або


Не можу запустити двигун. | Та4ани
Машини > ЗАЗ > 110307 > ЗАЗ 110307 Фенікс > Не можу запустити двигун.

ЗАЗ 110307 Фенікс / Ігор Шевчук / дата додавання: 2018-01-22 Ігор Шевчук

Не можу запустити двигун.


Вітаю Вас. Сталася у мене одна проблемка зі своєю Славутою. Я вважаю себе досвідченим тавроводом, багато чого у мене траплялось, втім, цього разу машина зуміла загнати мене в ступор.

Історія ця почалася наступним чином.

Десь на протязі тижня двірник почав себе дуже дивно поводити. Швидкість його роботи зменшилася десь до сантиметра на хвилину. Я подумав, що то моторчик на морозі помирає.

Одного вечора я сів в авто, завів, почав прогрівати, увімкнув пічку, фари, задні протитуманки і за звичкою вирішив протерти скло двірником. Після цього уся електрика увімкнена електрика вимкнулась. 

Ну ок, доїхав так. Стопи і повороти працювали нормально. Під час руху фари то вмикались, то вимикались. Ну для будь якого тавровода є очевидним, що десь зникає маса. Очевидно це було й мені. Приїхавши у кінцеву точкусвого маршруту, я відкрив капот і посмикав за провід маси від акумулятора. Усі електроприлади увімкнулись. 

Ну й добре. Наступного ранку попідтягував масу на кузов, а також додатково проклав два проводи: один з мінусової клеми на шпильку лівої фари, інший — з кронштейна генератора на шпильку кріплення комутатора.

І все. Пробую заводити машину і нічого. Навіть не схоплює. Просто крутить стартер. Вже чотири дні не можу запустити двигун. Не знаю, що я такого зробив.

Мною було зроблено:

Перевірив діагностикою катушку, датчик Холла, реле запалювання (всі вони нові, встановлені у серпні перед поїздкою на море). Поміняв бігунок на новий. 

Свічки викрутив, почистив. Провода поміряв тестером. Робочі. 

Іскра на свічках є! Все ок!

Значить проблема не в системі запалювання. Перейшов до системи живлення.

Бензонасос бензин качає. Ок.

Карбюратор почистив, продув. Голка не запала. Бензин в ньому є. Поплавок у нормі.

Ну якщо є чим підпалювати та є що підпалювати, двигун повинен запуститись, чи хоча б подавати ознаки життя. А тут нічого.

Вирішив перевірити ГРМ. Може запалення відбувається невчасно. Мітки ГРМ на місці. Все ок.

Налив бензин примусово в горлянку карбюратора. Нічого. Навіть не схоплює. 

Усе. Фініш.

Що я поламав?)

Із моїх роздумів:

- на морозі міг луснути шланг підсилювача гальм, втім я нічого подібного не відчував і до того, як запаркував автомобіль, двигун працював рівно, гальма були в нормі;

- заправляюсь на БРСМ 95-й преміум (з вмістом спирту). Як варіант, він на морозі може себе погано проявляти, втім у п'ятницю температура була +1. На цьому бензині катаюсь вже кілька років. Все було ок.

Якщо у Вас є ідеї, то підкажіть. Буду вдячний.


Переглядів: 230




Перегляньте також:

Ребілд системи охолодження
Полірнулись
Невдалий "бедлук"
Пацієнт буде жити. Частина 18. Фінал.
Продам залишки запчастин.
Пацієнт буде жити. Частина 17. Відновлення колісних дисків.




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!