або


Потрібно новій машині проходити нульове ТО | Та4ани

Ібрагім Філатов / дата додавання: 2018-09-22 Ібрагім Філатов

Потрібно новій машині проходити нульове ТО



Фото: www.zlavadna.sk Багато продавці-консультанти при видачі нової машини настійно рекомендують своїм клієнтам відвідати дилерський центр відразу, як тільки на одометрі «намалюється» чотиризначне число. За їх словами, нульове ТО вкрай необхідно, а пропустити його — значить втратити гарантії. Наскільки це твердження відповідає дійсності, і чи варто витрачатися на сумнівну заміну масла, з'ясував портал «АвтоВзгляд».
Вікторія Базылева

«Бережи плаття сновові», — говорить відома російська прислів'я. Так і з автомобілями: якщо хочеш, щоб твій залізний кінь служив вірою і правдою довгі роки, то стався до нього максимально дбайливо з самих перших кілометрів. Строго дотримуйся рекомендації автовиробника, прислухайся до дилера, відкладай гроші на так зване нульове технічне обслуговування (ТО)... Або останній пункт можна викреслити?

Для початку розберемося, що ж із себе представляє це найперше ТЕ, які роботи в нього входять. Ключова операція — заміна моторного масла і, зрозуміло, масляного фільтра. Крім неї, якщо вам трапляються сумлінні механіки, проводиться поверхневий огляд автомобіля: зокрема, перевірка тиску в шинах і стану експлуатаційних рідин.


Фото: zhihutai.com

Як правило, дилери закликають своїх клієнтів записуватися на ТО-0, коли пробіг машини перевищить позначку в 1000 кілометрів. Хоча деякі компанії рекомендують приїжджати пізніше — ближче до 5000 км пробігу. Хтось, демонструючи свою надуману клієнтоорієнтованість, просить оплатити виключно витратні матеріали — масло і фільтр. Інші, нічого не соромлячись, викочують повний рахунок, який включає «важку» роботу слюсаря.

Якщо брати масовий сегмент і столицю нашої неосяжної Батьківщини, то вартість нульового ТО у авторитейлеров варіюється в діапазоні від 4000 до 7000 рублів. Так чи варто віддавати такі, нехай і невеликі, але все ж гроші за кілька маніпуляцій? Тиск в шинах можна виміряти самостійно, як і перевірити рівні технічних рідин. А масло... А що масло? Чи потрібно його взагалі міняти після першої тисячі кілометрів?

Дилери в один голос скажуть, що потрібно. Звичайно, адже у них з місяця в місяць «горить» план — не дотягують за норма/годинах і впаренным запчастин, витратних. Щоб заробити, менеджери готові йти на будь-які хитрощі, намагаючись затягнути клієнта сервіс. Від них можна навіть почути, що масло, залите в двигун на заводі, здатне мало не «вбити» машину. Не кажучи вже про шантаж «зробіть ТЕ-0, не то позбудетеся гарантії».

7 фатальних для машини помилок, які роблять 95% автовладельцев484890
Фото: www.freepik.esКакими психологічними прийомами користуються в автосервісах, щоб витягнути з водія зайві деньги82829

Насправді ж, щоб відповісти на питання, чи є сенс заміни масла на такому дитячому пробігу, достатньо заглянути в сервісну книжку. Переважна більшість автовиробників не передбачає жодних ТО-0. А раз регламенту немає, то про зобов'язання не може бути й мови, що б там не «співав» дилер. Хочете поміняти масло — добре. А не хочете — спокійненько їздите до ТО-1, не переживаючи за гарантію.

З нульовим ТО, не прописаних в сервісній книжці, розібралися — це звичайний «розвод» на гроші, ініційований жадібними дилерами. Але якщо ви вирішили обійтися без нього, а кішки разом з жабами на душі все одно скребуть, то приїжджайте раніше на ТО-1 — повноцінне регламентоване обслуговування з більш широким переліком робіт. Скажімо, не на 15 000 кілометрів, як велить автобудівник, а на 10 000. Гірше не буде.

Крім того, для власного спокою має сенс провести обкатку — експлуатувати машину на перших 1000 — 1500 кілометрів в щадному режимі. Тобто по можливості утриматися від зухвалих стартів та грубих зупинок, не закладати стрілку спідометра за 120 км/год і контролювати звороти, які не повинні перевищувати позначку в 3000.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".

Переглядів: 49




Перегляньте також:

Тимур Бекмамбетов за кермом таксі привіз в центр Москви цілу купу ялинок
На захист Ликсутова і платних парковок від незадоволених москвичів стали інтернет-боти
Власники Skoda зможуть безкоштовно паркуватися у великих торгових центрах столиці
Навіщо в машині потрібен центральний тунель на підлозі другого ряду
У Росії відкликають понад 300 небезпечних Porsche Cayenne
Аudi поділилася подробицями про новий гарячому кросовері SQ2




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!