або


Пнемвобалони: практичне використання | Та4ани

Ігор Шевчук / дата додавання: 2014-11-01 Ігор Шевчук

Пнемвобалони: практичне використання


Нещодавно ми писали про типи підвісок вантажних авто. Сьогодні розглянемо спосіб покращити розглядувані підвіски шляхов додаткового встановлення пневматичних балонів.
Залежно від конструкції підвіски можливі наступні варіанти установки пневмобалонів:

1. Установка допоміжних подушок на ресори
В цьому випадку в штатних ресорах зменшується кількість листів, що компенсується установкою невеликої пневмоподушки. Зменшення кількості листів знижує жорсткість ресори, що дозволяє зробити підвіску більш комфортною при щоденному пересуванні на незавантаженому автомобілі і водночас тиском в подушці можна в широких межах змінювати дорожній просвіт і компенсувати відсутні листи при повному завантаженні автомобіля. У підсумку така установка дозволяє розширити можливості автомобіля, поліпшити керованість і плавність ходу, підняти вантажопідйомність і прохідність, полегшити буксирування важкого причепа.
 
2. Заміна пружин на пневмобалони
На автомобілях з пружинною (як залежною так і незалежною) передньої і задньої підвіскою пружина повністю замінюється пневматичним балонами. Поліпшення характеристик підвіски у цьому випадку таке ж як і на ресорній підвісці, але переваги пневмопідвіски проявляються більш повно, ніж при установці допоміжної подушки.
 
Перевезення вантажів
Пневмобалони дозволяють легко і швидко налаштувати підвіску під будь-який рівень завантаження автомобіля. Додаючи повітря: збільшуємо жорсткість при завантаженні, зменшуючи — повертаємося в нормальне положення для комфортної поїздки після розвантаження. Правильно збалансований автомобіль краще управляється і безпечніший.

 

Тільки при горизонтальному положенні кузова фари світять правильно висвітлюючи дорогу і не сліплять зустрічних водіїв. 


 
Вплив причепа: пневмопідвіска дозволяє точно налаштувати положення автомобіля по відношенню до причепу тим самим полегшуючи буксирування і знижуючи негативний вплив причепа на керованість. 






Перекіс: пневмопідвіска не дає причеп перекошувати автомобіль в сторони або вперед-назад. Рівномірний розподіл навантаження покращує керованість, ефективність гальмування і знижує знос шин.






Крен кузова: пневмопідвіска значно покращує стабільність кузова. Зменшення кренів і розгойдування підвищує комфорт пасажирів та покращує керованість навіть при нерівномірному завантаженні.






Нерівності покриття: при русі по нерівній дорозі відбуваються постійні різкі удари шин про нерівності та підвищені ударні навантаження на деталі підвіски і трансмісію. Прогресивна характеристика пневмобалонов дозволяє їм ефективніше поглинати удари і підтримувати контакт шини з дорогою для кращої відпрацювання нерівностей і зниження навантажень на підвіску і трансмісію.





Хід підвіски: пневмобалони дозволяють повернути підвіску в нормальне положення при завантаженні, що дозволяє підвісці повністю відпрацьовувати на весь хід без пробоїв а так само ефективно демпферувати на дрібних нерівностях не передаючи удари на кузов.


Дякуємо Alter Vita Studio за фото та матеріали.

Переглядів: 865




Перегляньте також:

Зимові покришки: вузькі чи широкі?
Установка ГБО на авто: ціни, плюси і мінуси
Переваги та недоліки електромобілів
Що обрати: автоматичну або механічна коробку передач авто?
Про розпірки (розтяжки). Теорія.
Система електричної підвіски на основі традиційної конструкції гучномовця від Bose




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!