або


Баха «Крим-2018»: безпека захворіла! | Та4ани

Катерина Єфремова / дата додавання: 2018-09-23 Катерина  Єфремова

Баха «Крим-2018»: безпека захворіла!



Фото: АвтоВзгляд Ралі не випадково називають «кривавим спортом». Б'ються машини, страждають пілоти. На фіналі чемпіонату Росії в окупованому Криму судді вимкнули систему, що сигналізує про небезпечне зближення автомобілів. Тепер підстраховки немає, все вирішить майстерність пілотів!
Артем Орлов

Другий раз в новітній російській історії автомобільні змагання проводять у в окупованому українському Криму. Більш того, саме у колишньої «всесоюзної оздоровниці» будуть визначені ті, хто стане чемпіонами Росії в категорії ралі-рейди та крос-кантрі.

Чемпіон міг визначитися ще на минулому етапі, що проходив у Саратові. Але в автомобільних змаганнях ситуація змінюється миттєво, найдрібніша помилка пілота зміщує екіпаж з перших позицій в кінець списку, в компанію невдах. Яскравий приклад — перший день бахи «Крим».


Траса невелика, завдовжки менше трьох кілометрів. У цьому змаганні, так званому пролозі, визначається, в якій черговості будуть стартувати машини на наступний день. Навіть бувалі учасники ралі-рейдів були здивовані, довідавшись, що кращий час показав мотогонщик Олексій Нікішин.

Якимось чином він примудрився обігнати пілота Гадасіна на прототипі G-Forсе Барс. Розрив мінімальний — всього три сотих секунди. Але для ралі-рейдів небувалий результат, оскільки двоколісні зазвичай не входять в десятку кращих результатів.
Подивимося, який результат покаже Нікішин на наступний день, тим більше він обіцяє бути дуже нелегким.



  • Перемогу визначать штурмани!


    Трасу ретельно розробили і потім її перевірив суддя, в минулому відомий гонщик Олексій Беркут:
    — Траса цікава, є перепади висот. Але я помітив принаймні 10 позицій, які одразу не розберешся — можна помилитися. Потрібно буде пригальмувати і прийняти вірне рішення. Я багато бачив трас, але це одна з найскладніших для штурманів. По ній не можна гнати під 170 км/год, хоча я думаю, що середня швидкість буде вище сотні.


    Так, 22 вересня екіпажам потрібно буде пройти два кола, кожен з яких довжиною 162 км. Небезпеку представляють і лежать з боків і замасковані травою камені. Найменший схід може призвести до важкої аварії і сходу з траси. Ще одна небезпека — пасуться тварини. Судді бачили три стада, спеціально під'їхали до пастухів і попередили про змагання. Ті обіцяли не підпускати тварин до дороги, але баран, він і в Криму баран...

    Перший тест-драйв оновленого Mitsubishi Outlander: ботокс для самурая1959


  • Тест-драйв нового кросовера BMW Х2: «дрібниця, а приємно!5480

    Керівник команди «ГАЗ Рейд Спорт» В'ячеслав Суботін:


    — У перший день на короткій трасі всі старалися «навернути» і всі наші три машини увійшли в десятку кращих в автомобільному заліку. Але змагання будуть важкі. На кам'янистій трасі є реальна ймовірність пошкодити колесо, а заміна колеса по-мінімуму означає не менше семи хвилин затримки.

    Небезпечно по-раллийному йти боком — навіть невеликий камінчик під колесом призведе до «вух». Загалом постараємося вберегти машини, але налаштовані битися!


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

    Переглядів: 40




  • Перегляньте також:

    Тимур Бекмамбетов за кермом таксі привіз в центр Москви цілу купу ялинок
    На захист Ликсутова і платних парковок від незадоволених москвичів стали інтернет-боти
    Власники Skoda зможуть безкоштовно паркуватися у великих торгових центрах столиці
    Навіщо в машині потрібен центральний тунель на підлозі другого ряду
    У Росії відкликають понад 300 небезпечних Porsche Cayenne
    Аudi поділилася подробицями про новий гарячому кросовері SQ2




    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти




    Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!