії відкликають понад 300 небезпечних Porsche Cayenne
    Аudi поділилася подробицями про новий гарячому кросовері SQ2




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!