Пацієнт буде жити. Частина 5. | Та4ани
Машини > ЗАЗ > 110307 > ЗАЗ 110307 Фенікс > Пацієнт буде жити. Частина 5.




ЗАЗ 110307 Фенікс / Ігор Шевчук / 2016-12-31 Ігор Шевчук

Пацієнт буде жити. Частина 5.


Минулого разу я розповідав про початок зварювальних робіт, а саме відновлення підлоги під водієм.

У цій частині покажу Вам початок робіт над підлогою заднього лівого пасажира. Майстер вирішив виконувати роботи по кожній зі сторін авто окремо, тобто, спочатку усе по лівій стороні (підлога, пороги, крила, бризговик), а далі перейти на праву. Мені, в принципі, все одно, тому я погодився. Нехай робить так, як йому зручно.

Єдине, про що я просив, це те, щоб автомобіль був по конструкції максимально наближений до заводського (там, де це можливо!), враховуючи той факт, що ми зупинились на варіанті, де усі кузовні елементи виготовляються власноруч, а не купуються готовими. Тому, якщо на підлозі пасажира є вигини, кромки, впадини, то потрібно їх відтворити й на тому елементі, який буде вварюватись, знову ж таки, якщо це можливо й не тягне за собою додаткових фінансових витрат.

 Звісно, що, мабуть, легше вварити плаский лист металу й з точки зору функціонування це не матиме особливого значення, але.... Так мені подобається більше.

Отже, почали ми різати, вигинати, варити. Точніше почав зварювальник, а я так)) Іноді навідуюсь, аби пофотографувати)



Вимальовується ось така картина:



Якістю виконаних робіт я, в принципі, задоволений. Звісно, що є певні косяки й недоліки, проте в порівнянні із тим, якою ця машина була до ремонту, то дрібниці. 

Ви, у свою чергу, перед тим як давати власну оцінку, згадайте, що у кожного подібного проекту є певний бюджет, який і обумовлює якість і точність тих, чи інших робіт. Дана машина відновлюється до функціонального стану, а не реставрується до заводського вигляду. Хоч я й намагаюсь максимально дотримуватись заводського стану, проте є моменти, де така точність є нераціональною з точки зору фінансів. Тому, якщо ви бачите деякі відступлення чи спрощення від заводської конструкції, знайте, вони зроблені свідомо для досягнення оптимального співвідношення ціна/якість виконаних робіт.


Далі буде...


Переглядів: 488




Перегляньте також:

Тюнінг. Частина 2. Бракодєли.
Тюнінг. Частина 1. Ніштяки.
Відкрасились №2
Заматували
Ремонт дверей




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!