error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Volkswagen Polo GT: спорт без азарту

Автор: Марія Гавриленко

Дата підготовки матеріалу: 2017-03-11


  • Автомобілі
  • Тест-драйвVolkswagen Polo GT: спорт без азарту Нещодавно Volkswagen почав продажі на російському ринку «зарядженої» версії бюджетного седана Polo з літерою GT. Крім деяких зовнішніх і внутрішніх змін псевдоспортивный «бюджетник» отримав більш потужний двигун і нові коробки передач. Але тільки затятий шанувальник Volkswagen Polo зможе сходу назвати з півдюжини зовнішніх відмінностей зарядженої модифікації GT від серійної версії автомобіля.
    Сергій Федоров

    Насамперед, адепт моделі вкаже на великі 16-дюймові литі диски оригінального дизайну і більш агресивний передній бампер, зашитий чорної валикочарункової сіткою. Точно така ж драпірування — на радіаторних гратах, в правому кутку якої сріблястими символами виділяється великий шильдик GT.

    Якщо подивитися на машину ззаду, можна відзначити здвоєні патрубки вихлопної системи, злегка затемнені ліхтарі і акуратний спойлер на кришці багажника, на якій також є символіка «Джі Ти». Така кількість спортивної атрибутики на кормі седана явно натякають на те, що сусіди по потоку будуть спостерігати Polo GT в основному в цьому ракурсі.

    Варто також згадати про гумові розширювачі порогів і пофарбовані в чорний колір корпусу бічних дзеркал. До речі, у дістався нам на тест седана дах такого ж кольору, а капот і кришку багажника розсікають чорно-червоні смуги-наклейки. У такому фарбуванні з конвеєра сходили перші 300 примірників Polo GT.






  • Ледь потрапляєш в салон, як ці ж шильдики GT на передніх порогах не дадуть засумніватися в тому, що знаходишся всередині «зарядженого» Polo. Інтер'єр автомобіля може похвалитися трехспицевым шкіряним кермом з по-спортивному подрезанным знизу ободом і картатій забарвленням крісел. Спочатку оздоблення шотландкой з'явилася у Golf GTI першого покоління ще 40 років тому. З тих пір сидіння в клітку стали візитною карткою «спортивних» моделей від Volkswagen.

    Ще один атрибут версії GT — алюмінієві накладки на педалях. Але головне, що відрізняє Polo GT від його базової версії, це турбонаддувних 1,4-літровий мотор потужністю 125 сил, який може агрегатуватися з шестиступінчастою «механікою» або семидиапазонной роботизованою коробкою з двома зчепленнями DSG. В той час, як на цивільні модифікації «Поло» встановлюється 1,6-літровий двигун потужністю 90 або 110 л. с., які працюють в парі з п'ятиступінчастою МКП або шестидіапазонним класичним «автоматом».

    Renault Logan vs Volkswagen Polo Sedan: бюджетна гонка32008


  • Nissan Almera vs KIA Rio: нестаріючі «бюджетники»21419

    Цей Polo помітно динамічніше своїх побратимів-седанів з атмосферними моторами. Він досить енергійно набирає швидкість, розмінюючи першу сотню за 9 с., однак азартних його розгін все ж не назвеш. Керуючи автомобілем, швидше створюється враження, що тяги мотора цілком достатньо в будь-якому діапазоні оборотів. При бажанні завжди можна адекватно прискоритися, вчасно подоткнув потрібну передачу шестиступінчастою механічною коробки.

    До речі, працювати важелем «механіки» суцільне задоволення — «швидкості» переключатися з чіткістю виваженого механізму рушничного затвора. Причому турбонаддувних двигун відрізняється високою еластичністю і прощає водієві деякі недбалості у виборі передачі. Наприклад, на Volkswagen Polo GT можна запросто рушити з другої сходинки або їхати внатяг на швидкості 60-70 км/год на шостій передачі.






  • Що стосується керованості, то тут автомобіль трохи розчарував. З одного боку, підвіска седана досить комфортна і енергоємна. З іншого, на підвищеній швидкості седан догідливо кланяється крутим поворотам, а на швидкісній прямій його доводиться відловлювати, злегка коригуючи траєкторію кермом. Хоча в цілому Polo GT виявився дуже гармонійним і збалансованим автомобілем з яскраво вираженою нейтральною поворачиваемостью. Загалом-то, нічого дивного в цьому немає.

    Адже седан Volkswagen Polo GT — це всього лише більш потужна модифікація звичайного «Поло», практично без технічних змін в конструкції шасі і підвісок. Тому навіщо переплачувати за GT-аксесуари, коли новий силовий агрегат — турбомотор з «механікою» або роботом з двома зчепленнями — можна отримати і на звичайному Polo у версії Highline. Причому якщо ця модифікація продається 786 від 900 рублів за варіант з МКП, то за аналогічно оснащений седан з літерою GT доведеться викласти вже 819 900 карбованців. Втім, при гострому бажанні виділитися з потоку, є сенс подумати.

    Новий Hyundai Solaris: LADA, давай, до побачення!51108
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 206




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Volkswagen Polo GT: спорт без азарту | Та4ани
    0.200149