Власник

Арсеній Андрієнко

Приватне повідомлення

Subaru Impreza WRX Дикарь | Та4ани
Машини > Subaru > Impreza WRX >

Subaru Impreza WRX Дикарь



2



Рейт

0



Читачів

2



БЖ

*/




Про машину:
Автомобіль у кузові Універсал, колір Синій, 2002 року випуску. Придбаний мною у 2008 році.
Д.Н.З.: не зазначено.
VIN-код не зазначено.
Двигун об'ємом 2,0 л. розвиває 0 кінських сил. Вид палива: Бензин. Трансмісія: Механіка.
Пробіг на сьогодні близько 190000 км.
На цьому сайті з 2022-03-28.

Всім привіт!
Спасибі, що зайшли на сторінку цього чудового авто:)
Залишайте коментарі, мені буде приємно:)

Subaru Impreza WRX у цьому кузові мені дуже сподобався відразу ж після появи у 2006 році, на мій погляд він найвдаліший. Хоча любов до Імпрези в цілому з'явилася ще далекого 2000 року, коли з'явився "лупатик". Мріяв про покупку такого авто, я досить давно. Щастя сталося 24 липня 2008 року, коли я придбав цю красуню - історія покупки.
У результаті мені дістався авто в дуже хорошому стані, що не вимагає вкладень. Взагалі авто 2002 року випуску, але після невеликої аварії було зроблено рестайл у 2006 модельний рік.

Насамперед після покупки, поставив сигналку з автозапуском і турботаймером, секретки на колеса і затонувався п'ятаком.

Для мене в авто все досить зручно та приємно оку, всі кнопочки/перемикачі, все дуже ергономічно. Прилади читаються бездоганно! Все дуже функціональне, немає нічого зайвого і все завжди під рукою! Оздоблення салону скромне, без особливих вишукувань - фото в дітелях. Такі машини купують не через кількість опцій (дороге оздоблення салону і т.п. розкіш), а за те, як вона їде! Які емоції дарує!

Деякий час думав над вибором кпп, спочатку хотів брати автомат, т.к. машина на день, а не для гонок. По пробках їздити на автоматі зручніше і все-таки лівою рукою працювати доведеться, але бажання попалити час від часу і виграш у автомата в розгоні до сотні майже на секунду переважило)) та й по пробках я їжджу рідко. Передачі перемикаються досить чітко, не ідеально, але складно помилитися. Втім, ні мало не жалкую, що взяв "ручку"!

На дорозі машина тримається просто супер, маса насолоди від водіння гарантована! Переповнює невимовний захват, коли тиснеш газ у підлогу зі світлофора, відчуття неймовірне, втискає в сидіння не на жарт. Ще кайфовіший у поворотах, коли вона їде саме туди, куди ти хочеш. При цьому сидухи від STI 2002 дуже радують, не ковші, звичайно, але тримають в поворотах дуже пристойно! Дуже приємно входити в поворот не зменшуючи швидкість, а навпаки з прискоренням! До речі, нещодавно до мене дійшло, чому більшість водіїв проходять повороти набагато повільніше за мене — просто їхні сидіння не мають нормальної бічної підтримки! Без неї дуже незручно у повороті на високій швидкості!

Проте, час і відчуття змінюються. Поїздивши на машинці всього кілька тижнів ловлю себе на думці, що прискорення мені вже мало)) Зараз воно викликає набагато більший захват у моїх пасажирів, які не каталися до цього на авто, що розганяється до першої сотні менше, ніж за 6 сек.

Коли я перший раз прокотився на такому літаку, точніше мене прокотили)) це було взимку 2007/8, я був реально в шоці! від того, що авто взагалі здатне так прискорюватися та ще й на снігу!

Після цієї поїздки всі сумніви розпорошилися, мені було вже на все пофіг! І на величезну витрату бензу (20 л./100 км.), і на вартість обслуговування (тільки одна заміна олії Motul з фільтрами кожні 5000 км. коштує близько 5000р), і на транспортний податок. Була лише спрага отримати у своє користування такий апарат. І я точно знав, що це незабаром станеться.

Двигун (динаміка):

Поводиться як звичайний 2х літровий атмосферник. (155 л.с.) до 2500-3000 про., потім у процес прискорення включається турбіна (це чути за характерним звуком завірюхи) і на 3500 про. пристойно так тисне в крісло. Цей процес триває аж до 7200об. Я налаштував "зуммер" (звуковий сигнал) на 6500об., щоб встигнути переключитися. Це дуже зручно! Не потрібно постійно дивитися на тахометр, відволікатися від дороги. Тільки по звуку двигуна складно точно визначити, коли настав час втикати наступну передачу. А тут все зрозуміло:) Можна сконцентруватися на пілотуванні.

Витрата бензу:

По місту без відпалів хз скільки)) не спалювати не виходить =), якщо постійно відпалювати, то у мене виходило 25 л/100км і стрілка при цьому опускається прямо на очах! З моєю манерою їзди виходить у середньому 16-17л/100км по місту влітку та 20-21 л. взимку. Взимку більше через нічні прогріви за температурою. Хотілося б менше, але їсть саме стільки) Трасою при 110-120, якщо тапку в підлогу не тиснути на обгонах,


Блог (публікацій 2). Сторінка 1 з 1

Subaru Impreza WRX Дикарь / 2022-03-28


Прикупив досить рідкісні (рідко у продажу б/в та й взагалі рідко, хто собі їх ставить) розпірки за недорого))) Нові коштують космос. ну і поставив))) Назви (раптом кому потрібно) на англ: Cusco Lower Center Power Brace Cusco Lower Rear Power Brace ...

Читати повністю...


Subaru Impreza WRX Дикарь / 2022-03-28


Суба почала гальмувати! УРА! Я дуже задоволений! Разом з армованими шлангами (всі чотири змінив) і акцентом ГТЦ сьогодні реально відчувається кінець ходу педалі гальма! Також зменшився вільний перебіг педалі! Порівняння старого та нового диска)) у нов...

Читати повністю...


Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати тут нові повідомлення!

Тут ще ніхто не лишав коментарів. Ви можете бути першим!