або


Ривки при 1/3 дроселя + відео | Та4ани
Машини > ЗАЗ > 110307 > ЗАЗ 110307 Фенікс > Ривки при 1/3 дроселя + відео

ЗАЗ 110307 Фенікс / Ігор Шевчук / дата додавання: 2015-03-01 Ігор Шевчук

Ривки при 1/3 дроселя + відео


Шановні читачі мого БЖ, вітаю Вас!
Місяць назад мені дуже закортіло зробити так, аби машина працювала у відповідності до задумки її авторів. Оскільки вона (машина) дісталася мені, скажімо, у не дуже хорошому стані, то не дивно, що я постійно зустрічаю сліди криворукого ремонту від людей, які ремонтували це авто ще до того, як я ним заволодів.
Так, наприклад, шланг вакуумного випередження запалювання був підключений не до карбюратора, а до колектора. Довго я морочився із ХХ, поки цього не помітив. Ну добре, то вже інше питання.
Сьогодні говоритимемо про провали. Почнемо.
Проблема така. При натисканні 1/3 педалі, я відчуваю такий собі "тупняк", який може тривати навіть 5-8 секунд, а потім машина починає різко шліфувати. При натисканні педалі у підлогу, "тупняк" також є, але він триває близько 1-2 секунд.

Дано:
"Слон" поміняний на новий і дивиться в обидві камери (привіт Наілю Порошину). Звісно, що я його налаштував так, аби він лив одразу в колектор, а не на стінки карбюратора. До цього стояв загнутий у першу камеру. Також налаштований. Було краще, але також смикалася.
Вакуумне випередження запалювання у нормі. Клацає і до язика прилипає. Вакуум є.
ВВ провода нові і реагують на мультиметр (привіт Наілю Порошину).

Зняв я повітряний і фільтр і побачив таке:

21081-1107010

Судячи з усього, це Карбюратор Солекс 21081-1107010. Але книжка пише, що мій двигун (МЕМЗ 2457, 1.2 л.) має обладнюватись карбюратором Солекс 21081-1107010-10, а попередній карб встановлюється на двигуни МЕМЗ-245 (1.1 л.) та МЕМЗ-3011 (1.3 л.). Мда… Куди подівся оригінальний — не відомо.

Ну добре. Йдемо далі.
Сьогодні розібравши карб і все ретельно оглянувши, а також переконавшись, що "Слон" лиє туди, куди треба, я перейшов до ходових випробувань:

Відео:



Погано видно на відео, адже це треба відчувати.

Відео із салону:



До Вас два запитання:
1. Чи може дана проблема бути пов'язаною з тим, що на двигуні не той карб?
2. Що я пропустив?

Дякую!


Переглядів: 604




Перегляньте також:

Ребілд системи охолодження
Полірнулись
Невдалий "бедлук"
Пацієнт буде жити. Частина 18. Фінал.
Продам залишки запчастин.
Не можу запустити двигун.




Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти




Коментарів ще нема. Ви можете бути першим!