error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Chevrolet Tahoe: спокуса розкішшю

Автор: Олексій Подільський

Дата підготовки матеріалу: 2017-03-12


Фото автора і компанії General Motors Тільки наявність дружини, трьох малолітніх дітей і домашньої щури заважає вашому кореспонденту плюнути на все і розміняти свою малогабаритну «троячку» поблизу Третього транспортного кільця на «однушку» в ближньому Підмосков'ї і... Chevrolet Tahoe. А потім послати до біса остогидлий офіс, і разом з «американцем» прокрутити гроші, що залишилися в подорожах по світу, викликаючи заздрісне повагу європейців, які жирують в Каннах, і поважну заздрість співвітчизників, що балансують на межі виживання у важкодоступних селах Зауралля.
Олександр Ростарчук

Спокуса цієї чотириколісної розкішної штучкою настільки велике, що, заперечуючи розлучення, розподіл майна і лякаючись дитячих сліз, як крайню міру збереження сім'ї та власного психічного здоров'я подумую про боргову яму у вигляді автокредиту. А займати доведеться багато, якщо врахувати, що в комплектації LTZ автомобіль при поточних акції-знижки варто зі всіма наворотами близько 4 100 000 рублів. Можна, звичайно, розглянути і варіант LT (приблизно 3 200 000 «дерев'яних»), але падаючи у фінансову прірву, яка різниця, скільки в підсумку будеш вічно винен банку, та так ніколи і не віддаси? Зате поскупившись 900 000 «штук», позбудешся таких смачних опцій, що всі нерозсудливість втратить сенс. Так що при таких розкладах — до біса економію!

І адже ось що дивно. Не фанатея ні від однієї марки і моделі автомобіля, від Chevrolet Tahoe млею, тільки побачивши його в потоці. А вже підійшовши ближче, а потім сідаючи за кермо, впадаю мало не в оргаистический транс, близький до екстазу. Хоча, здавалося б, з чого? Ні, зрозуміло, що у своєму четвертому поколінні він фантастично додав і в брутальності, і одночасно — так, так буває — у вишуканості. При цьому автомобіль став неймовірно сексуальним (як квазимодистые Челентано і Депардьє, втомлені від уваги дам уже в першій своїй статевої п'ятирічці).






  • Та це не я вам кажу, а жінки, які до того, як автор цих рядків прокатав їх на «Тахо», бачили в ньому лише цікавого співрозмовника. Довелося навіть пошкодувати, що в нинішньому своєму вигляді машина з'явилася в Росії тільки в 2015 році і на редакційні тести потрапляла в різних конфігураціях всього три рази...

    Ну та Бог з ними, з прелестницами, орієнтуються до всього блискучого, шикарного і дорогого. Мене то одним — нехай і від модного кравця — костюмом не купиш. А що ж тоді?

    Ну так, внутрішній зміст цього великого позашляховика під стать зовнішньому вигляду. Простору в салоні як у тій однокімнатній квартирі, що, може бути, мені доведеться все-таки взяти. Ось тільки зумію декорувати її так, як це зробили дизайнери Tahoe? Відмінною, нарочито грубуватою вичинки шкіри по всьому периметру, якісного пластику і лаконічним вставками з дерева можуть позаздрити не тільки японські конкуренти, але і фешенебельні клуби, готелі і вітальні середньої руки олігархів.

    І все це інтер'єрне багатство сплетено в єдине ціле настільки елегантним чином, не залишається сумнівів ні в преміальності самої машини, ні її власника. Особливо якщо врахувати велику кількість вішалок, підстаканників, поличок і ніш для різних дорожніх дрібничок, а також розеток і портів для підзарядок будь-яких гаджетів. До речі сказати, в моєму ще не проданої «трійці» їх не багатьом більше, а вже про бездротовий пристрій для зарядки смартфона в ній і мови не йде. Вінчають картину холодильник, акустична система Bose і стельовий DVD-плеєр. Вам мало?

    Новий позашляховик Range Rover Velar покажуть 1 марта4506




  • Як УАЗ вирішив зам'яти скандал з самозаймання позашляховиків UAZ Patriot17933

    Тоді синхронізуйте свій «айфон» з мультимедійною системою автомобіля за допомогою Apple CarPlay та отримуйте всю необхідну інформацію через великий 8-дюймовий сенсорний екран (тикати пальцями необов'язково, процесами можна управляти голосом). Зрозуміло, що при всьому цьому достатку про кліматичну складову, як і про налаштування крісел під анатомічні нюанси кожного вершника, якщо мова йде про модифікації з двома «капітанськими» сидіннями у другому ряду, говорити, як про само собою зрозуміле, не доводиться (про третій ряд ввічливо промовчимо, так і садити туди нікого не будемо, щоб не перетворювати панські хороми в комуналку).

    І, думаю, більшість читачів погодитися, що машина укомплектована непогано. Але от чи достатньо цього для того, щоб клястися їй у вічній любові, та ще під загрозою повного банкрутства? Особливо якщо врахувати, що подібними «плюшками» можуть сьогодні похвалитися багато представників luxury-сегмента.

    Звичайно — ні, хоча любов, як відомо, зла. Але ж не можна забувати, що у надзвичайно вузькому сегменті рамних позашляховиків такими наворотами — зібраними тут і зараз — похвалитися сьогодні ніхто, окрім Tahoe, за великим рахунком, не може. А адже цей плейбой з усіма своїми миллионерскими замашками — справжній, в хорошому сенсі цього слова, пройдисвіт. Який, навіть незважаючи на свої 3300 кг ваги і 200 мм дорожнього просвіту, здатний успішно штурмувати важке бездоріжжя — міжосьовий і задній диференціали плюс двоступенева роздатка йому в допомогу. Як і шалена тяга, в якій, враховуючи характеристики мотора (обсяг — 6,2 літра, потужність — 409 к. с., максимальний крутний момент — 610 «ньютонів»), не прийде в голову сумніватися навіть самому прожженному скептику.






  • Зрозуміло, що по розкислому весняному до непристойності полю цей мастодонт не пройде, але практично всі інші позашляхові вправи йому по плечу (докладніше про оффроудных здібностях машини ви можете прочитати тут). А вже в тому, що цей розкішний автомобіль недооцінений в Росії як повноправний член «Клубу 44» — не його вина.

    Що ж стосується «трасових» та міських нюансів експлуатації «американця», то тут, як мені здається, все, беручи до уваги наведені вище характеристики силового агрегату, очевидно. У першому випадку він може як вальяжно «бубоніти» на швидкості 90 км/год на адаптивний круїз-контроль з системами запобігання зіткнень і автоматичного гальмування, так і здійснювати дуже ризиковані обгони, вистрілюючи (з поправкою на буквально секундне роздум) як з гармати. У місті, незважаючи на свої габарити — довжина більше 5 м, ширина близько 2 м — управляти їм не складніше, ніж компактним кросовером. Цьому сприяє і дуже точне, я б навіть сказав — гостре рульове управління, і просунута (фактично, кругова) система контролю сліпих зон.

    ...Так що випробування розкішшю я, швидше за все, не пройду. Тобто куплю цю машину, чого б це ні коштувало.

    Lexus LX 450d: спасибі, що живой14952
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 223




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Chevrolet Tahoe: спокуса розкішшю | Та4ани
    0.259012